娛樂滿紛 26FUN's Archiver

minghkhk 發表於 2005-4-2 11:46 AM

[討論] 請問大家宜家上網幾錢呢?

我用緊Netvigator,$145,十八個月約,3Mb.
cy?,b~NA 就滿約,佢offer左幾個plan俾我:
4Jrw4KK!tP p!P6E2g 1.照舊,$145,十八個月約,3Mb   <---好似好唔抵
8vf(qWd'J ]b 2.$180,十五個月約,6Mb   <---我估3Mb同6Mb會無乜分別lo...係"卓"頭...
Y+Yh:Y6GLX 3.$224,十八個月約,6Mb,連Now TV(12免費頻道+3收費頻道)   <---我估屋企人對電視無乜興趣同價錢太貴.
Bh@@s5~5v u-Fo$@-e
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-2 at 10:42 PM [/i]]

Lap Hui 發表於 2005-4-2 11:51 AM

2 啦 :cool:
L5t cd+a P5p
/fd:p g P^8h,^8qe0C bt 都快D ;)

dinosaur 發表於 2005-4-2 12:38 PM

我自己就用緊新世界,月費$88,話上落都係12M。
i\B wD 不過我覺得以前用1.5M果陣重快!q@$L)Y0{I
我試過幫人上3M,結果同用1.5M分別唔大,不過唔同ISP o既performance都會唔同,聽講pccw真係會有明顯分別。wK3ZhP'Q JTr Cu
r(_2BO9}3W&?!~M
除非真係唔用pccw唔得,我suggest你可以問吓其他ISP,問吓都唔駛死,起碼多個選擇。+}v7W [~,[QQ I

z9nr)s^AD w"`1V&X [[i] Last edited by dinosaur on 2005-4-2 at 12:39 PM [/i]]

baatkung 發表於 2005-4-2 12:38 PM

你話你朋友剛剛續約都係$162  無限6m 簽12個月,佢就會話要問問阿頭,10秒後就會應承你架啦!我係四日前先咁樣續左約!

baatkung 發表於 2005-4-2 12:46 PM

至於你講果個Plan 3,佢報價比$198咋喎!仲有佢比得你揀個3個收費台,真係把鬼!其他有丁丁吸引力(真係好少)的收費台,佢又話只可揀1個,咁之前果3個醒你收費台就無!記住問清楚呀!不過講開我都係3M升6M,但我唔覺有乜唔同!
.qq"Az.Ec^'k
Q v1{E3}gV*_ ]T [[i] Last edited by baatkung on 2005-4-2 at 12:49 PM [/i]]

minghkhk 發表於 2005-4-2 04:37 PM

[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2005-4-2 12:38 PM:
gRU(m7HYw 你話你朋友剛剛續約都係$162  無限6m 簽12個月,佢就會話要問問阿頭,10秒後就會應承你架啦!我係四日前先咁樣續左約! [/quote]
c(UKMJS*H+{bX $162@@?咁3Mb,$145咪好唔抵....nQ-q gKM2H j
0H|_4z/y8Iu/}
[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2005-4-2 12:46 PM:HD3_:I3X
至於你講果個Plan 3,佢報價比$1 ... [/quote]!{`"L:w6f&i7F,d
唔係好明...一係佢俾三個你,一係你自己揀一個?????
#[R:Svc n4@t Y Z&g~*{ S3@o-a
你d報價全部咁平...個sales厄我....?

baatkung 發表於 2005-4-2 05:30 PM

收費台每個台有唔同價錢,比我揀3個果D都係平野,如果要D貴價台的話就得一個,無3個,其實最終都係果條數!計來計去搏你唔問清楚就簽約!仲有果D Plan都係呢招,又3M升6M,又幾多個月,又話幫你問阿頭可唔可以比優惠你,咪又係果條數,又係搏你唔計清楚就簽約!比番條數大番佢就Ok!佢之前仲話$168 3M已經比左優惠我,講下講下咪變左$162 6M囉!

baatkung 發表於 2005-4-2 05:37 PM

又唔可以話個Sales呃你,價錢佢地一定有底線,睇你識唔識同佢吹水,佢又肯比你之嘛!況且佢又唔識你,你又唔知價,做乜平比你呀?同你好好感情咩?

火柴仔 發表於 2005-4-2 05:41 PM

我係2個個 iQ7C ]M
2.$180,十五個月約,6Mb   <---我估3Mb同6Mb會無乜分別lo

大家樂1234 發表於 2005-4-2 05:53 PM

我12個月=.=6mb,210D)|9Q:]sH
5月之後就轉和記

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-2 10:44 PM

IMS
B/]9WcL|2qk"H $145/mth@6M :cool:

robertchai 發表於 2005-4-3 01:04 AM

我唔明點解我用叻忽基他一個月要$238...而且好像只有3MB...有冇人可以答我 ^ q"x*M7]T3j
我想盡快轉...

baatkung 發表於 2005-4-3 12:54 PM

因為你簽約果陣人地話3M $238,而當時你又唔覺有問題又願意簽約囉!你依家無辦法喇!唯有等滿約再搵個平價啦!你如果唔知幾時約滿記得打電話問問,佢地未必會主動聯絡你續約架,我有個朋友又係中左個搵笨Plan,滿約後佢又唔知,係咁比貴價落去,過左半年先醒水,投訴佢地啦,點知原來份約寫左限制使用時間,限制使用時間內唔可以隨時中止服務,滿左之後會繼續此價錢收費,但係你可隨時中止服務!

VictorTan 發表於 2005-4-3 01:53 PM

Singapore Starhub Broadband $58.00,fb\5s,d+~-A4Tc
download speed 2000kbps,#Q DM0V%W:\7C8h
24 hours unlimited download
~Px5[9b4d per month.

pk boy 發表於 2005-4-3 03:52 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-2 05:53 PM:
3S$z4a+Q\$Y#N 我12個月=.=6mb,210)SH(h ~}v%|qN@J
5月之後就轉和記 [/quote]u |8NT/fJ
我都覺得轉和記係好主意,我屋企無和記,無辦法,我d朋友用緊,覺得幾好,價錢唔記得,好似約168!!!:)

minghkhk 發表於 2005-4-4 05:15 AM

其實和記同PCCW邊個好d??
E*DH!}3gZV0V"u 例如上網質數,速度,hotline等等...
*o/|V$V0FY? 我以前用i-cable,個hotline要等二十分鐘先有人聽...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.