娛樂滿紛 26FUN's Archiver

monchhich 發表於 2005-4-2 07:25 PM

[詢問] 想要個bra, 唔知幾錢?

大家好....$c5k/}+AT.jh
我唔係新泥嫁.....N5e'H-[T"K3u
我係之前都有係到玩既!!
kUMmf t 我今年11歲~~)h-`N0CaIh#L,r
我好想要個bra~~*\W8X$fU-E O)y
但係又唔知幾$$又唔敢去買....
rN[dxtZ&u Y,F 我今日見到d 胸圍 19-25蚊....1[-~W+m#?
咁買唔買好呀9LMW#QRI2t/MI2U k
E gN7r|jx$k
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-2 at 08:46 PM [/i]]

chong2002 發表於 2005-4-2 07:56 PM

我建議你問你的媽媽啦........

pakho 發表於 2005-4-2 08:38 PM

妳點解好想要個bra???(需要未)v0[9F.g3fI2le
需要就同呀媽講~唔使怕尷尬~

Lincoln 發表於 2005-4-2 09:39 PM

問媽咪啦!
th_ x0|IS 不過我建議唔好買二三十蚊果D,d2hvUrVX
同要學點帶羅!:)%E[+z+T*s6Z$~
因為我以前都係買D平野同求其帶,:(4Gr6WVFX
後來有人教我先識咋,:)
,Hz};rR 真係挺D,個形自然D架,:lol:;HkN|;su%Q\I
總之好D啦!

Lincoln 發表於 2005-4-2 09:51 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-2 09:41 PM:
|(C8@Z._0LBr christy, pro喎:lol:
%r ~3EQ1Y$Z4D,E +5鼓勵鼓勵 [/quote]
2^s%l)}Ph5a@F!F 嘩!:lol:
;jR6m$^0W8| W c#v 多謝呀!
8_"ka]4^Hy 我條仔有冇加過分呀以前!:o

Lincoln 發表於 2005-4-2 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-4-2 09:54 PM:
|5U4vg#H9]Cb
uxA#}\U ;TL6im B/ZId
[size=6][b]NO[/b][/size] [/quote]K_2XG Uz'f
應該冇啦!:lol:
Z:I%y^FKw5d 其實佢都冇乜上呢既!

火柴仔 發表於 2005-4-2 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-2 20:38:
1kPe \pj` 妳點解好想要個bra???(需要未)*T%h2U}V
需要就同呀媽講~唔使怕尷尬~ [/quote] sG$_0GVj T
唔唔應同

黑黑仔 發表於 2005-4-3 01:45 PM

我提議你去o的專門店買bra~
.]kY8a7O X5z|g.Ln 因為你11歲,正值發育時期,如果戴o的唔合適既bra係會影響胸部既發育~
2xZ(gwYL x!}T w4@ 而且專門店會有專業既意見比到你
@]}f4L"AZ6m9lU#K but去專門店買bra要大約百幾蚊一個~你可以叫你阿媽陪你or搵fd陪你去買....

Dr.anger 發表於 2005-4-3 02:17 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-3 01:45 PM:
$J7H.G9L3Nb 我提議你去o的專門店買bra~
&F\/n$?#I 因為你 ... [/quote]
-Ud Cl-T'} yes!買個似樣既,起碼over 100啦

austin666 發表於 2005-4-3 03:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pk boy 發表於 2005-4-3 03:34 PM

[quote]Originally posted by [i]monchhich[/i] at 2005-4-2 07:25 PM:
$pF%s_\#o 大家好....
7C `#qh8u 我唔係新泥嫁..... ... [/quote]
8r/j'N X FP6H 等我去街街前都幫下你喇!!!
D I4\h|&E5z&w 一般來說,發育時期既女仔係唔好帶d咁平既"爸爸"因為設計不夠好,不能給發育既你有適當既承托及車工and設計較差,不能給予發育時期既你有足夠空間去讓你既乳房發育.
4\j6b"Z[g Y 以牌子來說,wacoal係最適合女仔的,不過價錢真的很貴!!!所以可以考慮其他較平而設計較好既牌子.價錢一般都要過百,不過最好唔好用二十幾元o個d.}\5^pg6{#{,K
其實,11歲未必一定要帶'爸爸',其實好視乎你既發育程度,唔太利害既話,可唔帶,不過如果你怕露點,可加底衫遮一遮!!!1\"H(gVS$G2Y v ? w
:D:D:D:D:D

monchhich 發表於 2005-4-3 11:33 PM

咩意思呢??

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-3 03:29 PM:
!`pMz'cq*X 我識戴窩使吳使我教?
0^6k7z{)Z.OfQ NRz w:F b t
仲有你可以問你媽媽
/O!bj y R K 或者去內衣店問人都okU(]7H0X `:\0z
仲有戴法係好重要的]7Zn:G{)J@)nt?E;_
吳好以為求其將2個乳房就入個bra就得 [/quote]
/];r|%oW.p (y-C_ eUkv*i[-Tg
咩吳好以為求其將2個乳房就入個bra就得

黑黑仔 發表於 2005-4-3 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]monchhich[/i] at 2005-4-3 11:33 PM:
Ys]6y-L)n
a-Ww0}3Pw
0tn%}M)r'pT*x%g/G 咩吳好以為求其將2個乳房就入個bra就得 [/quote]
k&g*fMP5lG7[[Y1XC
2Rv)Nf,WZq:Ug 好似pk boy咁話~~你去一o的內衣店問下啦.....o的姐姐會教你架啦~~
)P0ZR;f:| 仲有你上圍幾多丫~11歲就要帶bra bra?:lol:

monchhich 發表於 2005-4-4 06:41 PM

bra

我想問bra係點帶嫁....H f2l7v2@|]9r
唔知邊個有果d〔〔短片or圖片〕〕

pk boy 發表於 2005-4-4 06:43 PM

小妹妹,你幾多歲呀,唔同bra有唔同帶法嫁喎!!!BeI.ZK2j
:D:D:D

monchhich 發表於 2005-4-4 06:45 PM

11

[quote]Originally posted by [i]pk boy[/i] at 2005-4-4 06:43 PM:\0Y(A8Yy a7IG L0\
小妹妹,你幾多歲呀,唔同bra有唔同帶法嫁喎!!!
L9B'O$Dbg6Hf :D:D:D [/quote].} [8dgHp4YF
K&Cc8l a6wUR
11囉....
f5?1cW7B$I Q 不過我想睇下d cup係點帶

monchhich 發表於 2005-4-4 07:00 PM

....

唔該.....AY(u3XS`1rIPr9f
比d回應啦.....
4S}|lm,u 我想睇短片呀

monchhich 發表於 2005-4-4 07:02 PM

等級會員

y我成日都係"等級驗證會員"既

月月鳥 發表於 2005-4-4 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]monchhich[/i] at 2005-4-4 19:02: q GaB6~a ]8N
y我成日都係"等級驗證會員"既 [/quote]6`H)h9?)dH5N
did u check yr e -mail??

irisG 發表於 2005-4-4 07:11 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=29790&fpage=1&highlight=%2B%E6%A8%82%E5%A3%87%E6%B8%A3Fit%E4%BA%BA[/url]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.