娛樂滿紛 26FUN's Archiver

入晒 發表於 2005-3-31 10:50 PM

各位兄弟:

:D不如大家留下言,一齊支持精英大師星期日破記錄,為香港爭光啦。。。。。。
E\^ka9Fp KH 亦都可以講下你地覺得佢星期日果場贏几機會有幾大。。。。
cW6~L%X(gP3`z 我就話佢贏晒。。。。。

twh1110 發表於 2005-3-31 10:54 PM

我當然希望佢星期日平記錄,再破埋記錄D!F1N%A,yz+?8kA)f;_ B
(之不過個個都捧到隻馬上天,
_1H)d#\Ho7sIi 萬一有咩差池........................)

tai1980 發表於 2005-3-31 11:21 PM

D馬仔好好玩架...? ;)

入晒 發表於 2005-3-31 11:38 PM

希望無咩差池啦。。。。ZxlA4}1IG^g u
馬仔係好好玩架,係一項好高深几運動

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:48 AM

馬仔有冇俾你到d $ 呀!!! :D

入晒 發表於 2005-4-1 01:35 AM

我雖然依家係澳洲,但係依度日日都有馬賭,依排都慍到D甘啦。。。。

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 01:44 AM

[quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-4-1 01:35:2SJ;`1\yU T8K
我雖然依家係澳洲,但係依度日日都有馬賭,依排都慍到D甘啦。。。。 [/quote]
|yj#aX2h F7~3aQ.s8[7Ra?
(Wo)i%c-?j
嘩:lol:有錢喎:D

入晒 發表於 2005-4-1 02:01 AM

唔係有錢啦,贏到小小濕濕咀甘啦

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-4-1 02:01:$uJt'N"M
唔係有錢啦,贏到小小濕濕咀甘啦 [/quote]
;OV s@g0F5pG(B~ D :P:P:P)N pkO6a
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=189648&checkid=0d227&download=1[/img]

入晒 發表於 2005-4-1 02:32 AM

哈哈,你幫我漕起佢,遲D等我去左先比我啦,我計你息架,哈哈,一年5%,幾呀年後你欠我幾呀億。。。條數襟計囉。。。。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.