娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 前途...?
minghkhk
發表於 2005-4-5 12:08 PM
前途...?
我就二十歲...
!e%Ot]#og
但係我發覺自己未有目標同理想.
P8h-Uy1T,f
我唔想以後後悔同一事無成.
[{0\g?Y9V-}2R
8[(T4hT)n I7j#j
我心智未成熟...
/Q4} m2sJv%b DN
宜家讀書,又唔知讀乜野好,對邊樣野有興趣?講真,我自己都唔知.
L7ZQc/dN
我又無乜話邊方面特別叻.
3L7zJG2Ja j