你地有冇學過功夫呀?[樂+]
你地學過咩功夫呀?可唔可以講出黎呀?G+mK*ATjuY:un#R
VVAV\
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 12:44 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 玩過大聖劈掛...幾低能...
跟師父學左兩個幾月, 覺得自己
比人坤錢所以停左...JQ!D$J v"d1s}S7`
-.-" 以為黃秋生都學會幾好玩...點知... 太極,螳螂!已有17年了! 我條仔以前教空手道,
而家跟個半唐番學巴西柔術喎!:) [quote]Originally posted by [i]fing86[/i] at 2005-4-3 06:28 AM:
玩過大聖劈掛...幾低能...
跟師父學左兩個幾月, 覺得自己
比人坤錢所以停左...
-.-" 以為黃秋生都學會幾好玩...點知... [/quote]*`*_1{;c)}{h!Kk.}
下?點解覺得被人坤左既? 我諗軍體拳都算功夫吧 形意及詠春!!!
:D:D:D [quote]Originally posted by [i]大口怪[/i] at 2005-4-3 15:33:6S+Ih)]bm
我諗軍體拳都算功夫吧 [/quote]
軍體拳係咪比d軍人學嫁? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我都有玩過跆拳(_ gzyu+Pz*w4l
堂堂都用2/3時間去拉筋a R7k`?'L{it
覺得有d昆水,所以唔學 我學過太極,個師傅話佢曾經教過甄子丹,
可惜我連甄子丹一成功力都冇 我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然通街都有人玩,非常盛行,而且難度是十級,我拍了很多照片回來,有機會看看一定很驚訝!跟香港的很不同!他講求的是肌肉和爆發力! [quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50:{LGr*B$B.GuZAP
我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然通街都有人玩,非常盛行,而且難度是十級,我拍了很多照片回來,有機會看看一定很驚訝!跟香港的很不同!他講求的是肌肉和爆發力![/quote]
幾時可以比我地見識呀 <=詠春 波動拳!昇龍拳! 旋風腿學唔識... 詠春.....好好ga!!!! [quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50 AM:
我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然 ... [/quote]6Q9T!Y/H"~[j'x j
係呀!:mad:我見過佢去台灣比賽D碟呀!:mad:
好驚呀!:(佢師傳又係巴西人呀!:lol:0z'^(LN^^ P*JW+Mb ~
重叫朗拿度呀!:lol:
笑到我吖!:lol: [quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50 AM:.B2^*kF"Ld#CJ#W
我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然 ... [/quote]X$h&i$lDD
我條仔台灣比賽相呀!:lol: