娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pakho 發表於 2005-4-1 09:16 PM

近排海關無屎痾~日日玩掃場???

唉~~~買唔到碟玩~.~Zb]`0K
請問邊到有得買ps2 game?
K n/BJ |[ r3];N
0D7k2byd 同埋想問下~買老翻拎返黎香港~比海關捉左~係唔係一隻碟罰1萬?????
,gn;E1RX5fT H
{ g%l*tV"b5D X` -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"XK/e_7?"@
R.Fz/N7UF;d 4月 1日 星期五 20:40 更新 |mp}O0@
'[ nw(K_7V
海關再在旺角信和商場檢獲二萬張翻版日本光碟,總值六十三萬元,拘捕十五人。
6~MW"Iq:i-mt(g U7xoa+~
海關表示,上周三在同一個商場的廿二間店舖檢獲兩萬張盜版日本動畫影碟,但接獲版權持有人投訴,有關店舖繼續營業,今日再到信和商場採取行動。K&v"wq2`@? YP.N

x6fP&{qp6Z%@ [[i] Last edited by pakho on 2005-4-1 at 09:19 PM [/i]]

大家樂1234 發表於 2005-4-1 09:18 PM

觀廣有

日比野達郎 發表於 2005-4-1 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-1 09:16 PM:
Z4n0P[5h"H5bP 唉~~~買唔到碟玩~.~ pCLG e~4S?1m
請問邊到有得 ... [/quote]
,J ZsP9zH lAo 好景,黃金k [!MZ0h;gRb

6zW[9YS'e%x6R+o[ 係啊,報紙早嗰排話日日揾D黑腳上去信和行兩轉,
;],I!m(q;K$\C bx Y 目的係要搞到佢哋做唔到生意嘛.:mad:

pakho 發表於 2005-4-1 09:28 PM

[quote]Originally posted by [i]日比野達郎[/i] at 2005-4-1 09:24 PM:U.R@f8n|#S A%bp
N vS2F0mX5o
好景,黃金gG0t'}'pPR2Nml
1k`!B0W$VMg6H
係啊,報紙早嗰排話日日揾D黑腳上去信和行兩轉,v(lzR$t{\5x
目的係要搞到佢哋做唔到生意嘛.:mad: [/quote]j@&Rim L P
我係沙田o個到都冇得買~真係吹脹~~再搵唔到又要迫我買老正:( d0K ]RU
好多game想買~.~
*y L M3u ne O 武藏傳 II 劍聖, 狂野歷險 4 ,殺戮都市 GANTZ ,航海王 偉大航路之爭 Rush ,洛克人 X8

HansChan 發表於 2005-4-1 09:40 PM

我岩岩先同朋友買完.6`~ _6]!w*ME T
但唔係平!
d~,z?rj*@T $100四隻d*y|q;BE
我部ps2冇得玩平碟, 唉!

pakho 發表於 2005-4-1 09:44 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-1 09:40 PM:7U&M.oH/x(c
我岩岩先同朋友買完.
,`/ZV(ZSKD 但唔係平!O*X)B,e+e|ppzE
$100四隻
8N(`.yJ T.t BC-B&x9| 我部ps2冇得玩平碟, 唉! [/quote] Ki.balA
$100四隻~邊買架~???都算幾平~
'ja7Q:Ni.w\+U5[ 買咩game玩呀

HansChan 發表於 2005-4-1 10:09 PM

岩岩買o左新o個隻龍珠, 真三國冇雙4, winning 8新version, 鐵拳5Z:|"t&]HGX]oE
響官塘裕民.
/d ].yv o.` 但我覺得唔平!Ej{j"p_ D(k
之前去好景買好以$100五隻定六隻o架喎!

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-1 11:09 PM

早2日先買過d ps2 game,旺角星際.100蚊15隻! 50蚊7隻!
bp ?#lH1`aJ_ but無cover,同等成粒鐘...9xDm:@2z[!\&B,U
)x;O}"RE7d k!m&t:H
[[i] Last edited by ilovefuckingyou on 2005-4-1 at 11:16 PM [/i]]

ter215 發表於 2005-4-1 11:13 PM

頂......仲諗住買返d game儉戲tim.....仆街海關.\_/.

pakho 發表於 2005-4-1 11:17 PM

[quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-1 11:09 PM:
;?4PC _/?gXr/W 早2日先買過,旺角星際.100蚊15隻! 50蚊7隻!
.Nz/? ?%IiE3Ff but無cover,同等成粒鐘... [/quote]!scn`/h$\ B O*y%f&z:Vp
星際重好講~日日都唔開門~搵鬼幫襯咩~
;Ge*f yR B2^~8j 邊有咁平~.~但要等成粒鐘~都唔知點過好......打機都打唔到咁耐:(

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-1 11:37 PM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-1 11:17 PM:t:EK K qJ

p+N"_3N2P T*I`-L 星際重好講~日日都唔開門~搵鬼幫襯咩~+?/dt|]N.T
邊有咁平~.~但要等成粒鐘~都唔知點過好......打機都打唔到咁耐:( [/quote]V3]Htxd

2C1Y?t j;l 我2日前先買過,真係甘平,NW.~c?/gg

7m-so3j+B DU 至於等成粒鐘...我俾左$落返街食飯,食飽咪有得攞!
5WV8~g/F(? ReZt9w?}Y
不過攞時都要排隊,成2個字,打晒蛇餅!

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-1 11:42 PM

不過我都驚佢俾人打蛇,所以買左50蚊甘大把...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.