娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-4-3 01:54 PM

家中最細的你想自己有弟妹嗎?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

中華卡樂b 發表於 2005-4-3 02:08 PM

想有妹,因為妹好似好d同聽話d

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-3 02:27 PM

我自己都幾錫個妹囉 [email protected]b%^w%F,J;S
成日俾佢hup我 =.="

Lincoln 發表於 2005-4-3 02:30 PM

有時想有妹,0LEY6FY?"z(FE
有時想有細佬,1v*C$xg;r*nd
有時想有家姐,
Q0f4|-Q,Es(j)H K"D 有時想有哥哥,&[:OIc$b*bY
我自己都唔知!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-3 03:24 PM

justtocc兄%X#L w5jC P/T+{
希望唔好再發新投票topic)nAC]*T.?^$| g @t7D
因為同時已經有4個係板面度喇
T-dh | h"gEd` 多謝幫手~ ;)

antonytwl1679 發表於 2005-4-3 03:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Miz 發表於 2005-4-3 06:19 PM

我家姐同我似仇人(佢問題)gU0t+Nb y(ptw l
我阿哥同我冇野傾A2\ `6D~VA
我阿妹好x嘈..煩到死~聽話個屁~亂dom垃圾...kindkind地~話極唔聽!\#|4K3t1Tr*K
我至憎我家姐..阿妹~~ and..至憎my哥d煙味
3f3AQ4wyU iN2r
z~*jQqQ.qA justtocc , 我home同你講想要既完全相反;);)
'M k.xM%N_Xs6v 我零願做獨子悶悶地好過~:D
3\`N6[h:]Bo 如果係既話我想要個細佬~要個可以成日同我打機...又有相同興趣既弟弟~:lol::lol:
hszCj E`k {ZC_T
[[i] Last edited by Miz on 2005-4-3 at 06:22 PM [/i]]

MaxFigo 發表於 2005-4-4 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-4-3 06:19 PM:;O+pAJ~#f#p c
我家姐同我似仇人(佢問題) |B m |{Mf)\ c
我阿哥同我 ... [/quote]
G~ I;Lo*\ Y7K1KRz5x7a2LF
;g/@2h1LSp|,i
咁你都幾慘....,V#G.F H dv5\v
所以都係你睇我好我睇你好咁la
1BL,Te2HN!i
8~ek0c}$|m,xhH$],f 不過我最想有妹...
&ULt R`2C8N-G 可以b我hup下...kakak!G |:]}&]@ q
細路就咪la...成日見到街果d幾歲ge靚仔都好鬼暴力...我驚我唔夠佢打 = =

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.