家中最細的你想自己有弟妹嗎?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 想有妹,因為妹好似好d同聽話d 我自己都幾錫個妹囉 [email protected]b%^w%F,J;S成日俾佢hup我 =.=" 有時想有妹,0LEY6FY?"z(FE
有時想有細佬,1v*C$xg;r*n d
有時想有家姐,
有時想有哥哥,&[:OIc$b*bY
我自己都唔知! justtocc兄%X#Lw5jCP/T+{
希望唔好再發新投票topic)nAC]*T.?^$| g @t7D
因為同時已經有4個係板面度喇
多謝幫手~ ;) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我家姐同我似仇人(佢問題)gU0t+Nby(ptw l
我阿哥同我冇野傾A2\ `6D~VA
我阿妹好x嘈..煩到死~聽話個屁~亂dom垃圾...kindkind地~話極唔聽!\#|4K3t1Tr*K
我至憎我家姐..阿妹~~ and..至憎my哥d煙味
justtocc , 我home同你講想要既完全相反;);)
我零願做獨子悶悶地好過~:D
如果係既話我想要個細佬~要個可以成日同我打機...又有相同興趣既弟弟~:lol::lol:
{ZC_ T
[[i] Last edited by Miz on 2005-4-3 at 06:22 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-4-3 06:19 PM:;O+pA J~#f#pc
我家姐同我似仇人(佢問題) |B m |{Mf)\c
我阿哥同我 ... [/quote]
Y7K1KRz5x7a2LF
;g/@2h1LSp|,i
咁你都幾慘....,V#G.F H dv5\v
所以都係你睇我好我睇你好咁la
不過我最想有妹...
可以b我hup下...kakak!G|:]}&]@ q
細路就咪la...成日見到街果d幾歲ge靚仔都好鬼暴力...我驚我唔夠佢打 = =
頁:
[1]