娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-4-5 12:24 AM

我會考1[x+@ AxD

ZU+mz A!kf$F 1)中史:A級
[O5[5cp 2)西史:A級 Nm wNO7hNQ]]y
p`0J ] G'U
我A Level
)NwkU-f2j3| R
iQM ^y`.? 1)中史:B級(SQ A;_^0{ y4t+J
2)西史:C級s X` C3?
:u&x"v6T ^O Bv/M
大學冇讀歷史囉,好多東西都漸忘!

stupid X 發表於 2005-4-5 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-4-5 12:24 AM: sw/BuY]th.q
我會考
]6Bh](|e zN~ o{-q1W!V
1)中史:A級KF/sa1~0T,w7xa
2)西史:A級
4|VB(D+QHI /I&g1VV$zYW
我A Level+HQ a/V^N%V5KD
4m/@:WaAXx
1)中史:B級
c`E2KL8Q 2)西史:C級
ChP?3BN@1J:`q
*WG%@#S3\#G@1F 大學冇讀歷史囉,好多東西都漸忘! [/quote]*h,^u9A5|q

#Ica9T E| BMrJY
ocT5A@&p3c7Vj h

}m3Qe]tV
i"AX!wW&M(]S actually.......i am just a F5 student ,a science student.....but i love C hist and World Hist..............cannot 自修 because excess ten subjects....

新經濟學巨人 發表於 2005-4-5 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-4-5 12:24 AM:1@uY4lMh T0jo/w
我會考
6UPGJTO mx)tNY;][D(m
1)中史:A級q VK{@0B
2)西史:A級t6Q6u#q6j3l-B ]q/^9^
DE\$d|X7o'P
我A LevelB*DZ/T|-e-w

p/PI:n%A8O-IK8@ 1)中史:B級
2HG%\gKp&z|t 2)西史:C級
syy`(rHy Qa |M2u
大學冇讀歷史囉,好多東西都漸忘! [/quote]Q5M/@9Su

7H2Qx)\"uB/E0k 我主張人們應該看看無線當年在前日皇裕仁死後所播的一個節目,叫
XJJ9?Qp)u5g x3u3C3| Usl
[size=6]神話的背後[/size],了解多些!

VictorTan 發表於 2005-4-5 12:27 AM

死日本仔,叫HUI HAM KA CHAN !

stupid X 發表於 2005-4-5 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-4-5 12:26 AM:
IK1ur;h9VC_ Y/e| ']6s wI+b uJ/E9c7R

zg2zp0y&ee 我主張人們應該看看無線當年在前日皇裕仁死後所播的一個節目,叫&a{i3Ox!]C C { f

-@1`J#K_b [size=6]神話的背後[/size],了解多些! [/quote])JRy8^5f6E5HO

yqdj.h!kl[L no matter in which area, i hate Japaneses,fwj%t/\ya
but i really appreciate their 國民教育.....好恐怖........d人好忠心.....

新經濟學巨人 發表於 2005-4-9 05:49 PM

打上去................

DXneo 發表於 2005-4-9 06:43 PM

反對日本成為聯合國常任理事國'jaL Nwb*g$k
反日本軍國主義

tung kin wah 發表於 2005-4-9 07:02 PM

反對日本成為聯合國常任理事國
J9[%p4b%c \.wW:p 反日本軍國主義P1hYG:y D;R^"M
:k9['G*so$z9c
yat boon jai , diu nei lo mo ham ga chan. jo cho ye ng ying jing pok gai lah...

cyhk 發表於 2005-4-9 08:54 PM

我見電視預告片介紹大長今做完會做日本古裝片大奧
~)M;h,^X` lv b 2fp7hz5G
我已經向無線外事部反映要求唔好播, 並表示一定唔會睇
Id0O\*GRH`
6w CP2\9t 新經濟學巨人你點睇

hknp 發表於 2005-4-9 09:22 PM

[quote]Originally posted by [i]cyhk[/i] at 2005-4-3 08:53 PM:
(]tY/UO~ 全力支持新經濟學巨人&P _ K4^ M[&U*QS'M

'T$e7M6~W%g+@]UR d+o 反對日本成為聯 ... [/quote]
!QJ:b Fq9j'a F
1J,T s:e|!U/amb(Q
?3f aG|
nL~{wyk [b]支持[/b]

新經濟學巨人 發表於 2005-4-10 01:13 PM

[quote]Originally posted by [i]cyhk[/i] at 2005-4-9 08:54 PM:
yT5f}`+] 我見電視預告片介紹大長今做完會做日本古裝片大奧
$D/Y+ONK Fz )?5SUO L+?fs'M
我已經向無線外事部反映要求唔好播, 並表示一定唔會睇
@ d1s6ru;~Pv} &fj/p#K9aU4i2v"_/^
新經濟學巨人你點睇 [/quote]G x&W*c1`&u+fD? y

)H6Ra-V5hrJ [size=6]我對於人們了解日本人文化,保持[b]中性[/b],b&FVc0sdK&C
$| ]:tK J
不了解對方,又掂可以-----知己知彼!
+eoZlTV'}h Z8m
-Z:g8o`^Y#` 正如日本,她們亦好多人好了解我們中國文化一樣![/size]

neptune1122 發表於 2005-4-10 01:22 PM

打倒蘿蔔頭!!!!支持你!!!!

新經濟學巨人 發表於 2005-4-10 02:11 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-10 01:22 PM:
S&vg*c(U2BR 打倒蘿蔔頭!!!!支持你!!!! [/quote]
4mS ~ z0T3V9K
]*e)e.b7h R [size=6][b]德國總理施羅德[/b]將會與第二次世界大戰時,在納粹集中營的幸存者,
#P/Hc L{3G:h2m/P ]W+^P{3P;Q;j
一同去紀念!
~0hD+rH+Q/Yx
r/mJ;g(\,wJ_7M 日本亦應該學習,不是講已為第二次世界大戰的錯誤作出努力,
Q&gc#Im2K uyX
G!UK$nK+_ 不會再犯曰曰,
G:K*FuTv(Fo.r
,X(fY6z.MX Action is better than word.[e B7U}:riF

y)\E};Q5D}&? 心願見到日本首相,去南京道歉![/size]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.