娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dinosaur 發表於 2005-3-31 09:37 PM

張國榮真係一個好戲之人,唱歌又好,不過我最唔欣賞佢o既死係自殺,最令我失望!做唔到個好傍樣俾啲年青人!

amigofans 發表於 2005-4-1 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-3-31 09:37 PM:
i8W0M-ViI 張國榮真係一個好戲之人,唱歌又好,不過我最唔欣賞佢o既死係自殺,最令我失望!做唔到個好傍樣俾啲年青人! [/quote]
cA^w7U+?O#o A }1R L KP yW"_
我吾係針對你,不過有機會既話,我想你認識下咩叫 "抑鬱症"? R \f1H5Qu [2s{n
唉,條傻佬點會跳左落黎架.......唉.....

dinosaur 發表於 2005-4-1 11:02 AM

[quote]Originally posted by [i]---fans[/i] at 2005-4-1 02:14 AM: z*NfeN1^jMP }U'F

V ^"tA[4m%F\1Z
0\/m \uV}5mH!D 我吾係針對你,不過有機會既話,我想你認識下咩叫 "抑鬱症"B H OVd4Q
唉,條傻佬點會跳左落黎架.......唉..... [/quote]Y3n)YJ7zpAt(Z

Vp.x7];V4s g(U'p 阿bro,明星都係人一個,有病就要去醫。
I-B \3E;De pz*B 不過作為明星,作為一個公眾人物,
7XlJ\(k*q0bS 就更加要做好榜樣,灌輸啲正面口訊息俾啲年青人。
G9Z ?J_!L [d X6uk B
[b]唔通啲明星食丸仔,你又要我認識吓咩叫壓力大呀![/b]
V.\f}fT2^^'vS 9Vn%?!J*u5wT*Y`
我本人都係好欣賞張國滎o既演出, Tu%P3H9YfT
,但無論點講自殺都係唔啱!WtT6u+b:T7V&Y

b bKk'N*VDBm K 我都只係議事論事![b]請做到對事不對人![/b]

HansChan 發表於 2005-4-1 09:52 PM

本人認為, 自殺係佢個人決定, 基本上我覺得冇問題!
,C`%E[%K1i0s 我o地又點會知自殺者當時既心情或點解做個甘既決定丫?! 講到尾, 唔係當時人, 我o地又點應該評擊當時人既決定呢?
$f3T-q H#N o的人好反對自殺, 但我認為一個人如果活得唔想活, 要結束, 做旁人既係可以勸喻, 但我覺得冇得阻止一個人既定! v6p A;c%bk
哥哥離開, 我當然難過, 亦大把人傷心!但......
e3|R,\m*}?4lu 尊重哥哥決定啦!D@ @^]Fr:{8Z
再講, 人都唔響度, 都唔應該評擊佢既決定同做法.
+` ] q} z "自殺絕對唔岩!"之類既講法, 係一個人主觀既講法!
{7sD7{:S9ET)Q'x "會對大眾有影響!"我唔反對!但每件事有正反, 人人都會對生命有唔同睇法! 一個人條命, 唔係由天決定就係自己決定, 點可以下下都否決o左後者?
IEfE'F h1aP 大眾傷心,朋友傷心,家庭傷心, 的確係甘! 但唔通真係有o野可以兩全其美而乜o野唔好既影響都冇?我相信冇可能!!
%b1NJm3h-n#t#r 1o'_2\*{;P8k5b'd0~
[[i] Last edited by HansChan on 2005-4-1 at 09:59 PM [/i]]

dinosaur 發表於 2005-4-2 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-1 09:52 PM:
V%G,@(ijxY)f!] o的人好反對自殺, 但我認為一個人如果活得唔想活, 要結束, 做旁人既係可以勸喻, 但我覺得冇得阻止一個人既定! [/quote]
B\|`%z:\$V7qf,jp -C3I'~'{#Br_
咁如果有人要跳樓,勸唔到,就由得佢跳咯喎?又如果你當時係哥哥身邊,你會由得佢跳落去,若果真係咁,我諗你會成世都唔安樂呀!}T pK,?;}}
5vh w6y|w8}Q2T
基本上,我係好同意你o既睇法,每個人都有佢諗唔通o既時候,不過,生命係最寶貴。b UB+GG5G
無論係一個普通市民,都要愛惜身命,身為公眾人物更加要做好榜樣,請清楚我係指所有公眾人物,並非只係講哥哥。霑叔,羅文,羅家英,葉麗儀 ...佢地都係有病,佢地都好積極去醫,俾到其他人好正面o既訊息,無論最後都要面對死亡,都已經盡咗力。
A[@'{%w K
t(m C2Q6I5d J 你可以話我錯,但係我覺得生命係屬於自己,但係冇人有權去取去,包括自己!

newman2005 發表於 2005-4-2 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-4-1 11:02 AM:;x,_~0wQ)Bj1]'W
~ tHge:X9i,mH
l:h] `8Uu
阿bro,明星都係人一個,有病就要 ... [/quote]TBU(q)TU
受病情(抑鬱症)影響而控制不到自己而去自殺....
3m tM0S:R8Wi-aJ0ZQ 總之很可惜! :(

HansChan 發表於 2005-4-2 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-4-2 12:15 AM:+N5m-vg"Hjd0j uZ mJ

+\Q!do!Z!n
xv:Ujnp5]q 咁如果有人要跳樓,勸唔到,就由得佢 ... [/quote]
.I0f#D bE"O k9l
+cBDI'Go:h)Og 勸唔到, 阻止唔到, 甘重有乜可以做我想問?3oe]W(tj;CP
我可以答你唔知! 只係可以講見步行步!
an"ykjV#H0e$\+L4e 重有, 哥哥自殺係有佢既決定, 亦都係響冇人阻止到既情況底下發生! 眾人傷心難過係事實!佢作出一個佢認為適合自己既決定亦都係事實!)Q-h)W@H
事已發生o左, 我覺得既係應該尊重當時人既決定, 而唔應該好definite話人係錯!5\6Q Gg1TS\4Q
一個人有冇權羅走自己性命, 唔係一套理論!只係個別人既睇法!$B bsxP U R2t2sv
所以我唔會覺得你睇法係錯!只係個個人唔同甘解!因生命對唔同既人有唔同既定義!)CL_)E$[0gh
所以我會話如果有人好definite甘話唔珍惜自己生命係自私既行為, 我會話佢bull shit!;y.@%UT L)V?*`
因為我覺得唔應好definite甘去講!自私成份係有.但唔尊重他人決定又何常唔係自私?
;HZ;y-P:z%v 同埋, 我係從當時人既決定發生o左之後去睇件事!應該係去尊重, 唔應該去blame!T|_/xyM
我意思唔係話睇到人要死由得佢, 而係人仲有自己既決定, 係應該尊重他人決定甘解!

(~^o^~). 發表於 2005-4-2 06:23 AM

有成2億幾身家都要跳樓自殺 , shit !

dinosaur 發表於 2005-4-2 11:44 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-2 12:56 AM:
w:T\0T%C}4@"s.z 所以我會話如果有人好definite甘話唔珍惜自己生命係自私既行為, 我會話佢bull shit!
R'MI#nV5{)R 因為我覺得唔應好definite甘去講!自私成份係有.但唔尊重他人決定又何常唔係自私?
3G9J-]l]L%VH.C 同埋, 我係從當時人既決定發生o左之後去睇件事!應該係去尊重, 唔應該去blame!su? Yt.f2[$U4I
我意思唔係話睇到人要死由得佢, 而係人仲有自己既決定, 係應該尊重他人決定甘解!K1^0th/R
[/quote]
Nf(J5[9o{(~E
l3F"L;c~1fJ"W 好似你咁講,咁啲歷史記載要黎做乜呀?歷史就係流俾啲後人作經驗,教訓,好o既就去學,唔好就要叫啲後人唔好去跟,要改善,唔係世界點會進步呀?一味只係識叫人去尊重,人係要由錯誤中去學習咖!再講,公眾人物更加會係別人o既橂仿對眾!啲靚仔靚妹逃學去追星,又要去尊重啦喎!8yB1l"j1vx\9P
LCe? z(j
我好希望你唔係一個公眾人物,一味剩係叫人尊重自己o既決定!前特首董先生如果可以
~th1Kd%DV 同所有人講,請尊重我的決定,不要blame我,咁點呀?如果講翻哥哥o既case,我相信當時有人係佢身邊,唔係得佢自己一個,係人都會去阻止佢。如果跳樓果個唔係哥哥,係一個白粉道人,你o既睇法會唔會唔同呀?警察,消防員點解見人跳樓都要拚命去救呀,唔通呢啲就係因為職責所在咁簡單呀!a0[5u/K$zO(C3D!_
G$xcMX&iLu+c!r
做每樣嘢都有個限度,無論係尊重,容忍,大方,幫助,批評‥。a0V sVG mVi[
每個人都會有自私o既一面,我都會有,要人尊重你,你都要尊重別人!
9qs$ql2a-I9[*x;G 3~5Ar X-DW*C%P"q#}(h
ps. 請不要在此講粗話,無論中文或英文,乜文都係!請尊重這個論壇!
!y^3aUs9P
b-D;b^ m^h [[i] Last edited by dinosaur on 2005-4-2 at 11:47 AM [/i]]

bob64 發表於 2005-4-2 01:18 PM

[quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-4-1 11:02 AM:
;@.mtb"[
_]K(u]9A g oYR5j
阿bro,明星都係人一個,有病就要去醫 ... [/quote]
S!Tx~3K
#t9tSP3r7|(X
C9r@W8ESMpW
(Z'}iR.q*u&v:hm 去醫都唔一定醫到

funnygay 發表於 2005-4-2 01:53 PM

我始終覺得人死了,就算了吧,不用再討論佢所做的事情好嗎

dinosaur 發表於 2005-4-2 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-2 01:11 PM:t'k5iqV
分割主題5k O.UL8d!b
本來個主題係講緊 永遠懷念一代巨星張國榮(哥哥) ~+BXd'aa,n8`
人地而家唔係講張國榮啱定唔啱
MAYi}$`ci;T x 淨係想去懷念下哥哥
zT wH5H"C4Q 希望大家高抬貴手
f+}N Ve 唔好入其他會員既topic搗亂;QZN!]Q$}M
尊重poster, 尊重自己~#ZaPY!N e"|
[/quote]`\w&S5D'rp^C5\

` N$V9c ^$[F 唔好意思呀渣Fit人,因為出於自然反映,所以有所偏離!深表歉意!

dinosaur 發表於 2005-4-2 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]bob64[/i] at 2005-4-2 01:18 PM:
tpe)P7I{7~IQ"n eX 1MQ;[;E#b}
去醫都唔一定醫到 [/quote]
%eK4@2T+uA(j p4X3lq%?|2h
請積極面對人生,直到最後一分一秒!否則,只會令更多人受傷害!

大家樂1234 發表於 2005-4-2 09:54 PM

人點都會死\{6Ep0M'I7ib
有錢就可以唔洗死咩?l-q-td/{iih
李嘉誠可能過多2年死添

dinosaur 發表於 2005-4-2 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]funnygay[/i] at 2005-4-2 01:53 PM:Lq7GMc)o
我始終覺得人死了,就算了吧,不用再討論佢所做的事情好嗎 [/quote](o} n"]5Bl U
F7CER"]E
如果人死了就萛了吧,就不要再討論,為何我們要讀歷史?怎樣從錯誤中學習?hj*X9Y,IqQG
討論就是進步其中一個要素,真理是越辯越明!
CI$LQ5P7T.K c~!Z !rdixo l/de;D
我個人都係好欣賞哥哥,尤其首"追"O?3vfY D#Ux7F
=================================%R.`@kU+}Ed"Z
追(電影"金枝玉葉"插曲)
Um AC#ak 曲 : 李 迪 文   詞 : 林 夕   編 : GEORGE LEONG
kMfE'w;w pB-t
;D^8UuWy)`6Xa 這 一 生  也 在 進 取   這 分 鐘   卻 掛 念 誰&m!uv)`$v8y)?
我 會 說   是 唯 獨 你 不 可 失 去
Ja"u lLG+I 好 風 光   似 幻 似 虛   誰 明 人 生 樂 趣
fB4JDm+t 我 會 說   為 情 為 愛   仍 然 是 對
u&L2q1f3J;B0kl 誰 比 你 重 要   成 功 了 敗 了 也 完 全 無 重 要i3bWk4ei-yt
誰 比 你 重 要   狂 風 與 暴 雨 都 因 你 燃 燒!y"U:n.{7[L#I u {/A-K
一 追 再 追   只 想 追 趕 生 命 裡 一 分 一 秒
6Her t*}a4S 原 來 多 麼 可 笑   你 是 真 正 目 標^2tU0CQk-pgK
一 追 再 追   追 蹤 一 些 生 活 最 基 本 需 要
\qt_;CW,w 原 來 早 不 缺 少   HA . . . . . .
.Ul-\ J'? 有 了 你   即 使 平 凡   卻 最 重 要mmQ,x)J?7z

a%F.C q(_&LiB"`8M1q 好 光 陰   縱 沒 太 多   一 分 鐘 又 如 何
q {?m].fk 會 與 你   共 同 渡 過   都 不 枉 過
y,ulg6MJ:n 瘋 戀 多   錯 誤 更 多   如 能 從 新 做 過
:UGH-\m\8V 我 會 說   願 能 為 你   提 前 做 錯 IA/B"vu"\T

t1QMC5N 一 追再 追   只 想 追 趕 生 命 裡 一 分 一 秒z Z5Z1U/M.^]3e9N
原 來 多 麼 可 笑   你 是 真 正 目 標m4[hk'f S]
一 追 再 追    追 蹤 一 些 生 活 最 基 本 需 要5T S)U L f&X$_$QRc
原 來 早 不 缺 少   HA . . . . . .
C?0j ^A+w 只 得 你   會 叫 我 彷 彿 人 群 裡 最 重 要IV` Q'c&r6E%h
有 了 你   即 使 沈 睡 了   也 在 笑
g!] r*IT mp =================================
X!I;N~S}T8B$f%\ 4@&\tt9OE n5P
歌詞有意思,比起宜家啲所謂情歌,真係冇得比!*` ?mlD
人要用盡自己一分一秒,就是平凡,都會覺得滿足!
3g0V HsSZ+u/_
{IH3}+Qr [[i] Last edited by dinosaur on 2005-4-2 at 10:08 PM [/i]]

dinosaur 發表於 2005-4-2 10:05 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-2 09:54 PM:
2k DH-@M0Fb9M 人點都會死l-s#T2nn'~#PU jx\
有錢就可以唔洗死咩?\\b2M)OH%r(A#~
李嘉誠可能過多2年死添 [/quote]#L4c:y)^k
0].t3tz9y
"人點都會死" ==>絕對正確。
y*Ap?pc;{!NA 不過阿李生直到宜家都冇放棄喎,可能佢天日就會去,冇人知。
#mNd X9u,qjl{ 佢都唔係年青人,仍然積極面對人生,積極工作。
W%fe9QudO1IPhwW(s 唔通驚聽日會死就乜都唔去做呀?
Q}})x ]bm 生、老、病、死,為人生必經階段!

MaxFigo 發表於 2005-4-3 12:54 PM

你把公眾人物睇到好似聖人咁....其實佢地都係普通人je
C(u `^zj 佢地都會有喜怒哀樂.....如果做決定時下下都要顧慮會唔會影響其他人
D|&ci)}!V#~;} 我覺得我地ge要求太過份    X"VWW2v|
大佬   人有判斷力ga  唔通人死你又去死lo wo(d)Z7k0sn2[,K-T Y)fQ2B
d靚仔去追星係因為d ar爸ar媽教得唔好   d明星出黎搵食je  關佢地鬼事 ^^"pE|2Qr.Z[
AS(?u;pY([GJ
況且,你唔係哥哥,你根本唔會明白一個有病ge人係果一刻ge心情Sn D ~3o^8x
你之前講到理直氣壯....但如果你代入左哥哥果一刻ge心情....無人夠膽講你一定唔會跳落去 @@ V(} |+cf V$EOT

W!q |I*|p'D0]a 我覺得我地應該對佢同情同婉惜,而唔係係度話佢唔理大眾ge感受
'_+DKk~JP 始終我覺得佢自己ge感受先係最重要 !!:P

EDI 發表於 2005-4-3 01:48 PM

乜X都曹一餐......唉...人類...一齊自殺啦......咁X識諗....未試過唔好話自已唔會做!!!

MaxFigo 發表於 2005-4-3 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]EDI[/i] at 2005-4-3 01:48 PM:
6i2aoCd^+P,]~ 乜X都曹一餐......唉...人類...一齊自殺啦......咁X識諗....未試過唔好話自已唔會做!!! [/quote]
c&RD^l.V"U
:e2B:]8[3T:D2H&h
#aO5_![@G| 唔好咁講...我相信佢地都只係愛之深,恨之切 !!

vld2 發表於 2005-4-3 10:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.