娛樂滿紛 26FUN's Archiver

左輪仔 發表於 2005-4-3 05:27 AM

你地有冇學過功夫呀?[樂+]

你地學過咩功夫呀?OQk tx
可唔可以講出黎呀?
er5@$|NKd :@#ciX\*_P;X&U
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-15 at 12:44 PM [/i]]

austin666 發表於 2005-4-3 05:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fing86 發表於 2005-4-3 06:28 AM

玩過大聖劈掛...幾低能...?*I`7`!N)} r/N
跟師父學左兩個幾月, 覺得自己
1hSc;GCf `N 比人坤錢所以停左...s8^,Wj"Y3T/I
-.-"  以為黃秋生都學會幾好玩...點知...

史艷文2 發表於 2005-4-3 11:28 AM

太極,螳螂!已有17年了!

Lincoln 發表於 2005-4-3 12:35 PM

我條仔以前教空手道,0F z"r#}t
而家跟個半唐番學巴西柔術喎!:)

Dr.anger 發表於 2005-4-3 12:37 PM

[quote]Originally posted by [i]fing86[/i] at 2005-4-3 06:28 AM:8v$Up RE~#ox
玩過大聖劈掛...幾低能...
Z7w/^Z&Pj ?;u 跟師父學左兩個幾月, 覺得自己Mqv/S!jf
比人坤錢所以停左..._h LW@q;Qp
-.-"  以為黃秋生都學會幾好玩...點知... [/quote]&P:f f7Ik E G rG
下?點解覺得被人坤左既?

大口怪 發表於 2005-4-3 03:33 PM

我諗軍體拳都算功夫吧

pk boy 發表於 2005-4-3 04:07 PM

形意及詠春!!!a eAR*J+l$|?
:D:D:D

左輪仔 發表於 2005-4-3 04:16 PM

[quote]Originally posted by [i]大口怪[/i] at 2005-4-3 15:33:GIH!p'mz1g6Z
我諗軍體拳都算功夫吧 [/quote]
o@;vP!} 軍體拳係咪比d軍人學嫁?

SEEK 發表於 2005-4-3 06:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

左輪仔 發表於 2005-4-3 07:06 PM

我都有玩過跆拳 G#? wu&pfoF
堂堂都用2/3時間去拉筋
+\ y(UR3ie 覺得有d昆水,所以唔學

charlie007 發表於 2005-4-3 11:39 PM

我學過太極,個師傅話佢曾經教過甄子丹,y$^]9?Y?6t
可惜我連甄子丹一成功力都冇

henrywing 發表於 2005-4-4 05:50 AM

我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然通街都有人玩,非常盛行,而且難度是十級,我拍了很多照片回來,有機會看看一定很驚訝!跟香港的很不同!他講求的是肌肉和爆發力!

左輪仔 發表於 2005-4-4 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50:
m&T;Uj~$j 我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然通街都有人玩,非常盛行,而且難度是十級,我拍了很多照片回來,有機會看看一定很驚訝!跟香港的很不同!他講求的是肌肉和爆發力![/quote]
.g%~bdiRy;s E 幾時可以比我地見識呀

李加乘 發表於 2005-4-7 07:01 PM

<=詠春

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-7 07:43 PM

波動拳!昇龍拳!

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-7 07:43 PM

旋風腿學唔識...

neptune1122 發表於 2005-4-7 07:45 PM

詠春.....好好ga!!!!

Lincoln 發表於 2005-4-7 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50 AM:;u^ k%K_[L5c
我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然 ... [/quote]
1k7cH H Pe"X:T 係呀!:mad:我見過佢去台灣比賽D碟呀!:mad:
1y4|k%{ `t 好驚呀!:(佢師傳又係巴西人呀!:lol:
}7?!b$? ~)xY2@!L 重叫朗拿度呀!:lol:
'Q(W)q1B$V1gr2I 笑到我吖!:lol:

Lincoln 發表於 2005-4-7 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-4-4 05:50 AM:
3z r] Jo#TY 我曾經到過巴西學巴西柔術,但在巴西竟然 ... [/quote]
ZH'?FunM$_A 我條仔台灣比賽相呀!:lol:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.