娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 大家覺得容祖兒首 明日恩典, 係唔係情歌?
zatoichi
發表於 2005-3-31 08:24 AM
大家覺得容祖兒首 明日恩典, 係唔係情歌?
大家覺得容祖兒首 明日恩典, 係唔係情歌?
Wn+tC:Uy"I5F!U W`@
_xC0K_9Z
"幸福 並不很遠 你還在我身邊
0Iz o6n O
心足了 一切都不欠" -- 邊個係"你"?
dogdogpigpig
發表於 2005-3-31 08:41 AM
我就覺得唔係
家恒仔
發表於 2005-3-31 08:42 AM
當然係一首情歌..
#KlPftLt)T^j0m
但並非一定是愛情..可以係友情..親情..
u fWY.[ CM"y#G
r)V]L KF+y.MuE
幸福可以用落去愛情,友情,親情都得既..
9sN2Jqgo
有家人已經係一件幸福既事!!!
cP+C s/}