娛樂滿紛 26FUN's Archiver

左輪仔 發表於 2005-4-3 05:29 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-3 05:23:A%J vKEl

A pq4fZq
0Q/pr D_(Jr 諗左啦
$[6T'^:gsk4J 咪答左你 (無)
`k!NXt%IW*{m4LW 係無吳係冇.....
$@;P$ks,G(lr ;h Z&]E4C:t%H|-`v
=.=" [/quote]
` N2T7t#h.g 一個人冇可能無復無求既l+Q^]0|I$p_5rQ
你可能唔明白你自己咋

austin666 發表於 2005-4-3 05:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Wallacehk 發表於 2005-4-4 12:32 AM

梗係錢啦,冇錢萬萬不能

入晒 發表於 2005-4-4 12:39 AM

緊係追求錢啦

左輪仔 發表於 2005-4-4 02:04 AM

係而家既香港係講錢最實際既@@"

cyhk 發表於 2005-4-4 02:32 AM

其實應該係因應每個人身處的時間地點而決定
Ov&n jNx d
2v"]t:h Nhz 如果你已經生活在一個自由國度, 基本上有自由選擇一切[;XcPK4Z^\tcq f
你唔會再刻意去追求自由+x aK4r*G-]8IT
相反, 你係極權地方, 你又可能需要有錢去幫你爭取一些自由f*E{I;J2@$\
\/]6Z i{.Z)J
如果你貧一如洗又身處財政危機時, 可能金錢最重要#[J!?K%L4s]yV"Q
s0AU.GA-d
當你好有錢, 什麼都不欠時, 就會希望得到權力
4IDh$WVo vZUg2SY.gV
反而女人比較另類, 在香港地如果你好窮又沒地位,
1~_\7l(l/nw^@oF,J 高質素的女人會唔會喜歡你呢NL9A!gNb9W3^b
單靠真心努力, 我認為未必惦
-BC N#dE g8oo+I%Vc G
基於以上原因, 在香港我認為最多人首選金錢, 次選女人,
#TfsW'SNs;X 第三係權力, 第四係自由#H-WU0^1z
y)G\dI
[[i] Last edited by cyhk on 2005-4-4 at 02:35 AM [/i]]

jason williams 發表於 2005-4-4 02:35 AM

why no dream and achievement gei?

cyhk 發表於 2005-4-4 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-4-4 02:35 AM:
nKzT7`L why no dream and achievement gei? [/quote]A)]V W%` q*i

3i:~{7o`,gt} Dream is dream; when you go to bed, you can have your dream. X^/Q Zx${

%r ^)Q8[P7h3G But in Hong Kong money and achievement always come together, do you think so?

左輪仔 發表於 2005-4-4 02:40 AM

[quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-4-4 02:35:
$N^0L#_fu why no dream and achievement gei? [/quote])Sl2z-K(b$@(Y
dream唔係欲望既一種$[c@AE![\@
achievement可以歸去權力到
,bbG4a5_:y:m;{
S'v @+D$NG2_$XiN [[i] Last edited by 左輪仔 on 2005-4-4 at 03:21 AM [/i]]

JCer 發表於 2005-4-4 03:00 AM

我想簡 實力/才華 wo...

左輪仔 發表於 2005-4-4 03:04 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-4 03:00:
oRf d$|D 我想簡 實力/才華 wo... [/quote]
L5q+GV:D5rk!W#e 咁你用實力同才華黎想得到d咩先?

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-4 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]cyhk[/i] at 2005-4-4 02:32:!U/II'hVt?)fZ
其實應該係因應每個人身處的時間地點而決定 B j`,^)~!cP#N1]

#K7t[E o3h~\F TF 如果你已經生活在一個自由國度, 基本上有自由選擇一切dXM |M't N
你唔會再刻意去追求自由B%EE%b,s+X1b P
相反, 你係極權地方, 你又可能需要有錢去幫你爭取一些自由
Sd#QQ"h&` KT Bjl8wMq5z+J[
如果你貧一如洗又身處財政危機時, 可能金錢最重要
`0eY0c(g2__-j L9[ zW(y)W/Z
當你好有錢, 什麼都不欠時, 就會希望得到權力 R5X?^A
R"x\~3_FU:D%w}
反而女人比較另類, 在香港地如果你好窮又沒地位,
r+Z Br2GNQ 高質素的女人會唔會喜歡你呢
7d#~;pBx7{ 單靠真心努力, 我認為未必惦
6I1Pk'@w] j'TiE'q
基於以上原因, 在香港我認為最多人首選金錢, 次選女人,
^ T%Nv1vHB 第三係權力, 第四係自由3x#K,x2Y^:E/ua(v'M3y
[/quote]
$B(G?,Q+`g{!sr9l 第四係自由?
FMw#qU`EF!i 冇自由其餘三者變得冇意思啦;)

左輪仔 發表於 2005-4-4 03:26 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-4 03:19:H!H)w8OJu7l+S)Z
1k#^#~,cx$E-Q
第四係自由?
;[0h8wf7ce 冇自由其餘三者變得冇意思啦;) [/quote]W,Om,m;|F
我同意你既諗法;jq KL`v-^
但係係而家既香港
*E;I5m3D@ 物質既享受巳經令到好多香港人著迷喇

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.