娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-4-1 12:34 AM

FOLLOW UP: 想問下大家晚上係房一個人時間点過?

大部份會員晚上係房一個人時間會:'ZF$T:iQ
睇电視;[Ukl/O;Er(w|
上網(梗係26FUN啦);L-f+Jl'H$yg m.iX
聽歌/聽收音機
3o5Chg*AP(N't BT&b-nx6?9eC
睇書:o
:w [)zkU v/XN _ 睇DVD(‧梗係4仔啦)E4Y[q(Z o lBJ
打機p,j d*Km|

:z9f]%G0NJ:^HBR 其實都幾平淡....今大家有冇[color=Red]一面做上面D野一面食零食呢[/color]???[size=4]食乜呢[/size]???
tn-S(z7X }e5iT%V{ 講List吓 交流D好野食... A[ e3]+Sdu1H[

([ V+K @B!a8J^ { 每人講5樣聽吓..我呢:lb3f |i/}G
1.百雞,零食街,泰國牛肉乾---推介
yH4zp6Sh8J;]'JR 2.台灣金安牛肉乾---推介
OV ufVa 3.陸金記咖喱牛肉片---推介l3B`*j_;w.c%W
4.華園和風燒腸
n8~)g/f_$Ms dR7[ 5.真真著片8m-i W7aQQb9Ie

FL3h(Q6l/CcZ 會飲啤酒,紅酒,蘇格蘭威士紀,XO,茶,等

toro 發表於 2005-4-1 12:41 AM

兄弟!介紹你city super有得賣嘅台灣安記香鐵蛋,有大細兩種,細嘅一啖一隻過癮d,又有分辣同唔辣,我自己就鐘意辣多d

~@~ 發表於 2005-4-1 12:44 AM

聽收音機!!!!
ZYBV6p 1. 雞脾!?;@y7r lGr+L
2. 紫米露

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:45 AM

嘩, 玩埋followup呀"F:I.eT;{? KQ
掂!!! ;)

d228216 發表於 2005-4-1 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-1 12:41 AM:)w?:kJY5Ep2cZ F
兄弟!介紹你city super有得賣嘅台灣安記香鐵蛋,有大細兩種,細嘅一啖一隻過癮d,又有分辣同唔辣,我自己就鐘意辣多d [/quote]8J\x/xv y
已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 00:50:#`$lo(PKY-`y
^'Geg lL5n Cw'[
已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [/quote]
IA1O$lm2u/IjK}
|1N@N!uw8`/Uf{
4oc U9J-y*J%|/L 講真架:lol:

Lincoln 發表於 2005-4-1 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 12:50 AM:
n3O8T IGr8[)s
m8E.O~ a B;m2p 已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [/quote]q|#z#dB#|"a
嘩!你係D野到落藥呀?:mad:

d228216 發表於 2005-4-1 12:54 AM

[quote]Originally posted by [i]~@~[/i] at 2005-4-1 12:44 AM:
'^ z!H{+n;O)Af 聽收音機!!!!R5Dv/G5O)b z'Q
1. 雞脾!
)z1D)l U2d-^q'c_ 2. 紫米露 [/quote]Ce:aD*Up g(TW r}
嘩 夜媽媽 邊到黎 雞脾 同 紫米露 呀???? 雞脾餅 同 紫米露雪條 就有..你就[font=黑體]正[/font]啦:o

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-4-1 00:53:s`z0F U
i[5v(@5n
嘩!你係D野到落藥呀?:mad: [/quote]%t!Jc.DG?

%D b4Zo4`1R]~j)Ob
/r*b,t.O*Q 咪係 =.="

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 00:54:KWp!Z@e

6b!k/n#mq9H{L P?vg 嘩 夜媽媽 邊到黎 雞脾 同 紫米露 呀???? 雞脾餅 同 紫米露雪條 就有..你就[font=黑體]正[/font]啦:o [/quote] ^:b3U5SO'F,Q

y4q/]"@KkU 我諗佢話7-11;)

toro 發表於 2005-4-1 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 12:50 AM:
4H$f,i/Q3]Ad n"F+]FI_Ko
已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [/quote]P0Kl2lgA&N'M|
咁計落你有着數噃:P

d228216 發表於 2005-4-1 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-1 12:51 AM:"r:^'R+g\GpSG

w`-i wq!b6C@ :pWB.fI
_!dbiJ)Jw
講真架:lol: [/quote]6]*jzD`X
?!R FF m1?V2CP Tl
一般係龍爪手(正果D).....當然有D食過一粒後我成包比咗人食..自已唔敢再食/:(

Lincoln 發表於 2005-4-1 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-1 12:57 AM:v%[C2F W X
4H&T&U6| \_
'U/jw,[-g$DB#P
我諗佢話7-11;) [/quote]:Jh9i|[_:]
睇到好想去7仔買野食!:(

d228216 發表於 2005-4-1 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-1 12:58 AM:
nw UTN-k
B n4fvgg}T p 咁計落你有着數噃:P [/quote]
?&TFfZL-HH 我已前做日本公司主任..又有D錢..好多女同事(D剛畢業靚妹仔)自動送上門

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 00:58:
|7bOKb&K
ks,fx*M EF#Y `6z*K%v6I-n3_n?
一般係龍爪手(正果D).....當然有D食過一粒後我成包比咗人食..自已唔敢再食/:( [/quote]
[q i]o@c:l/m
LC"Rcg1O 1) 龍爪手直接搓呀? :lol:'N)jS_8_"s'g
2) 食過一粒乜野呀? :P
PT| |-s 3) 豬肉都係肉黎架:D

d228216 發表於 2005-4-1 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-4-1 01:00 AM:&\n0];UM7fM
K'JQ WZ @R CS
睇到好想去7仔買野食!:( [/quote]W:I [j7f#V-D$T
我想食碗仔翅...

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 01:02:
,aE)C&P#`e%m?*GB y'`ii(g$T5Z,e
我已前做日本公司主任..又有D錢..好多女同事(D剛畢業靚妹仔)自動送上門 [/quote]
} Z G X eXw w?^ x3t

Q@)SWU9`4QZ 大宗收購?:lol:

Lincoln 發表於 2005-4-1 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 01:03 AM:3k8nW C/}x"Z!m2x

%Q"C@3B+u nf!h 我想食碗仔翅... [/quote]"v!F'v+qu
重有燒賣呀!:lol:

d228216 發表於 2005-4-1 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-1 01:02 AM:%SoC%mC*Q
7a-z`(j&WnS9N
-Y2MC$v&a-X
1) 龍爪手直接搓呀? 波? 有D都得...多數罰打羅柚+sW~| E `5D9H
2) 食過一粒乜野呀? :P....我係話果D鐵蛋,,有D 8 婆 very 樣哀, 佢食過我唔敢要#y6O%Do8WM'r
3) 豬肉都係肉黎架:D .. 果D豬肉比你都冇人要:(

d228216 發表於 2005-4-1 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-1 01:04 AM:1qm&EvI0aCP6Dc
J {_m w5b

u*q4W ?)| g{5o3O;uV|,s
大宗收購?:lol: [/quote]6_IDy v]-E&U"PZ
一件一件黎,,,我做了6年, 老咗 30 年....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.