娛樂滿紛 26FUN's Archiver

風無形 發表於 2005-4-3 05:11 PM

[討論] 有冇邊位睇過彭浩翔導演d戲?[樂+]

舊至買兇拍人:D6tOg:XV$jF1r`\
新至AV:lol:
R)O(K&Hwj-Sf 覺得點?{#L:v-`sWB
特別係AV:lol:
#?2t2ZO2M/qgus *k?X7m`eGI
tuMMD{._'a

Rpl R MB A7e "r5OB8d:J(Wv(DS
2s wtC6c7R [Wl U

$P$`;H(M%a Mb8d? ^1a z^-\
[b]有關的電影評論:
4F {;dY!I B3B [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=21927&fpage=1]講d題外話,大家有冇睇過《死亡寫真》?[/url][/b]1f"c7f4ZF
qs%Nv;e bV7`7P
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-11 at 11:06 PM [/i]]

傑傑 發表於 2005-4-3 05:14 PM

買兇拍人不錯,公主復仇記麻麻,AV 等 DVD。

風無形 發表於 2005-4-3 05:14 PM

[quote]Originally posted by [i]傑傑[/i] at 2005-4-3 05:14 PM:NT g Gq!g m9XQ${ Lj
買兇拍人不錯,公主復仇記麻麻,AV 等 DVD。 [/quote]
B0@1nNzQ 聽D fd講話買兇拍人好搞野:D

funnygay 發表於 2005-4-3 06:11 PM

仲有大丈夫,不過av條橋(個ending)有d抄大丈夫

nkt1000 發表於 2005-4-3 06:15 PM

我之前睇過買兇拍人好鬼搞笑的:D
%GFJ.B+A^5P9So 值得一睇!!!!

yuripenny 發表於 2005-4-3 06:30 PM

睇過買兇拍人, 公主復仇記....都不錯的

風無形 發表於 2005-4-3 07:14 PM

咦~
`+t-JsF/\7Np/R 好似大家都話買兇拍人正喎~

HansChan 發表於 2005-4-3 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]風無形[/i] at 2005-4-3 07:14 PM:
n,_?R4vBy 咦~
9MHSux0JY;Xu 好似大家都話買兇拍人正喎~ [/quote]2u%po.hbm
av未睇!|)qBF_ a
之前三套都係實誠推介!2o p#Tq#bf1q WC5q
三套都好!

toro 發表於 2005-4-4 02:19 AM

全部睇過,最鐘意公主復仇記,鐘意套戲嘅主題:「呢個世界根本就無王子,淨係得仆x,同埋扮王子嘅仆x」「同樣,呢個世界根本無公主,只係得巫婆,同埋自以為公主嘅巫婆」(戲中對白)反童話愛情主義,令你血淋淋浴咁重新認識愛情

HansChan 發表於 2005-4-4 03:10 PM

哩個導演好o野在"虧佢諗得出!"n_ in8] TnM5K
第一套有新意, 第二套拍俾男人既, 講出男人o個種無奈, 第三套基本上拍俾女人既, 好多女人跟本都係甘, 只係心裏面想,而家拍o左出黎! v[[4}Z lm8R^
"我都唔開心,做乜你o地可以甘開心呀!"跟本個個女人都係甘, 只係認唔認甘解!

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-4 05:26 PM

幾套都睇過,唔錯!
r:i!cE-Uc&Xu
Igj0oa 其實佢以前係寫書架,全職殺手(劉華做哥套)就係佢寫既小說!

toro 發表於 2005-4-4 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-4 05:26 PM:
-Lvi;V Ys 幾套都睇過,唔錯!
\~)@ q i xBk
!Ix}C0b d~ll 其實佢以前係寫書架,全職殺手(劉華做哥套)就係佢寫既小說! [/quote]m,~&U'c#O-KF2ycx
小說好精彩,戲我無睇,但係兩樣都有睇嘅朋友就話電影改到七彩,睇到發癲。好想套戲由佢拍番多一次,肯定好睇!

風無形 發表於 2005-4-10 05:26 PM

有讚冇彈:P

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-11 10:54 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-4 10:02 PM: u'u,L-MmbPN-A

iw gkM+^ 小說好精彩,戲我無睇,但係兩樣都有睇嘅朋友就話電影改到七彩,睇到發癲。好想套戲由佢拍番多一次,肯定好睇! [/quote]De:Qw~hfX,C b \X

#@c*@f\7v'X,E 我2樣都有睇...其實條大橋無咩改,係改左d細節野...大約改動左3成啦...可接受!

tclek 發表於 2005-4-11 12:09 PM

我都好欣賞佢~自睇0左佢gai買兇拍人~勁正! r*[#l6E3H-O.n
但0系其它几套仲沒睇因佢0系我國冇咩知名度~
E&[^6G8TX 大丈夫同買兇拍人戲院都冇得上~
u#B#zg!s2M*K9C;d 買兇拍人vcd系我搵好耐先搵到gai~
RB$H^*R xI?.h |E 真遺憾~ :(

lv123 發表於 2005-4-11 02:36 PM

av 個女角幾正,為什麼香港冇咁正的女星。如果在大陸放,會否收得,見個日本妹任比中國人食豆腐。:D

michael86 發表於 2005-4-11 11:05 PM

買兇拍人未睇過
W`gF1wa/hd%C4lc 大丈夫好好笑,題材都好新鮮P%lE"W `3j5iE
公主復仇記故事都好好,結局有d意想不到 UHPz#CFJy
av得啖笑law,題材又係有d與別不同
|mL"w&\#o;\yK:QQle
]PPcdn6X3H \? 期待佢下一套戲!!!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-11 11:09 PM

嘩!!! 大家有讚冇彈喎
Q:H rJ&SK~Cw 真係咁掂?:lol:O6Wv+?P uxGy
係我就睇返晒啦:P

michael86 發表於 2005-4-11 11:13 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-11 11:09 PM:
5}'R7u-j6ZKb \ 嘩!!! 大家有讚冇彈喎
n9Ye{u%U:q 真係咁掂?:lol:
(r^+wFc#SA V m 係我就睇返晒啦:P [/quote]J%y](wzF
5Z_.SGn7w
你一套都未睇過呀?:o

fmchelloauntie 發表於 2005-4-12 10:23 AM

佢既戲d 好正~~~
6A:uLdJ 仲有次次佢都有搵詹瑞文拍~~勁搞笑~!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.