娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nightmare 發表於 2005-3-31 03:12 AM

我覺得幾有趣既圖集....(我都要開始為積分而努力)

希望大家回下post....EWu xG cA x
我都開始想要多d分喇...><""N#_ Q8XZ1k P-Ci

WK'~4tEQ 食小d煙 L ]+@{)A ^4M
[img]http://281sky.com/cgi-bin/bbs/bbsimg/usr/65/65_1346.jpg[/img]hkd$H/OY

k.d:ic,?'Q 刁鑽的鼻環..Kn }_dqa
[img]http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/FREAKY/e/n/[email protected]_170112.jpg[/img]
0@q.BZ0?l5G
(RK'GT ``(_ 最貴的假牙
C|"|Z7~k0S3c:a [img]http://hk.geocities.com/alan3b24/3q.gif[/img]
Kl!k _i.@RF z _o3M([&Z~
新款背囊
.U$l1k1aTq&d [img]http://img.photobucket.com/albums/v321/catkung/017576.jpg[/img]Hc.Su;ED1}#P

g3S2MQ(A(vj5@ jp.電話亭C$bz){Js-Ts
[img]http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/PRODUCT/s/o/20040907_songisa_113705.gif[/img]
C4x&OUF pS[;]0N [img]http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/PRODUCT/s/o/20040907_songisa_112321.gif[/img])D4t2^d@^;wEYW4N
[img]http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/PRODUCT/s/o/20040907_songisa_112240.gif[/img]
i G*n0|B G
$?aD/[J$i 大6隻qoo~好樣衰...=.=
.V0wW udLR)[5pd [img]http://photo.jal.idv.tw/albums/userpics/10080/6900_4949.jpg[/img]/og3hz6c j J

J%~%oo YJ%feO 自己都救唔到點去救人丫..
&c8@+d|:Y:I2Y:zH f:y9t| [img]http://www.hzclub.cn/UploadFile/200411192205931506.jpg[/img]
O#Yn+fy4T#M w;|IOHs%nxC
睇過就算喇....
ga6`$L.| zCn8` 我希望貼d我笑過既野俾大家笑下....~SdiM.y&E;j
同埋係度一段時間...
!uno!}Pq 都希望d分開始多d^^"""

abc123aa 發表於 2005-3-31 03:15 AM

哈,好好笑~^^"

toro 發表於 2005-3-31 03:22 AM

吊車嗰幾張好攪笑,撐你呀兄弟

pakho 發表於 2005-3-31 03:50 AM

我都撐~~Qoo好型呀~~~

月月鳥 發表於 2005-3-31 12:12 PM

very funny R~!~!~!~

coolyiceman 發表於 2005-3-31 01:14 PM

THX FOR SHARE~~~6kT|8io/HA7nrT
FUNNY PIC

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.