[經濟] 聖誕權成人祈禱,做特首,掂唔掂架?
曾SIR金句eRn(l xr/y4a1)在一九九七年亞洲金融風暴後,曾SIR曾言:$~Is W0w*\]
香港將會係第一個反彈的地區.(其後,人人叫佢做[b]聖誕權[/b])4fr7@5| CbL@3G
n$C'Q:T2Cg
!aV;Yy3r!D T
2)曾率領香港富豪到中國大西北訪問,曾SIR曾言:.O Vo9u3E`4e
有中國在背後,香港想窮都難!#w+{zx'g ReV~:o
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-2 at 08:52 PM [/i]] 好多國家元首都會上教堂,相信都ok.
起碼都係徹頭徹尾地去信一樣野,好過無"中指"成日變,變又變得衰.
依家香港咁既樣,點都要祈下禱,冇運既話,點都係事倍功半!!!!
:P 第二句好擦鞋 我引述番少少歷史出黎,B^M;oF;?4?9t-n`
4q;o wC&Vf
希望人們會知,不單董建華會有空言,