娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yutik 發表於 2005-3-30 07:48 PM

小雪

記唔記得以前有個女星叫小雪. 佢消失左......siKu&{4DsO
.^.zb~5{s

!tVXXxNX(W:`:G [img]http://hk.geocities.com/handson777888/1.jpg[/img]Mz5]8z t&O/slU2]

4h)`/f] p3aG#C lp,EOPL,sra
[img]http://hk.geocities.com/handson777888/5.jpg[/img] `8hW$V'l K
#Oh"FS bik
I W"nJ}

d7paVh@(q%K
XS0QG2k3Yt W)U [img]http://hk.geocities.com/handson777888/SS.jpg[/img]t`8D%I)e
Y'M7_4P0y%G
[img]http://hk.geocities.com/handson777888/13.jpg[/img]

lv123 發表於 2005-3-30 07:54 PM

嫁了星加波富商,而且生了女,同期bma 女只有關心妍,同傅佩嘉。b2 散了,amy sandy 去了那。

Tiger=.= 發表於 2005-3-30 07:54 PM

仔都生埋LU~~~~~~:P

yutik 發表於 2005-3-30 08:01 PM

o.....thx
NL&En^e"OU4x 突然記起佢, 唔知佢去左邊.haha

twh1110 發表於 2005-3-30 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2005-3-30 07:54 PM:%jL.]rA7\)z4f
嫁了星加波富商,而且生了女,同期bma 女只有關心妍,同傅佩嘉。b2 散了,amy sandy 去了那。 [/quote]']3p1z'b0O5N@mh6X
連女都生埋??

lv123 發表於 2005-3-30 08:14 PM

上年十月生了

火柴仔 發表於 2005-3-30 08:56 PM

我都知佢結左婚......生左bb囉

月月鳥 發表於 2005-3-30 09:23 PM

she is very pretty

toro 發表於 2005-3-30 11:04 PM

變左人妻?!

Lincoln 發表於 2005-3-30 11:49 PM

妹仔樣!:(

MaxFigo 發表於 2005-3-30 11:54 PM

我以前好鐘意佢ga...
(^4Zq3C|:zK'D FaM&u 簡直係頭號偶像...{%f&v^z2a&j&f~
,{aH,F vE0\V
可惜e+同人連仔都生埋...唉...關心妍同佢差好遠 =o="

chukakin 發表於 2005-3-31 02:56 AM

可惜紅唔起

karate_pau 發表於 2005-3-31 03:06 AM

女都生埋唔知有冇走樣

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.