你地記唔記仇?(隔左幾年都會諗返起)
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我份人好記仇有d咩事我都會記得 不記仇...............點解咁多人會打你~~~我覺你本身都有d問題~係唔係你串過頭~.~比人整之前想想自己做過d咩~~~又唔見我比人整~比人屈..........
我覺得你係會用惡勢力來橫行霸道~~~你咩都講打講殺~~似咩???yici/DQ"Yt
殺左佢咁又點~你會開心嗎?
我建議你都係搵社工了解下~~~7vK%Xl(H*yE9Q8e
完............................ justtocc兄,}j@T Ha!V@0_$gu
希望唔好再發新投票topic6Et8cD t~V
因為同時已經有4個係板面度喇(G*Dfq2Hk}Eq,E
多謝幫手~ ;) [quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-3 01:47 PM:o _vK(p(g@
我有3件:WZ&IZrs
1.同同學食m記..我食食 ... [/quote]
俾我就算五十年後見到佢都炳佢!!!