娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SCM 發表於 2005-4-4 10:47 PM

[討論}大家認為邊樣係真理

討論下

toro 發表於 2005-4-4 10:57 PM

雞先蛋先?

stupid X 發表於 2005-4-4 11:33 PM

it's an abstract concept
;_7cl_X;r but i believe  相輔相成
S2] F6acP~ X L
;q&K)m ]w kMUm no 西門慶 then no潘金蓮

火柴仔 發表於 2005-4-4 11:51 PM

好難講嫁bor.............你問仔就會答(有姣既女因為有咸既仔).x B(J S nC
你問女就可能答(有咸既仔先有姣既女)w"q$R*w v{ b
不過都係我覺得ja............所以我係答(有姣既女因為有咸既仔)

DXneo 發表於 2005-4-6 02:12 AM

是有人先開始用咸字形容男仔再用姣字形容女仔
#C(HW_2tY?`
D_Oy(g4VUn@ 發情是動物天性,形容詞是人後來加上的,uV?y.P
一切源於自然,人性給之“扁”意,都是多餘

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.