娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 我覺得大長今既"信非"真係好靚,你呢?
pk boy
發表於 2005-3-31 04:15 AM
我覺得大長今既"信非"真係好靚,你呢?
大長今轉播至今,係"信非"先可以叫靚,唔知你又點睇!!!