4Th#U'e(h+DD*M
!?'?(U`|;v/l,s
係呢條友我先咁對佢
枉我以前咁信佢仲當佢係FAN0[l_b~N4x)?}
當你請完假第2日返工就俾人貶
死左都未知咩事
俾你都興 [/quote]$j*]I a"B@f0NL
E個社會係咁
我都試比人整左獲
不過我就扮冇野
用行動令到所有人覺得佢冇料到,做唔到野3I7Eo&V1b
之後再令老闆抄左佢就算喇 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-4 03:06: giB+\1XN[
自己出刀(白色大信封);\\0q@Hm&^
俾佢果刻真係好爽I+q f4[8^)Re9H
大仇得報,枱底好似有字幕想升上黎咁(劇終)
仲要起番隻,齊歡唱...同慶賀........ [/quote]#?6W@!w$U~$?
blacklist左,佢好慘嫁喎*L'A(\X"~n8\ p
冇謂令到人飲都冇得食丫 [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-4 03:10:
.}V-c0p%TP"qO;Y^
blacklist左,佢好慘嫁喎
冇謂令到人飲都冇得食丫 [/quote]sQi.r)m2P}4xB
同意1T,F1Q;u%R|'S
得饒人處且饒人;) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
1
[2]