娛樂滿紛 26FUN's Archiver

左輪仔 發表於 2005-4-3 05:27 AM

你地有冇學過功夫呀?[樂+]

你地學過咩功夫呀?
0L avN K7?$PZ 可唔可以講出黎呀?G+mK*ATjuY:un#R
VVAV\
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 12:44 PM [/i]]

austin666 發表於 2005-4-3 05:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fing86 發表於 2005-4-3 06:28 AM

玩過大聖劈掛...幾低能...
U#GM;tfI8@4u 跟師父學左兩個幾月, 覺得自己
7L8[YT.o 比人坤錢所以停左...JQ!D$J v"d1s}S7`
-.-"  以為黃秋生都學會幾好玩...點知...

史艷文2 發表於 2005-4-3 11:28 AM

太極,螳螂!已有17年了!

Lincoln 發表於 2005-4-3 12:35 PM

我條仔以前教空手道,
GOiBJ zU 而家跟個半唐番學巴西柔術喎!:)

Dr.anger 發表於 2005-4-3 12:37 PM

[quote]Originally posted by [i]fing86[/i] at 2005-4-3 06:28 AM:
2Z(A|0HBA2i 玩過大聖劈掛...幾低能...
#b_3WNw(N"_3f7B 跟師父學左兩個幾月, 覺得自己
nU0s lg y:e"`)?0lM,A 比人坤錢所以停左...
&b,d8YS%_@ -.-"  以為黃秋生都學會幾好玩...點知... [/quote]*`*_1{;c)} { h!Kk.}
下?點解覺得被人坤左既?

大口怪 發表於 2005-4-3 03:33 PM

我諗軍體拳都算功夫吧

pk boy 發表於 2005-4-3 04:07 PM

形意及詠春!!!
4f)xtOH :D:D:D

左輪仔 發表於 2005-4-3 04:16 PM

[quote]Originally posted by [i]大口怪[/i] at 2005-4-3 15:33:6S+Ih)]b m
我諗軍體拳都算功夫吧 [/quote]
x1E5S+L0o_;~8f 軍體拳係咪比d軍人學嫁?

SEEK 發表於 2005-4-3 06:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

左輪仔 發表於 2005-4-3 07:06 PM

我都有玩過跆拳(_ gzyu+Pz*w4l
堂堂都用2/3時間去拉筋a R7k`?'L{it
覺得有d昆水,所以唔學

charlie007 發表於 2005-4-3 11:39 PM

我學過太極,個師傅話佢曾經教過甄子丹,
RI)^&|oLr 可惜我連甄子丹一成功力都冇

henrywing 發表於 2005-4-4 05:50 AM

我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然通街都有人玩,非常盛行,而且難度是十級,我拍了很多照片回來,有機會看看一定很驚訝!跟香港的很不同!他講求的是肌肉和爆發力!

左輪仔 發表於 2005-4-4 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50:{ LGr*B$B.GuZAP
我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然通街都有人玩,非常盛行,而且難度是十級,我拍了很多照片回來,有機會看看一定很驚訝!跟香港的很不同!他講求的是肌肉和爆發力![/quote]
z6z-@6K0l)`!^ 幾時可以比我地見識呀

李加乘 發表於 2005-4-7 07:01 PM

<=詠春

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-7 07:43 PM

波動拳!昇龍拳!

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-7 07:43 PM

旋風腿學唔識...

neptune1122 發表於 2005-4-7 07:45 PM

詠春.....好好ga!!!!

Lincoln 發表於 2005-4-7 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50 AM:
.uGAa6sI 我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然 ... [/quote]6Q9T!Y/H"~[j'x j
係呀!:mad:我見過佢去台灣比賽D碟呀!:mad:
nXO#l9UG \ 好驚呀!:(佢師傳又係巴西人呀!:lol:0z'^(LN^^P*JW+Mb ~
重叫朗拿度呀!:lol:
6E cU1D+h%T&Xr,m 笑到我吖!:lol:

Lincoln 發表於 2005-4-7 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50 AM:.B2^*kF"Ld#CJ#W
我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然 ... [/quote]X$h&i$lDD
我條仔台灣比賽相呀!:lol:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.