娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dinosaur 發表於 2005-3-31 09:37 PM

張國榮真係一個好戲之人,唱歌又好,不過我最唔欣賞佢o既死係自殺,最令我失望!做唔到個好傍樣俾啲年青人!

amigofans 發表於 2005-4-1 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-3-31 09:37 PM:*SLZ W'?4Baz
張國榮真係一個好戲之人,唱歌又好,不過我最唔欣賞佢o既死係自殺,最令我失望!做唔到個好傍樣俾啲年青人! [/quote]
:W,KFS.C,X7{%Hy:V(\
BkR)D9^3u!Dr 我吾係針對你,不過有機會既話,我想你認識下咩叫 "抑鬱症"f?4r|-Ab]~ {p
唉,條傻佬點會跳左落黎架.......唉.....

dinosaur 發表於 2005-4-1 11:02 AM

[quote]Originally posted by [i]---fans[/i] at 2005-4-1 02:14 AM: a9y&^:un}}4}
[iL'R+n&Tt u X'T |{
#dh7^0At7k8A
我吾係針對你,不過有機會既話,我想你認識下咩叫 "抑鬱症"
.c/||x [~%C 唉,條傻佬點會跳左落黎架.......唉..... [/quote]VfZ1W D9C:W8D
*T)z'V1i/mu
阿bro,明星都係人一個,有病就要去醫。
TbC Yl[6w 不過作為明星,作為一個公眾人物,
Xl9m+~&y3kl4{ 就更加要做好榜樣,灌輸啲正面口訊息俾啲年青人。
:t }^1j sH[ 'RovJi"QH
[b]唔通啲明星食丸仔,你又要我認識吓咩叫壓力大呀![/b]&n4?6fM"C(H`T

hW'A1Wg9N4].N 我本人都係好欣賞張國滎o既演出,
#TCY1t:Xeo ,但無論點講自殺都係唔啱!
UjG;~)cb^*D m \
+kf a.ph'On:` 我都只係議事論事![b]請做到對事不對人![/b]

HansChan 發表於 2005-4-1 09:52 PM

本人認為, 自殺係佢個人決定, 基本上我覺得冇問題!bP:Ps m4`f'E
我o地又點會知自殺者當時既心情或點解做個甘既決定丫?! 講到尾, 唔係當時人, 我o地又點應該評擊當時人既決定呢?
3cj9wV-O o的人好反對自殺, 但我認為一個人如果活得唔想活, 要結束, 做旁人既係可以勸喻, 但我覺得冇得阻止一個人既定!MXB#\gz"? O
哥哥離開, 我當然難過, 亦大把人傷心!但......5}U-[4I@
尊重哥哥決定啦!1k4L&YepP V3r@h
再講, 人都唔響度, 都唔應該評擊佢既決定同做法.
z P:V&xD%I-Lg@ "自殺絕對唔岩!"之類既講法, 係一個人主觀既講法!"{"r0KxL
"會對大眾有影響!"我唔反對!但每件事有正反, 人人都會對生命有唔同睇法! 一個人條命, 唔係由天決定就係自己決定, 點可以下下都否決o左後者?
(Ww3ix.F"UHi1a 大眾傷心,朋友傷心,家庭傷心, 的確係甘! 但唔通真係有o野可以兩全其美而乜o野唔好既影響都冇?我相信冇可能!!&L#X"H(R0g)g-{8l e%P^r
Q6T"I:mEv
[[i] Last edited by HansChan on 2005-4-1 at 09:59 PM [/i]]

dinosaur 發表於 2005-4-2 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-1 09:52 PM:I-F/h)o*eW
o的人好反對自殺, 但我認為一個人如果活得唔想活, 要結束, 做旁人既係可以勸喻, 但我覺得冇得阻止一個人既定! [/quote]
$[ ~'l5Al|*J3AU Q(cf{e#~+P R{
咁如果有人要跳樓,勸唔到,就由得佢跳咯喎?又如果你當時係哥哥身邊,你會由得佢跳落去,若果真係咁,我諗你會成世都唔安樂呀!
Q Q}0@"OwR&}o(H U i Zx5K|!Ey&e.J
基本上,我係好同意你o既睇法,每個人都有佢諗唔通o既時候,不過,生命係最寶貴。`-S-i1J eoB
無論係一個普通市民,都要愛惜身命,身為公眾人物更加要做好榜樣,請清楚我係指所有公眾人物,並非只係講哥哥。霑叔,羅文,羅家英,葉麗儀 ...佢地都係有病,佢地都好積極去醫,俾到其他人好正面o既訊息,無論最後都要面對死亡,都已經盡咗力。
Y,fb:tK-BI?wa
!Y |5zR9R}e 你可以話我錯,但係我覺得生命係屬於自己,但係冇人有權去取去,包括自己!

newman2005 發表於 2005-4-2 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-4-1 11:02 AM:kjt]4cO s
|fQ\zl

PA"o `i*x7n 阿bro,明星都係人一個,有病就要 ... [/quote]
joL G7E5b6r4W.\4v 受病情(抑鬱症)影響而控制不到自己而去自殺....wNc;mO4x,N
總之很可惜! :(

HansChan 發表於 2005-4-2 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-4-2 12:15 AM:r#X/U+sQ

%_VBH]9a f
q IY)eU] Xs+E 咁如果有人要跳樓,勸唔到,就由得佢 ... [/quote]
[~gS'o
p$UjF?2}z#C:{2n(a 勸唔到, 阻止唔到, 甘重有乜可以做我想問?$y9r%f,L sU
我可以答你唔知! 只係可以講見步行步!`W#Z3j1l%_
重有, 哥哥自殺係有佢既決定, 亦都係響冇人阻止到既情況底下發生! 眾人傷心難過係事實!佢作出一個佢認為適合自己既決定亦都係事實!V8J&aZcH@
事已發生o左, 我覺得既係應該尊重當時人既決定, 而唔應該好definite話人係錯!
K{j&r7u(itj 一個人有冇權羅走自己性命, 唔係一套理論!只係個別人既睇法!,k$mPWU5I9L!aX.J
所以我唔會覺得你睇法係錯!只係個個人唔同甘解!因生命對唔同既人有唔同既定義!
4k1m\ oB| 所以我會話如果有人好definite甘話唔珍惜自己生命係自私既行為, 我會話佢bull shit!
$n9np:mu;C3?U6qk 因為我覺得唔應好definite甘去講!自私成份係有.但唔尊重他人決定又何常唔係自私?R8ZQ lu1Y.v*In
同埋, 我係從當時人既決定發生o左之後去睇件事!應該係去尊重, 唔應該去blame!
y9b.|M%OP^Q[ 我意思唔係話睇到人要死由得佢, 而係人仲有自己既決定, 係應該尊重他人決定甘解!

(~^o^~). 發表於 2005-4-2 06:23 AM

有成2億幾身家都要跳樓自殺 , shit !

dinosaur 發表於 2005-4-2 11:44 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-2 12:56 AM:d3U7eI?7OX0[
所以我會話如果有人好definite甘話唔珍惜自己生命係自私既行為, 我會話佢bull shit!,eC/[0m^,ZD
因為我覺得唔應好definite甘去講!自私成份係有.但唔尊重他人決定又何常唔係自私?
WJ3h/Pu1U 同埋, 我係從當時人既決定發生o左之後去睇件事!應該係去尊重, 唔應該去blame!x3o{i!v.|7]
我意思唔係話睇到人要死由得佢, 而係人仲有自己既決定, 係應該尊重他人決定甘解!j:o eA2J
[/quote]8B0k&\S5OW

8z)P5P1[}ut;Je 好似你咁講,咁啲歷史記載要黎做乜呀?歷史就係流俾啲後人作經驗,教訓,好o既就去學,唔好就要叫啲後人唔好去跟,要改善,唔係世界點會進步呀?一味只係識叫人去尊重,人係要由錯誤中去學習咖!再講,公眾人物更加會係別人o既橂仿對眾!啲靚仔靚妹逃學去追星,又要去尊重啦喎!3d.a5o.bO-@'B
+X:A6c&@!k7O.j i-I F
我好希望你唔係一個公眾人物,一味剩係叫人尊重自己o既決定!前特首董先生如果可以6X0y"l m'LoG3U
同所有人講,請尊重我的決定,不要blame我,咁點呀?如果講翻哥哥o既case,我相信當時有人係佢身邊,唔係得佢自己一個,係人都會去阻止佢。如果跳樓果個唔係哥哥,係一個白粉道人,你o既睇法會唔會唔同呀?警察,消防員點解見人跳樓都要拚命去救呀,唔通呢啲就係因為職責所在咁簡單呀!6?9M j u [)iV
Rz1Ou+[
做每樣嘢都有個限度,無論係尊重,容忍,大方,幫助,批評‥。
2K#n+z mZ'v0x1o!u/g m 每個人都會有自私o既一面,我都會有,要人尊重你,你都要尊重別人!-YXBTa:uYt

wc4Gmy ps. 請不要在此講粗話,無論中文或英文,乜文都係!請尊重這個論壇!
e i {KT M;W ^)b
j+H}sM [[i] Last edited by dinosaur on 2005-4-2 at 11:47 AM [/i]]

bob64 發表於 2005-4-2 01:18 PM

[quote]Originally posted by [i]dinosaur[/i] at 2005-4-1 11:02 AM:5dI#c B6b)f

u F+tV;fXx
*["T)d4N)}xm 阿bro,明星都係人一個,有病就要去醫 ... [/quote]o"BM Y-x%t
]c8~HtT c3SW

P H+J,d7EO]9R!H |#RYg-x
去醫都唔一定醫到

funnygay 發表於 2005-4-2 01:53 PM

我始終覺得人死了,就算了吧,不用再討論佢所做的事情好嗎

dinosaur 發表於 2005-4-2 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-2 01:11 PM:
9D9M4R?|6q 分割主題
olBr2hE2Rn 本來個主題係講緊 永遠懷念一代巨星張國榮(哥哥)
`,cmpjH 人地而家唔係講張國榮啱定唔啱
I:bPDoJ{q#] 淨係想去懷念下哥哥
M x)vG)wKm[2gD 希望大家高抬貴手?7SW9nn|c l n:U
唔好入其他會員既topic搗亂-Sp$OIj
尊重poster, 尊重自己~4@F:u-D^ s1T
[/quote]
X"}6B8P7u a-NeV
6ps$R+C?@d:? 唔好意思呀渣Fit人,因為出於自然反映,所以有所偏離!深表歉意!

dinosaur 發表於 2005-4-2 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]bob64[/i] at 2005-4-2 01:18 PM:
PSpIxi z
QbG2{D C9ub wH 去醫都唔一定醫到 [/quote]
`_~ mtD/gd
_3w%@)@l1DC T 請積極面對人生,直到最後一分一秒!否則,只會令更多人受傷害!

大家樂1234 發表於 2005-4-2 09:54 PM

人點都會死 _W!o)`T+s(at!? Z
有錢就可以唔洗死咩?
;Oc-Le&estj 李嘉誠可能過多2年死添

dinosaur 發表於 2005-4-2 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]funnygay[/i] at 2005-4-2 01:53 PM:
j| W.Jp+Rn4n:u/w 我始終覺得人死了,就算了吧,不用再討論佢所做的事情好嗎 [/quote],r*z mD$O8t
c6E*?#Ss#e&pq^y
如果人死了就萛了吧,就不要再討論,為何我們要讀歷史?怎樣從錯誤中學習?
%R8er-|a+? 討論就是進步其中一個要素,真理是越辯越明!/`Xvsw f
tIW{9x6|
我個人都係好欣賞哥哥,尤其首"追"'aou0mT8H2i
=================================^7EA!e"O)Q
追(電影"金枝玉葉"插曲) -Y;B M0w|O+N r+L~pM
曲 : 李 迪 文   詞 : 林 夕   編 : GEORGE LEONG
x%{2EGuZ!Ql UV]O8[vMr&d8u
這 一 生  也 在 進 取   這 分 鐘   卻 掛 念 誰
k@*s,POb})Z'u[ 我 會 說   是 唯 獨 你 不 可 失 去
m k ww*[f[X3Ay 好 風 光   似 幻 似 虛   誰 明 人 生 樂 趣-L5uU ? C_-G-MD$Gt
我 會 說   為 情 為 愛   仍 然 是 對
xF9y9P C@t}D 誰 比 你 重 要   成 功 了 敗 了 也 完 全 無 重 要
J/{s"G H@+j:t 誰 比 你 重 要   狂 風 與 暴 雨 都 因 你 燃 燒
p+N#W }x+{-} 一 追 再 追   只 想 追 趕 生 命 裡 一 分 一 秒(T|FYir
原 來 多 麼 可 笑   你 是 真 正 目 標
}|DKA+A 一 追 再 追   追 蹤 一 些 生 活 最 基 本 需 要&o2Ho]8u:FM
原 來 早 不 缺 少   HA . . . . . .
bu;@i$h-F}D 有 了 你   即 使 平 凡   卻 最 重 要
8^6sa5i5E4t W 0_h#|RJ'B&oB%E
好 光 陰   縱 沒 太 多   一 分 鐘 又 如 何5T(e5SF%\A1G5x"u"u'W
會 與 你   共 同 渡 過   都 不 枉 過
A|Z@'L 瘋 戀 多   錯 誤 更 多   如 能 從 新 做 過{4| u+D ]`/a%s?k,Ro
我 會 說   願 能 為 你   提 前 做 錯
b)LP:_7U/| d8]
d`0m)r/c Na5je5S 一 追再 追   只 想 追 趕 生 命 裡 一 分 一 秒
O H#_$FuKl+Psv 原 來 多 麼 可 笑   你 是 真 正 目 標t bDFm6xUEYF
一 追 再 追    追 蹤 一 些 生 活 最 基 本 需 要wD1lxd {O
原 來 早 不 缺 少   HA . . . . . ./L7n2E)Zj*{
只 得 你   會 叫 我 彷 彿 人 群 裡 最 重 要
X.W!D ~#|5J,I f 有 了 你   即 使 沈 睡 了   也 在 笑
nZ!}C s3t4J k,b m =================================t`1iRJ Z u

rQ!H]R"X.MzP{ 歌詞有意思,比起宜家啲所謂情歌,真係冇得比!WEC| \3r
人要用盡自己一分一秒,就是平凡,都會覺得滿足!t\+] Eb

0W!~*Z\ }A)T3S0W [[i] Last edited by dinosaur on 2005-4-2 at 10:08 PM [/i]]

dinosaur 發表於 2005-4-2 10:05 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-4-2 09:54 PM: w3T$HW5mhFv}
人點都會死X%D.M7r#v ]
有錢就可以唔洗死咩?
:r| A7N,vZ.?$gT 李嘉誠可能過多2年死添 [/quote]
4M;^{%s?Y
!@|HGj9mzC {2] "人點都會死" ==>絕對正確。cM` x#xut/g
不過阿李生直到宜家都冇放棄喎,可能佢天日就會去,冇人知。
b2^S:@J4q,qCdjI4S 佢都唔係年青人,仍然積極面對人生,積極工作。g)W'p*p(W,Fpb
唔通驚聽日會死就乜都唔去做呀?`1xx.q D4oJ
生、老、病、死,為人生必經階段!

MaxFigo 發表於 2005-4-3 12:54 PM

你把公眾人物睇到好似聖人咁....其實佢地都係普通人je
y@dU;M+E-} 佢地都會有喜怒哀樂.....如果做決定時下下都要顧慮會唔會影響其他人D5D!I Nw0L([!R
我覺得我地ge要求太過份   
n+t i zKm*xbIBQ 大佬   人有判斷力ga  唔通人死你又去死lo wo
^5f.h;[0s5J k d靚仔去追星係因為d ar爸ar媽教得唔好   d明星出黎搵食je  關佢地鬼事 ^^C4Qmz8`$d2n[$g
N.y6L%K(E8w+A%\V4Z
況且,你唔係哥哥,你根本唔會明白一個有病ge人係果一刻ge心情
(f$PR9ueyT 你之前講到理直氣壯....但如果你代入左哥哥果一刻ge心情....無人夠膽講你一定唔會跳落去 @@
#^2It?%b%j*k~ Mme.L8x P
我覺得我地應該對佢同情同婉惜,而唔係係度話佢唔理大眾ge感受
}B/Ve!IkS\ 始終我覺得佢自己ge感受先係最重要 !!:P

EDI 發表於 2005-4-3 01:48 PM

乜X都曹一餐......唉...人類...一齊自殺啦......咁X識諗....未試過唔好話自已唔會做!!!

MaxFigo 發表於 2005-4-3 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]EDI[/i] at 2005-4-3 01:48 PM:
y~2@QL&t(^ Dh6NK 乜X都曹一餐......唉...人類...一齊自殺啦......咁X識諗....未試過唔好話自已唔會做!!! [/quote]
#ua.b\5wwX 0zh(mnW
] qL|'J9V+N
唔好咁講...我相信佢地都只係愛之深,恨之切 !!

vld2 發表於 2005-4-3 10:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.