娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-4-1 12:34 AM

FOLLOW UP: 想問下大家晚上係房一個人時間点過?

大部份會員晚上係房一個人時間會:
3bZ6FS~&Z8`Z/EE#c 睇电視dQ*dK1B CpCf
上網(梗係26FUN啦)
R/d9eJ,Pm!^e] 聽歌/聽收音機D u,s4j dM M
BT
|;Y)~"ih i-G2I 睇書:o
W p%J V,R2RX]2F 睇DVD(‧梗係4仔啦)
zFPC^9twG|)S 打機(C4l)x y q-["Xpl
.h9V n%zHk
其實都幾平淡....今大家有冇[color=Red]一面做上面D野一面食零食呢[/color]???[size=4]食乜呢[/size]???
"MXtx Jh 講List吓 交流D好野食...+W~r-uFQ]
8PDV3Wo3L#e\T9Z
每人講5樣聽吓..我呢:7V/x.Hi [)Q
1.百雞,零食街,泰國牛肉乾---推介
D P/I"jC"E}4S 2.台灣金安牛肉乾---推介
[h1a9i RA)[_ 3.陸金記咖喱牛肉片---推介m3X`7@+b,\Sy!j
4.華園和風燒腸}#C}4K}#uFi
5.真真著片Yt| [;kF6LM(W4z:{
8Z djjB ~
會飲啤酒,紅酒,蘇格蘭威士紀,XO,茶,等

toro 發表於 2005-4-1 12:41 AM

兄弟!介紹你city super有得賣嘅台灣安記香鐵蛋,有大細兩種,細嘅一啖一隻過癮d,又有分辣同唔辣,我自己就鐘意辣多d

~@~ 發表於 2005-4-1 12:44 AM

聽收音機!!!!CO/`a m
1. 雞脾!AF&r7Z-g8]l8Z*`
2. 紫米露

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:45 AM

嘩, 玩埋followup呀dlP}FZ6EL
掂!!! ;)

d228216 發表於 2005-4-1 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-1 12:41 AM:
L'Q2w8s)tK[3Ey 兄弟!介紹你city super有得賣嘅台灣安記香鐵蛋,有大細兩種,細嘅一啖一隻過癮d,又有分辣同唔辣,我自己就鐘意辣多d [/quote]
O |b{3[,Y'r 已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 00:50:
s}D}4Ct`0C Y;O/b #v8cG GL*D
已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [/quote]
V`:W;_v F ^#Hnk yI\)n'l,`^,h'o
%T9s0KKC6{tG
講真架:lol:

Lincoln 發表於 2005-4-1 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 12:50 AM:'j u%c'Vk-W u w7i)zu

}"g0MRB Jn 已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [/quote]
@n q5zJ@d;o 嘩!你係D野到落藥呀?:mad:

d228216 發表於 2005-4-1 12:54 AM

[quote]Originally posted by [i]~@~[/i] at 2005-4-1 12:44 AM:
$E/}+i!uW 聽收音機!!!!*\q6l5h'i
1. 雞脾! yOQI3A cn
2. 紫米露 [/quote]
k0gFRJ9m/k 嘩 夜媽媽 邊到黎 雞脾 同 紫米露 呀???? 雞脾餅 同 紫米露雪條 就有..你就[font=黑體]正[/font]啦:o

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-4-1 00:53:
d#Dc!CBL4\-F
%]2c%y ~'^#]G 嘩!你係D野到落藥呀?:mad: [/quote]
Kn;I%t"Q@
.i+z]3qi xY b~NG5UQ M
咪係 =.="

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 00:54:1sL|rI
,ar+TLAf
嘩 夜媽媽 邊到黎 雞脾 同 紫米露 呀???? 雞脾餅 同 紫米露雪條 就有..你就[font=黑體]正[/font]啦:o [/quote]
0T'~U9R iR Jib W"g{-k7n3Q5~p v
我諗佢話7-11;)

toro 發表於 2005-4-1 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 12:50 AM:[|mQpa,@:y,b
9s!e'zM.x7eM
已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [/quote]a{V0H&T-D mKZ/F
咁計落你有着數噃:P

d228216 發表於 2005-4-1 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-1 12:51 AM:
0QlNt C t6R F*PGlBP
0x(}W Vr#{
$HTPk"_
講真架:lol: [/quote]Y,PW |o2N

,z*{D#?![u*I 一般係龍爪手(正果D).....當然有D食過一粒後我成包比咗人食..自已唔敢再食/:(

Lincoln 發表於 2005-4-1 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-1 12:57 AM: OJU#xkIO
.n3Vk1@(\&yQ

]kOo`E%p[~ 我諗佢話7-11;) [/quote] zsP8[~3w
睇到好想去7仔買野食!:(

d228216 發表於 2005-4-1 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-1 12:58 AM: Z)b'xA4hR&_9E/h%`d

)r.{|v @y E 咁計落你有着數噃:P [/quote]
Bc&S;vorL$|.Xi:z/\ 我已前做日本公司主任..又有D錢..好多女同事(D剛畢業靚妹仔)自動送上門

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 00:58: K;V1K/W&xF$Q4B0N

-Y;x xa{{#s
5_rn?$rB 一般係龍爪手(正果D).....當然有D食過一粒後我成包比咗人食..自已唔敢再食/:( [/quote]6fQ$az4}R'P0y
$S;T c&TP x f"F9n M?2[
1) 龍爪手直接搓呀? :lol:
q E4Co@K'm 2) 食過一粒乜野呀? :P4yM%M/B1e(zf
3) 豬肉都係肉黎架:D

d228216 發表於 2005-4-1 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]Lincoln[/i] at 2005-4-1 01:00 AM:s8e:hA^
B;dBM{ue0f'F
睇到好想去7仔買野食!:( [/quote]Tz8Y1N*A)W1?6L6z
我想食碗仔翅...

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-1 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 01:02:
Fwq;Ew iD :DBPg'WQn
我已前做日本公司主任..又有D錢..好多女同事(D剛畢業靚妹仔)自動送上門 [/quote]
C A6C:VBI C(h ^v I,Xj(\V

+`&l!|&w?8|4j*J|KuC 大宗收購?:lol:

Lincoln 發表於 2005-4-1 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 01:03 AM:A o*m)MR I`&_-P

Kq!q+]0i8Lr;ZP P 我想食碗仔翅... [/quote](W8I&y k%\*Am
重有燒賣呀!:lol:

d228216 發表於 2005-4-1 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-1 01:02 AM:a"I@R } X:}Hlp
:Br ZC}
1dsx?V O1x2]!~"J.ch
1) 龍爪手直接搓呀? 波? 有D都得...多數罰打羅柚
6T:fPHg 2) 食過一粒乜野呀? :P....我係話果D鐵蛋,,有D 8 婆 very 樣哀, 佢食過我唔敢要
}4[Sr&Q3W} 3) 豬肉都係肉黎架:D .. 果D豬肉比你都冇人要:(

d228216 發表於 2005-4-1 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-1 01:04 AM:^2`6r/LW
"SO2tR*bz,b

1N+?'eZ9U3L1e/\ f0H V$t^[I
大宗收購?:lol: [/quote],t1[K{4GfDM n9m2L
一件一件黎,,,我做了6年, 老咗 30 年....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.