隱蔽青年?!
你係唔係隱蔽青年? give the definition of 隱蔽青年 first 內向型 [b]不等於[/b] 隱蔽N3Z7\i0a!f7B
電視台講的問題,指一些
1)沒有書讀;XLvHa.f
2)沒有工作;[b]又[/b]5J6JF)OSIO$CN|
3)唔去搵工 / 搵書讀uC},hlX1]7o.g
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-29 at 01:07 AM [/i]] studying 冇問題"Bpyw5pHc
Life finds the ways.........
自自然然,會 U-TURN............... agree with you 新經濟學巨人
Life finds the ways.........
自自然然,會 U-TURN............... 隱蔽青年應該連街都唔去會貼切d= =" 我不是隱蔽青年?!是自蔽青年?!哈哈哈哈哈哈 其實我一直有個問題好唔明Q:o4T.`ZbY~1x+?
早幾年經濟唔好果時d人上網拍賣賺錢,搵下搵下發覺原來都搵到食,而且時間自由又唔洗受老闆氣,而家都冇出去做野
我朋友係咁,而且一家四口tim...$j9R;^1D/R_3w3KS
呢d又算唔算隱蔽呢?U JN'm%`J kC
~ ]i4e7?s-m
仲有我自己本身其實係大陸做傳媒既,一係好忙一係就要對住部腦搏命寫稿)N5I{A.O$c;zmd(@
有時我都覺得自己好自閉... [quote]Originally posted by [i]fool[/i] at 2005-3-29 01:30 AM:R,R7aM Blc*|*q[dbk
agree with you 新經濟學巨人E"T \3aL/{8@
Life finds the ways.........
自自然然,會 U-TURN............... [/quote]Uv7v&e/j(]Z4j!J qs4s
可否加快出現 U-TURN,主要看看有沒有 [b]INPUT ELEMENTS[/b],
如機會,際遇,家庭等等............
Vn(j M$f4?
有時,我相信有一些僱主都會俾機會一些沒有經濟的人士,
那些僱主可能回望自己的經歷,自己又咪係人吔俾機會佢................ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我都唔知我算唔算~
可能只係我自己冇自信既問題...有時連街都唔敢出...~又驚著得柒出街比人笑
成日係home過日...多數對住部腦8dn2G U iva(L
我仲讀緊書 ~ (讀書就唔like架喇...但"返學" 就冇"出街"果種驚著得柒出街比人笑既feel..因為著校服...但樣就..總是沒自信)
/iw?RM$V
我諗住讀完中五 ~搵野學 (職訓)..+ 做pasttime ~半工讀&^+c3}u:KU
現在..我腦裹總滿是覺得自己沒用...~講得好聽d就係 沒生存價值Q[{9S C1eJ.jA7o
but..我又冇電視果個咁嚴重^^ 講真, 大學生都可以係隱蔽青年....詳情可睇今期東touch
sometimes i just think being 隱蔽 is a process of adaptation.*`m&d_2zLk
adapt to an environment or situation which we are not familiar with.....F{6t%S{Q7[
it could be long or short.....something like post 青春期..... "....好多時D新同事都吳知我乜水;vlf2tyY(r{5`
仲問我係咪新黎..."
this is pretty sad, dude