娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-4-2 06:06 PM

[經濟] 聖誕權成人祈禱,做特首,掂唔掂架?

曾SIR金句eRn(l xr/y4a

2ec2q7a5@2O~tCI 1)在一九九七年亞洲金融風暴後,曾SIR曾言:$~IsW0w*\]
  香港將會係第一個反彈的地區.(其後,人人叫佢做[b]聖誕權[/b])4fr7@5| C bL@3G
n$C'Q:T2Cg

*Gyo Q-teVV1ZZ !aV;Yy3r!D T
2)曾率領香港富豪到中國大西北訪問,曾SIR曾言:.OVo9u3E`4e
  有中國在背後,香港想窮都難!#w+{z x'g ReV~:o

ijG:o$k8T!W7b N [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-2 at 08:52 PM [/i]]

pk boy 發表於 2005-4-2 07:10 PM

好多國家元首都會上教堂,相信都ok.
/p B ly%Z G 起碼都係徹頭徹尾地去信一樣野,好過無"中指"成日變,變又變得衰.
} I/bwB} rw 依家香港咁既樣,點都要祈下禱,冇運既話,點都係事倍功半!!!!
YG7bH4\d!T0p :P

toro 發表於 2005-4-2 08:29 PM

第二句好擦鞋

新經濟學巨人 發表於 2005-4-2 08:40 PM

我引述番少少歷史出黎,B^M;oF;?4?9t-n `
4q;owC&Vf
希望人們會知,不單董建華會有空言,|,N7m kr[X"h|,\

g+C{ yF2g 曾SIR亦有.................

pk boy 發表於 2005-4-3 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-4-2 08:40 PM:
l7`4E)b"om 我引述番少少歷史出黎,
u [8J%kF (DE:Zd ?DW
希望人們會知,不單董建華會有空言,
Z"rvQJN
X%@"_4qfQtI-r 曾SIR亦有................. [/quote]
qf~C&PO0A$V_ 佢d空言都好多,不過都好過"doubt"唔住既伯伯!!!
D+e![Jl0M1I :D:D:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.