娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nightmare 發表於 2005-3-30 03:20 PM

發呆中既想法...

如果連呢度26fun呢個論壇都有自貼區
k4e,[-[g,v%Jb 會唔會好好玩呢....??
P|qB3Q7SB6U i%V C 哈哈哈....0tZtf_4}T
本身我想就禁貼下自己同埋身邊友人既照,(友人當然以靚仔or女仔為主)...0^TE0M f'd E
不過諗落,自己冇啦啦禁貼,好白痴禁....=.=""
*@A-g&wQ!y F!_ 唔知有冇人都有諗過.... m[2_Y,p2A:y;I-}~
係呢個壇都一段時間,諗住貼下自己同友人既相呢...=.=???

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.