VictorTan 發表於 2005-4-4 12:59 PM
拍照者的最后一张照片
:D:D:D:D:D:D:D
VictorTan 發表於 2005-4-4 12:59 PM
:):):):(:(:(
VictorTan 發表於 2005-4-4 01:00 PM
:o:o:o:(:(:(
zatoichi 發表於 2005-4-4 01:08 PM
oh my gosh
28083003 發表於 2005-4-4 02:39 PM
第三張係笨豬跳
?ep9Oe*U/s
4,5,6,8似合成
Z)J[eS
第一張......話時話,點解可以得播個張相
?FXuT
qG
成車人都死曬
fX-Cz{4P
我唔信部相機仲keep倒個幅相lor......
DXneo 發表於 2005-4-4 05:59 PM
7也是合成,留意相機,氣球,岩石的影子
fEw!dy Y`+y d
位置錯誤
pk boy 發表於 2005-4-4 06:06 PM
哈哈,唔知04幅相,條友點樣自拍,穿崩得最厲害!!!
(y2YW lm7x9jq
:D:D:D
月月鳥 發表於 2005-4-4 06:06 PM
amazing
王晶 發表於 2005-4-5 02:34 AM
第一張,如果你係乘客,你會點做
MaxFigo 發表於 2005-4-5 02:44 AM
假的....:(
robertchai 發表於 2005-4-5 07:57 AM
"第一張,如果你係乘客,你會點做"
BU?l0^ls
3S"J)rj5Su0Z+T Z
講真,你比我,橫掂都係死,我會跳出去搏一搏,出面有好多鋼架,如果拉得住可能唔洗死
2niper 發表於 2005-4-5 11:30 AM
fake dou BAU LIGHT
Asurada129 發表於 2005-4-6 03:47 PM
CONCEPT NICE.....ANY MORE??
頁:
[1]