娛樂滿紛 26FUN's Archiver

風無形 發表於 2005-4-3 05:11 PM

[討論] 有冇邊位睇過彭浩翔導演d戲?[樂+]

舊至買兇拍人:D
)R YF6~:^ 新至AV:lol:
*y/|?r+mH2F 覺得點?J JuJ-DHtA
特別係AV:lol:2[7P1k;Hi'Up

&Um3m/O[(S,s 1oVy}w
`f8Q TrWf%L

I)yg5y9P 1b]vLbZ

'L qO/xNvYU??(Ys0f
'{{3d0Y)pmtB v [b]有關的電影評論:5p}N G4k.^3X*N9C
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=21927&fpage=1]講d題外話,大家有冇睇過《死亡寫真》?[/url][/b]mx%l3E"b9Y]&D-X
'q/bMO6O0C|7jP
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-11 at 11:06 PM [/i]]

傑傑 發表於 2005-4-3 05:14 PM

買兇拍人不錯,公主復仇記麻麻,AV 等 DVD。

風無形 發表於 2005-4-3 05:14 PM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-4-3 05:14 PM:~"L@5d8q'k2\Pt
買兇拍人不錯,公主復仇記麻麻,AV 等 DVD。 [/quote]
[ A3D*fh lD/U,N 聽D fd講話買兇拍人好搞野:D

funnygay 發表於 2005-4-3 06:11 PM

仲有大丈夫,不過av條橋(個ending)有d抄大丈夫

nkt1000 發表於 2005-4-3 06:15 PM

我之前睇過買兇拍人好鬼搞笑的:DV} n HX
值得一睇!!!!

yuripenny 發表於 2005-4-3 06:30 PM

睇過買兇拍人, 公主復仇記....都不錯的

風無形 發表於 2005-4-3 07:14 PM

咦~
]&hTZg8P 好似大家都話買兇拍人正喎~

HansChan 發表於 2005-4-3 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]風無形[/i] at 2005-4-3 07:14 PM:5Z0Y W7y-lp
咦~T.oJvDj hw\y
好似大家都話買兇拍人正喎~ [/quote]I(J1yP7\(t^
av未睇!"r/r} w:t1|$GhM
之前三套都係實誠推介!
.cb:L"wA2Xl 三套都好!

toro 發表於 2005-4-4 02:19 AM

全部睇過,最鐘意公主復仇記,鐘意套戲嘅主題:「呢個世界根本就無王子,淨係得仆x,同埋扮王子嘅仆x」「同樣,呢個世界根本無公主,只係得巫婆,同埋自以為公主嘅巫婆」(戲中對白)反童話愛情主義,令你血淋淋浴咁重新認識愛情

HansChan 發表於 2005-4-4 03:10 PM

哩個導演好o野在"虧佢諗得出!"0Q(Up)uqM}Fh
第一套有新意, 第二套拍俾男人既, 講出男人o個種無奈, 第三套基本上拍俾女人既, 好多女人跟本都係甘, 只係心裏面想,而家拍o左出黎!
z&l;f&W ` v&o "我都唔開心,做乜你o地可以甘開心呀!"跟本個個女人都係甘, 只係認唔認甘解!

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-4 05:26 PM

幾套都睇過,唔錯!
z;M!y lu"YL
L6Zx7~;\(z'K%j&^`0E2|0} 其實佢以前係寫書架,全職殺手(劉華做哥套)就係佢寫既小說!

toro 發表於 2005-4-4 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-4 05:26 PM:F s2n7v$W|hR3J?`
幾套都睇過,唔錯!
dxe O^Q5\3ts9L F qb!f(t ?
其實佢以前係寫書架,全職殺手(劉華做哥套)就係佢寫既小說! [/quote]i\wT7Y@w ue4j
小說好精彩,戲我無睇,但係兩樣都有睇嘅朋友就話電影改到七彩,睇到發癲。好想套戲由佢拍番多一次,肯定好睇!

風無形 發表於 2005-4-10 05:26 PM

有讚冇彈:P

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-11 10:54 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-4 10:02 PM:
L a~u!lq,J5A(G M8~$b0COC*]1E
小說好精彩,戲我無睇,但係兩樣都有睇嘅朋友就話電影改到七彩,睇到發癲。好想套戲由佢拍番多一次,肯定好睇! [/quote]
hI(nIK&p ` Ty Wbs9e,S
我2樣都有睇...其實條大橋無咩改,係改左d細節野...大約改動左3成啦...可接受!

tclek 發表於 2005-4-11 12:09 PM

我都好欣賞佢~自睇0左佢gai買兇拍人~勁正!7^_ gTqW9t
但0系其它几套仲沒睇因佢0系我國冇咩知名度~T|@R@.hT
大丈夫同買兇拍人戲院都冇得上~
8g)Q2Y8xqf6C(j 買兇拍人vcd系我搵好耐先搵到gai~
fTQ5v+F#C 真遺憾~ :(

lv123 發表於 2005-4-11 02:36 PM

av 個女角幾正,為什麼香港冇咁正的女星。如果在大陸放,會否收得,見個日本妹任比中國人食豆腐。:D

michael86 發表於 2005-4-11 11:05 PM

買兇拍人未睇過
;Sb9rcP \?i.D M2Z 大丈夫好好笑,題材都好新鮮
+w;f:W7jx%m9h 公主復仇記故事都好好,結局有d意想不到G)@ET7B7@q
av得啖笑law,題材又係有d與別不同%` U&_&h3tm2rF@
Z Z-JSn8b%aY4Qx
期待佢下一套戲!!!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-11 11:09 PM

嘩!!! 大家有讚冇彈喎.WSe;F8]q!^A
真係咁掂?:lol:
&y%lBg0]} 係我就睇返晒啦:P

michael86 發表於 2005-4-11 11:13 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-11 11:09 PM:5^B R$qN7J,~
嘩!!! 大家有讚冇彈喎Ki R[w mmQg
真係咁掂?:lol:
@&EC }N1B.e+G5K(f 係我就睇返晒啦:P [/quote] j9x.RP MU B

1u l,sDnEA 你一套都未睇過呀?:o

fmchelloauntie 發表於 2005-4-12 10:23 AM

佢既戲d 好正~~~b o Zcv1g/c+}
仲有次次佢都有搵詹瑞文拍~~勁搞笑~!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.