諗左啦
咪答左你 (無)
係無吳係冇.....
;hZ&]E4C:t%H|-` v
=.=" [/quote]
一個人冇可能無復無求既l+Q^]0|I$p_5rQ
你可能唔明白你自己咋 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 梗係錢啦,冇錢萬萬不能 緊係追求錢啦 係而家既香港係講錢最實際既@@" 其實應該係因應每個人身處的時間地點而決定
如果你已經生活在一個自由國度, 基本上有自由選擇一切[;XcPK4Z^\tcqf
你唔會再刻意去追求自由+x aK4r*G-]8IT
相反, 你係極權地方, 你又可能需要有錢去幫你爭取一些自由f*E{ I;J2@$\
\/]6Z i{.Z)J
如果你貧一如洗又身處財政危機時, 可能金錢最重要#[J!?K%L4s]y V"Q
s0AU.GA-d
當你好有錢, 什麼都不欠時, 就會希望得到權力
vZUg2SY.gV
反而女人比較另類, 在香港地如果你好窮又沒地位,
高質素的女人會唔會喜歡你呢NL9A!gNb9W3^b
單靠真心努力, 我認為未必惦
g8oo+I%VcG
基於以上原因, 在香港我認為最多人首選金錢, 次選女人,
第三係權力, 第四係自由#H-WU0^1z
y)G\dI
[[i] Last edited by cyhk on 2005-4-4 at 02:35 AM [/i]] why no dream and achievement gei? [quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-4-4 02:35 AM:
why no dream and achievement gei? [/quote]A)]V W%` q*i
Dream is dream; when you go to bed, you can have your dream. X^/QZx${
But in Hong Kong money and achievement always come together, do you think so? [quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-4-4 02:35:
why no dream and achievement gei? [/quote])Sl2z-K(b$@(Y
dream唔係欲望既一種$[c@AE![\@
achievement可以歸去權力到
[[i] Last edited by 左輪仔 on 2005-4-4 at 03:21 AM [/i]] 我想簡 實力/才華 wo... [quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-4 03:00:
我想簡 實力/才華 wo... [/quote]
咁你用實力同才華黎想得到d咩先? [quote]Originally posted by [i]cyhk[/i] at 2005-4-4 02:32:!U/II'hVt?)fZ
其實應該係因應每個人身處的時間地點而決定Bj`,^)~!cP#N1]
如果你已經生活在一個自由國度, 基本上有自由選擇一切dXM |M't N
你唔會再刻意去追求自由B%EE%b,s+X1b P
相反, 你係極權地方, 你又可能需要有錢去幫你爭取一些自由
Bjl8wMq5z+J[
如果你貧一如洗又身處財政危機時, 可能金錢最重要
zW(y)W/Z
當你好有錢, 什麼都不欠時, 就會希望得到權力R5X?^A
R"x\~3_FU:D%w}
反而女人比較另類, 在香港地如果你好窮又沒地位,
高質素的女人會唔會喜歡你呢
單靠真心努力, 我認為未必惦
j'TiE'q
基於以上原因, 在香港我認為最多人首選金錢, 次選女人,
第三係權力, 第四係自由3x#K,x2Y^:E/ua(v'M3y
[/quote]
第四係自由?
冇自由其餘三者變得冇意思啦;) [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-4 03:19:H!H)w8OJu7l+S)Z
1k#^#~,cx$E-Q
第四係自由?
冇自由其餘三者變得冇意思啦;) [/quote]W,Om,m;|F
我同意你既諗法;jq KL`v-^
但係係而家既香港
物質既享受巳經令到好多香港人著迷喇
頁:
1
[2]