娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-4-3 01:47 PM

你地記唔記仇?(隔左幾年都會諗返起)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hg 發表於 2005-4-3 02:00 PM

我份人好記仇有d咩事我都會記得

pakho 發表於 2005-4-3 02:18 PM

不記仇...............點解咁多人會打你~~~我覺你本身都有d問題~係唔係你串過頭~.~
-{bE{%aj 比人整之前想想自己做過d咩~~~又唔見我比人整~比人屈..........
I J~ x4]4U*~*A 我覺得你係會用惡勢力來橫行霸道~~~你咩都講打講殺~~似咩???yic i/DQ"Yt
殺左佢咁又點~你會開心嗎?
!Ov(@W xOP 我建議你都係搵社工了解下~~~7vK%Xl(H*yE9Q8e
                                                                                              完............................

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-3 03:22 PM

justtocc兄,}j@T Ha!V@0_$gu
希望唔好再發新投票topic6Et8cD t~V
因為同時已經有4個係板面度喇(G*Dfq2Hk}Eq,E
多謝幫手~ ;)

pk boy 發表於 2005-4-3 04:12 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-3 01:47 PM:o _vK(p(g @
我有3件:W Z&IZrs
1.同同學食m記..我食食 ... [/quote]
Z b$m!B%Y,@P"I 俾我就算五十年後見到佢都炳佢!!!oy8|-E#JL+q/V8g)EX2CW
你話我記唔記喇!!4qwgzH+}
:D:D:D

MaxFigo 發表於 2005-4-3 04:16 PM

我會兩野就唔記得.....同以前條女鬧都好大鑊...
;[e@H3Rj6Q 但係e+又做返fd = =}QGm[w&{#a
d [ B-N1`3f9o:sT
不過我又未試過b黑底搞wo...可能我身邊好少e d人卦
-k)L1?!Mf0f 不過如果我d fd咁搞我我一定第一時間還拖 = =

justtocc 發表於 2005-4-3 05:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Miz 發表於 2005-4-3 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-3 05:06 PM:
)B4o:A7rG&z d'C+r5J s {_2V)V
我先至唔係黑社會~又一d都唔串!無得 ... [/quote]i6Jo"Y)zd~Q
+v4X7Ae,^4W*KO
我好同情你:(
6C DC!y8h }.A 被人屈仲要無故被打一巴
^"z@Q5r9v:S9^*x 比在我...如果果條友冇黑底:o~第一時間還拖..還佢一巴大大聲既~再打九佢
5K"k#W#G/b2q X 咁你當時係..忍佢??k _.U,f_!h!I
Lz6~:?mnh-CDC
我至x憎d黑社會...由其是得少少料就串柒柒果d~唔夠揪只識吹雞搵幫拖~幾個圍一個又好x勁咩~忽忽地vii4e$`D j

|9]t9PY 我唔記仇既~(老母被謀殺另計)

bzanka1234 發表於 2005-4-3 10:49 PM

點解俾人虾仲要忍?俾我立即打番佢,理得佢邊到,仲話要記仇???

Dr.anger 發表於 2005-4-3 11:04 PM

好記仇!!d1}1u a6I9~*P(F7a
1.小學被老姑婆校長(依家覺樣長落難啦!好鬼開心)同埋班裡面一個女仔老屈我出貓,攪到記左兩個大過。之後仲要被個校長當住我呀媽同成班侮辱一返!!(真係想西都炸爆佢地!)
Kap4Lz3B+fB 2.小學小息時,自己企左係柱邊邦鞋帶。之後有條冚家富貴一野坐落我到,好似玩騎牛牛咁。咁我當然要快o的企返起身同鬧條友啦,點知條友仲大條道理咁。仲問侯我老母!!!(講起火都黎)!!

大家樂1234 發表於 2005-4-4 01:59 AM

唔記的

austin666 發表於 2005-4-4 02:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2005-4-4 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-4 02:26 AM:
Z5KGh1f$I 我超記仇
7X7O7c1| y @FMm 仲係有仇必報果隻-LY.H7a:p1]!z&Cz

J8n\ ^cJ 話說5年 ... [/quote]Y8iJ"\@:o/u
你好恐怖……:D

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-4 02:38 AM

駛唔駛咁激呀&fee7U U:lOD
blacklist好慘架
'iBZ;W%w 我都俾d colleague陰過
S(@i_2T6u;d 不過無謂咁趕絕佢地啦;)

austin666 發表於 2005-4-4 02:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

左輪仔 發表於 2005-4-4 02:47 AM

austin666兄
vq;`d S;Q!X 小心物極必反呀
Ov%DN!hJ 做人有時唔好去到咁盡呀

austin666 發表於 2005-4-4 02:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-4-4 02:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-4 02:52 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-4 02:47:
(uS` s!Ihv 當你連貶2級-{ A:u+b@6ZV@
人工由10000減到6000"C%t(v hR
返工日日俾人白眼-m9B8NW#St%ov4p"d*U_d
係你背後話你
c6?)~g5]%a 咁的錯都可以犯
h^6k%l*V4I? 吳炒都算係咁啦
ETg+O,f_*@&|*H n9W;x`h^/J!v
我諗好多人仲激過我3em3se7y0CjN*H
=.=""A2c5}*CNC
不過條友走左我都算數啦+U.Ke'ni%Wp"\
[/quote]
4m&Tw!m)P&\cJ5r9\{*\ 不過講真
jn||3~/q)t 出黎做野真係真係要謹慎小心
D/l A4nk8Z]-} 尤其係大firm!!!;)

austin666 發表於 2005-4-4 03:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.