娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-4-3 01:47 PM

你地記唔記仇?(隔左幾年都會諗返起)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hg 發表於 2005-4-3 02:00 PM

我份人好記仇有d咩事我都會記得

pakho 發表於 2005-4-3 02:18 PM

不記仇...............點解咁多人會打你~~~我覺你本身都有d問題~係唔係你串過頭~.~
_n? ^%J#VX9YW 比人整之前想想自己做過d咩~~~又唔見我比人整~比人屈..........
"T i q BN8U;Xg 我覺得你係會用惡勢力來橫行霸道~~~你咩都講打講殺~~似咩???eD`D}
殺左佢咁又點~你會開心嗎?
:aH}3d]b 我建議你都係搵社工了解下~~~4}.T$[8W!C1aV*v
                                                                                              完............................

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-3 03:22 PM

justtocc兄M9YM` M&u^)N K/x
希望唔好再發新投票topic
At4n*}3y/y9d 因為同時已經有4個係板面度喇qV8A&@^:h IC]
多謝幫手~ ;)

pk boy 發表於 2005-4-3 04:12 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-3 01:47 PM:
f+j6s:Z-zV\:bX;X 我有3件:@^Pl0Jy
1.同同學食m記..我食食 ... [/quote]
}?IX1^ Jo"q'P4K/T 俾我就算五十年後見到佢都炳佢!!!-_$bf2IH/I
你話我記唔記喇!!
9K*y!W%D nV :D:D:D

MaxFigo 發表於 2005-4-3 04:16 PM

我會兩野就唔記得.....同以前條女鬧都好大鑊...
WnkhN"nY?N*{ 但係e+又做返fd = = hj[?,Ym,k
Uc7S~DX*b
不過我又未試過b黑底搞wo...可能我身邊好少e d人卦
]ZEi!f Yoj1S`n Ih 不過如果我d fd咁搞我我一定第一時間還拖 = =

justtocc 發表於 2005-4-3 05:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Miz 發表於 2005-4-3 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-4-3 05:06 PM:
2t/N1FA3X(s:d
7z5ybuQ'IY 我先至唔係黑社會~又一d都唔串!無得 ... [/quote]+I$Q.a(p-E,N%Rn

X.[ cLN C~ 我好同情你:(
;EtT:HIh 被人屈仲要無故被打一巴.{0H+yO1Z6i9[
比在我...如果果條友冇黑底:o~第一時間還拖..還佢一巴大大聲既~再打九佢
{1v\2Bq3| 咁你當時係..忍佢??
|BJ!]X L8c8Ns!U"k O N0k
我至x憎d黑社會...由其是得少少料就串柒柒果d~唔夠揪只識吹雞搵幫拖~幾個圍一個又好x勁咩~忽忽地DH:]$]%E;el+d&U
z,\7z.g3xHZ U;V
我唔記仇既~(老母被謀殺另計)

bzanka1234 發表於 2005-4-3 10:49 PM

點解俾人虾仲要忍?俾我立即打番佢,理得佢邊到,仲話要記仇???

Dr.anger 發表於 2005-4-3 11:04 PM

好記仇!!
%A-j/Kn gkF 1.小學被老姑婆校長(依家覺樣長落難啦!好鬼開心)同埋班裡面一個女仔老屈我出貓,攪到記左兩個大過。之後仲要被個校長當住我呀媽同成班侮辱一返!!(真係想西都炸爆佢地!){.g;fQ5l?/t)[ l
2.小學小息時,自己企左係柱邊邦鞋帶。之後有條冚家富貴一野坐落我到,好似玩騎牛牛咁。咁我當然要快o的企返起身同鬧條友啦,點知條友仲大條道理咁。仲問侯我老母!!!(講起火都黎)!!

大家樂1234 發表於 2005-4-4 01:59 AM

唔記的

austin666 發表於 2005-4-4 02:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2005-4-4 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-4 02:26 AM:
-tKG XK2b0J(pR0z} 我超記仇
Y/U ??Lm 仲係有仇必報果隻
2F#pDJ }*M"q.U1w;_ ;J,o/Rvya ?
話說5年 ... [/quote] ~LQL@#M }(\/HEo
你好恐怖……:D

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-4 02:38 AM

駛唔駛咁激呀
oh kA4[(zt_ blacklist好慘架7r$z/Z0E ?)G1j&u
我都俾d colleague陰過-I6}6C2hlx C+F os
不過無謂咁趕絕佢地啦;)

austin666 發表於 2005-4-4 02:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

左輪仔 發表於 2005-4-4 02:47 AM

austin666兄6e!Wd:s#])m
小心物極必反呀"T5Y Ly ip-sZ
做人有時唔好去到咁盡呀

austin666 發表於 2005-4-4 02:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-4-4 02:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-4 02:52 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-4 02:47:
$Sl2~ P6M 當你連貶2級zu1mLb^|&O
人工由10000減到6000 w.YyaLz/RB B
返工日日俾人白眼
5S:m$e[&eXa!~(p 係你背後話你
/V g!d1TDArn T 咁的錯都可以犯N,a)ylj9t W9O[c!E
吳炒都算係咁啦v9P8{ {ko
7k&]S,@+?;V8M~-sl
我諗好多人仲激過我
/V4w8}Ei/J(e =.="
XA5DQ Bb 不過條友走左我都算數啦m/W1wY*Jr%b9u c@
[/quote]
+Z*L)F)Q ^m 不過講真Ykt-] ^'Zu
出黎做野真係真係要謹慎小心
~(F/B4KE q$lt 尤其係大firm!!!;)

austin666 發表於 2005-4-4 03:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.