娛樂滿紛 26FUN's Archiver

黑黑仔 發表於 2005-4-5 08:52 PM

大家有冇養寵物?

我家中有5隻雀+一隻巴西龜~$G,@4~d*Ez{K
果5隻雀都係飛到我家中的花槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石燕~`OFjQ`j-b#TD
大家又有養咩呢?:)

月月鳥 發表於 2005-4-5 08:53 PM

其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜

toro 發表於 2005-4-5 08:54 PM

之前有養狗,一養十幾年,佢死嗰日我喊到反哂艇,之後乜都唔敢養

toro 發表於 2005-4-5 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 08:53 PM:+U*f Q"X+M#w6j
其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 [/quote]
YP e Oj!| bEw 褲浪嗰d都計??

黑黑仔 發表於 2005-4-5 08:56 PM

.........................=="無言

月月鳥 發表於 2005-4-5 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-5 20:55:Z#v{3k*U1y5?Cunz

U KtB4{l6[n 褲浪嗰d都計?? [/quote]
4Mo$P'y%Z4pB5i6c!] 已計埋佢同佢father果隻

toro 發表於 2005-4-5 09:00 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-5 08:56 PM:
&iAJ1O*x .........................=="無言 [/quote] lZ%L/FBRm$?h4}.w
你個post變左IQ題:lol::lol::lol::lol:

goldenfish 發表於 2005-4-5 09:03 PM

養左條女

月月鳥 發表於 2005-4-5 09:05 PM

原裝
E_4tpLUHnBr 我家中有5隻雀+一隻巴西龜~6i6?NA&j Y'yZb#d
果5隻雀都係飛到我家中的花槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石燕~
qd&r1cJ$LH 大家又有養咩呢?&oS:C{ `
B!V zr2|
改裝 y!Ri"e o;},^&}'G_%M0Ar
我家中有[color=Red]7[/color]隻雀+[color=red]3[/color]隻巴西龜~6pC7v O)K.W5A
果5隻雀都係飛到我家中的[color=Red]尿[/color]槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石[color=Red]賓[/color]~
"K"} bY5hcv [9A 大家又有養咩呢?

toro 發表於 2005-4-5 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]goldenfish[/i] at 2005-4-5 09:03 PM:DFV} N1{+ym
養左條女 [/quote]
^ |&_EA 好難打理嗰噃!:lol:

DXneo 發表於 2005-4-5 09:10 PM

我家曾出現過的生物
L%G%Tdl O 貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走
)~ [:Y/Kl"m.u.w3Tc6Ol 白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死(f%l/XJ;f-s3eh&["E
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命
] }l~jUE 蛇,竹絲雞,鵪春--食用
U F3@qO 下塲不太好

黑黑仔 發表於 2005-4-5 09:11 PM

我個題目咁正經都比你歪曲成咁~!j7z.t W_o`%p6U
在下甘拜下風~!!!

黑黑仔 發表於 2005-4-5 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM:.I qlJ+V@ [WJ
我家曾出現過的生物
'Z X2YX`Zl 貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走
j"FIBw O*z*Jm 白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死
WO$Oe? 兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命
F,v J3X;iC m+wF 蛇,竹絲雞,鵪春--食用
9Ib oY7bTW 下塲不太好 [/quote]
F$BmPlr#Q c W
(I,q1W#Q%A0hW"~Q8T0uP 自來龜?:lol:

小腿 發表於 2005-4-5 10:15 PM

 ^^

哈哈     救命M1F u:i lDY
 超攪笑!!!

火柴仔 發表於 2005-4-5 11:13 PM

haha.............有D似笑話wor

黑黑仔 發表於 2005-4-5 11:33 PM

.........>.<~~~o_Oo;X!H
我唔係講緊笑話架.........唉=="

Rika 發表於 2005-4-5 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM:
)A4x&PI4OB o?A 我家曾出現過的生物)u7f"_#N0sF8y
貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走
7Dl3K/oB 白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死Pa:@ Hjz7A1M4b
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命
(DQ/YE1|QA 蛇,竹絲雞,鵪春--食用K(C?,[R7_hxc
下塲不太好 [/quote]*y(Y i? c+p/CI&B z
1MiJ1Ib
very funny2]tJ$]W(z Q(v
for 食用 could be more

Asurada129 發表於 2005-4-5 11:40 PM

一隻巴西龜+三隻盾龜...

chicken 發表於 2005-4-5 11:44 PM

Now - 3 cats

Lincoln 發表於 2005-4-5 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 08:53 PM: ?k| wZ}
其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 [/quote]
7X y/GlKE 你冇句好嘢架!:mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.