娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fool 發表於 2005-3-29 12:55 AM

隱蔽青年?!

你係唔係隱蔽青年?

yutik 發表於 2005-3-29 12:57 AM

give the definition of 隱蔽青年 first

新經濟學巨人 發表於 2005-3-29 01:01 AM

內向型 [b]不等於[/b] 隱蔽
CW cE sH gCY N3Z7\i0a!f7B
電視台講的問題,指一些
j;B$WMI'J _O 1)沒有書讀;XLvHa.f
2)沒有工作;[b]又[/b]5J6JF)OSIO$CN|
3)唔去搵工 / 搵書讀uC},hlX1]7o.g

1Ez7kT4i)j|f` [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-3-29 at 01:07 AM [/i]]

yutik 發表於 2005-3-29 01:04 AM

studying

新經濟學巨人 發表於 2005-3-29 01:14 AM

冇問題"Bpyw5p Hc

9fC"k ^ |;iq0E Life finds the ways.........
0H.L:o`/U1]
/?P,TU&C0ifY 自自然然,會 U-TURN...............

fool 發表於 2005-3-29 01:30 AM

agree with you 新經濟學巨人
0eF/nW.Pa |M"M3`C Life finds the ways.........
5pqH'j4T ~5G 自自然然,會 U-TURN...............

abc123aa 發表於 2005-3-29 02:52 AM

隱蔽青年應該連街都唔去會貼切d= ="

大頭文 發表於 2005-3-29 03:57 AM

我不是隱蔽青年?!是自蔽青年?!哈哈哈哈哈哈

robertchai 發表於 2005-3-29 04:17 AM

其實我一直有個問題好唔明Q:o4T.`ZbY~1x+?
早幾年經濟唔好果時d人上網拍賣賺錢,搵下搵下發覺原來都搵到食,而且時間自由又唔洗受老闆氣,而家都冇出去做野
9CQ%E0J9J-r'r 我朋友係咁,而且一家四口tim...$j9R;^1D/R_3w3KS
呢d又算唔算隱蔽呢?U JN'm%` J kC
~ ]i4e7?s-m
仲有我自己本身其實係大陸做傳媒既,一係好忙一係就要對住部腦搏命寫稿)N5I{A.O$c;zmd(@
有時我都覺得自己好自閉...

新經濟學巨人 發表於 2005-3-29 08:13 AM

[quote]Originally posted by [i]fool[/i] at 2005-3-29 01:30 AM:R,R7aM Blc*|*q[dbk
agree with you 新經濟學巨人E"T \3a L/{8@
Life finds the ways.........
L1C3]b Dv1K4tC EZ 自自然然,會 U-TURN............... [/quote]U v7v&e/j(]Z4j!J qs4s

9p7hSN:W K{7IB 可否加快出現 U-TURN,主要看看有沒有 [b]INPUT ELEMENTS[/b],
5gh7n[vp"v\:q
b}$n5FJI 如機會,際遇,家庭等等............
(|:L*]2mBEc/@ Vn(j M$f4?
有時,我相信有一些僱主都會俾機會一些沒有經濟的人士,
7e;k)G%MP
u-X)c3y ^j 那些僱主可能回望自己的經歷,自己又咪係人吔俾機會佢................

austin666 發表於 2005-3-29 01:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-3-29 01:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Miz 發表於 2005-3-29 04:27 PM

我都唔知我算唔算~
w*x*J |_6d0kuZ#q(L 可能只係我自己冇自信既問題...有時連街都唔敢出...~又驚著得柒出街比人笑
W8~-e+n;}EsJ 成日係home過日...多數對住部腦8dn2G U iva(L
我仲讀緊書 ~ (讀書就唔like架喇...但"返學" 就冇"出街"果種驚著得柒出街比人笑既feel..因為著校服...但樣就..總是沒自信)
tyB5j'U/~ ]| /iw?RM$V
我諗住讀完中五 ~搵野學 (職訓)..+ 做pasttime ~半工讀&^+c3}u:KU
現在..我腦裹總滿是覺得自己沒用...~講得好聽d就係  沒生存價值Q[{9S C1eJ.jA7o
but..我又冇電視果個咁嚴重^^

fool 發表於 2005-3-29 10:57 PM

講真, 大學生都可以係隱蔽青年....詳情可睇今期東touch
[3s9Z1rE/~I+k sometimes i just think being 隱蔽 is a process of adaptation.*`m&d_2zLk
adapt to an environment or situation which we are not familiar with.....F{6t%S{Q7[
it could be long or short.....something like post 青春期.....

fool 發表於 2005-3-29 11:03 PM

"....好多時D新同事都吳知我乜水;vlf2ty Y(r{5`
仲問我係咪新黎..."
9S)oj0V {8D this is pretty sad, dude
X&B+q*{dY%D1h6nB i think it's one of those negative thing about SOHO (home office)2p e:@dN6T
}"z~ K \9u;n0vZ6V
communicating with people makes us happy; it's easy to get depressed when alone...tA U8F PU#d6{N
at lease that's what i experienced.

fool 發表於 2005-3-29 11:06 PM

hey Miz, i support you! @9c SM1J9D
you're just not find your way yet, do it step by step, know more people, learn more; you can do it one day too, bro!

inpennhouse 發表於 2005-3-30 02:50 AM

我係...

robertchai 發表於 2005-3-30 04:55 AM

又俾樣野大家知下...5e{)d8~6y2Q
我做郵務員既朋友講既Q!B6e#g1g5l[%q

X.I)x"I}pS b,S 全香港有三間郵局養活左一班隱蔽既市民
3zXU P7z&Wqj*a 分別係九龍中央郵局,深水埗郵政局同長沙灣郵政局)X%h%m1J LA^
之所以叫佢地做隱蔽市民,因為佢地除左0係郵局寄貨之外,平時都係0係屋企打理網上生意,既然係自己生意,雖然話係網上,但同做普通老闆一樣都係一腳踢,所以好多時只係匿堆0係屋企~Z] MqOtD
至於點解係呢三間呢?好簡單,熟深水埗既人都知道果度係批發市場,衫褲鞋襪水電基本上你要咩都有,有d人就係0係果度入貨然後拎上網賣,小則做香港生意,大則本身以前做野果間公司可能有客源既,搵幾個朋友夾分開網上公司,經營模式基本上同普通公司一樣,只不過係大家各自歸家做野9h&gte#i(i"Kt

(a:y6@+N PHz#p9m$h 有咩好處 lM&o f2Pf
1)唔洗商業登記
/JL b3u(~ C!u 2)盜版軟件任用(有d人自己設計自己搵廠出貨架,你一個軟件平則幾千,貴則幾百萬都有,之前就有間設計手錶既係因為咁比人拉左,如果0係屋企做根本冇呢d顧慮)WA%Dr)@/m#Z
3)唔洗交稅,時間自由
3\PjgF*e,f ]C1p 4)大家都最想既,唔洗受老闆氣4Jj+c$CD6E
5)對青少年有積極作用,早d學習經營生意(我聽講有個頂多廿幾既靚仔月入最少二萬幾)k:@` J,D ~]
6)外國人唔驚搵唔到工(特別係d有色人種)一樣可以靠自己7|%H[1XYf3Q
7)你搵個賓賓做都得,唔犯法'\~] sc Y
e8u1Z]K2{'h
仲有好多,不一一詳列(聽朝返10點,要訓,明天繼續)

yuripenny 發表於 2005-3-30 01:20 PM

我唔係...
9_0~:w^Rf N 但係我除左要返學先會出街之外.....其實都係架

nightmare 發表於 2005-3-30 03:08 PM

我讀f.2之後,冇做野,冇讀書就黎3年喇....6?e%L g?~
情緒病有小小,但係依然有出街飲酒同打波...PfZ5`5co9Y
禁我算唔算呢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.