FOLLOW UP: 想問下大家晚上係房一個人時間点過?
大部份會員晚上係房一個人時間會:睇电視dQ*dK1B CpCf
上網(梗係26FUN啦)
聽歌/聽收音機Du,s4j dMM
BT
睇書:o
睇DVD(‧梗係4仔啦)
打機(C4l)xy q-["Xp l
.h9V n%zHk
其實都幾平淡....今大家有冇[color=Red]一面做上面D野一面食零食呢[/color]???[size=4]食乜呢[/size]???
講List吓 交流D好野食...+W~r-uFQ]
8PDV3Wo3L#e \T9Z
每人講5樣聽吓..我呢:7V/x.Hi [)Q
1.百雞,零食街,泰國牛肉乾---推介
2.台灣金安牛肉乾---推介
3.陸金記咖喱牛肉片---推介m3X`7@+b,\Sy!j
4.華園和風燒腸}#C}4K}#uFi
5.真真著片Yt| [;kF6LM(W4z:{
8Z djjB~
會飲啤酒,紅酒,蘇格蘭威士紀,XO,茶,等 兄弟!介紹你city super有得賣嘅台灣安記香鐵蛋,有大細兩種,細嘅一啖一隻過癮d,又有分辣同唔辣,我自己就鐘意辣多d 聽收音機!!!!CO/`am
1. 雞脾!AF&r7Z-g8]l8Z*`
2. 紫米露 嘩, 玩埋followup呀d lP}FZ6EL
掂!!! ;) [quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-1 12:41 AM:
兄弟!介紹你city super有得賣嘅台灣安記香鐵蛋,有大細兩種,細嘅一啖一隻過癮d,又有分辣同唔辣,我自己就鐘意辣多d [/quote]
已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 00:50:
#v8cG GL*D
已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [/quote]
yI\)n'l,`^,h'o
%T9s0KKC6{tG
講真架:lol: [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-1 12:50 AM:'ju%c'Vk-Wuw7i)zu
已前在金鐘返工有買返公司食...最後比D女同事偷曬......當然她們大部份要付出"晶操"黎做代價...hahahah [/quote]