娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fatcheuk 發表於 2005-4-5 12:47 AM

開房好提議

小弟近排有條女就得手, 想問各位大哥有冇開房好地點.
u7y*^ d1Z(p3W ^G'e 最好平 d , location 冇所謂. 小弟認真的.
(ZrT}9}u6@-~_ 如得手一定偷影相回謝大家, thank you b^!kv~V
ps' 請列明酒店名稱和收費

irisG 發表於 2005-4-5 02:28 AM

你條係乜女,
9j~ }4NL ~[%e~ 你要求其搵間時鐘,
*K_M|nBxl 搞完即閃,wq \X#zQ
定係要酒店當渡假,%VK C0blK
等條女好Feel D?

fatcheuk 發表於 2005-4-5 02:39 AM

搵間時鐘, 搞完即閃個質隻geT@Y
兩樣差幾錢左右 ??

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.