娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Lincoln 發表於 2005-4-5 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-5 08:54 PM:
`|p y Hs5@ 之前有養狗,一養十幾年,佢死嗰日我喊到反哂艇,之後乜都唔敢養 [/quote]4WbL-s3u
係呀!:(
w0Tn {%S mD1O:|.U G 我好怕佢地死架!:(EP0GbgPD:R^`
所以都唔敢養!:(

Lincoln 發表於 2005-4-5 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 09:05 PM:
!j4|/]qL"R.aH)z 原裝Q1|?'^ mz
我家中有5隻雀+一隻巴西龜~
[8r)VJv _ 果 ... [/quote]
'WC,HO$Pv#Y9D 幾正經既主題都比你搞到......!:mad:

Lincoln 發表於 2005-4-5 11:56 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM:,ag[1FHn1Af$|
我家曾出現過的生物2Al{d fTP
貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走co!K,PlJ6@:`
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死
:B4kR5CraB 兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命8c.r$} C`
蛇,竹絲雞,鵪春--食用
&Qc9_:t*_ Pf%M 下塲不太好 [/quote]
7e7yz i9j![q'n7R 多喎!:o:D

DXneo 發表於 2005-4-6 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-5 21:11:;JB3S;A;|
2EW/k"H*W/Z
`.`G[;^+TbS
自來龜?:lol: [/quote];q%S$U:j c,y8ek`

di["{}et#H 對,一對金錢龜,放了在一鐵籠內,有扣但無上鎖,
8pt@h;Q:VJs 一次橫風暴雨,雷電交加,牠們開了扣藏身草叢,抓了回來
zn1G1@!v;H 第二次橫風暴雨,雷電交加,走了一隻,~g5SC6{v {
第三次,另一隻也走了

黑黑仔 發表於 2005-4-6 12:25 AM

.............咁武俠片=0="";n;uf2J G}W5k7C i&`
DXneo你屋企好大架~~?=="

DXneo 發表於 2005-4-6 12:29 AM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-6 00:25: Hw&v;i Z6u!f
.............咁武俠片=0=""@!N/N3ys-e
DXneo你屋企好大架~~?==" [/quote] EU3t'oQ/iD2ofTG)?

*Si:~U'c 現在不大,小時住村,現在住樓,
}R l/x_ ^ 那些生物是由小到現在計啦, o#m;y/X7e
現在一隻也沒有

黑黑仔 發表於 2005-4-6 12:32 AM

哦~~唔怪得知蛇都養得=="

DXneo 發表於 2005-4-6 12:50 AM

青足蛇,草蛇X7 也是自來的,在門口張牙吐舌,都被亂叉或木劍打死,y;K"G&u2N
沒有養過牠們,只是曾在我家出現過的生物之一b T;?/|&~kC

*Hc N0e ] kE V [[i] Last edited by DXneo on 2005-4-6 at 12:54 AM [/i]]

DXneo 發表於 2005-4-6 12:58 AM

忘了還有燕子和一家不知甚麼雀在我家做巢,都死於貓爪之下,老鼠也是...

DXneo 發表於 2005-4-6 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-4-5 23:36:
0Hcws5PD xp
/D/N]8?;r wTdd.v_5g
dK.A,kig#E very funnyEC7e[ w#QE }RX}
for 食用 could be more [/quote]o-Jq e1|!B
活著到我家的好像......

黑黑仔 發表於 2005-4-6 01:14 AM

...........=="
$B:?i,kV 被亂叉或木劍打死.....都岩既~~青足蛇有毒~~要小心呢==3L5b9rD]3E/j j@#dX

w6mN}3mo7I q 貼上我家中的龜缸~ sU7mYQ)pr3n
大家post下你地既寵物既相上黎丫~~:D

月月鳥 發表於 2005-4-6 02:18 PM

very small wor =.=

blackjack 發表於 2005-4-6 04:33 PM

原來男人0甘鍾意龜
5U@/n@C t.o X:zK1fD 係懶還是鍾意縮頭呢?
(R'OE-R;x-] k 我以前養過狗同兔仔"慚"虫
R OH ib5X U:Ii 第一隻兔仔俾老豆一腳烏乎P h-EXOi/e0Y
第二隻自然死亡4?%[]e|*\
還記得死前一晚它罕見地飲大量開水
%G Dufs5Aj"eN 翌日躲在沙化下去了IJ*J|%T9S S[5K
全身像被抽乾了一樣
{)G_W&D-f7h 不知道是否很痛苦3H3c"kUU"u*T
我想動物是有靈性f1cep1kP%@9P
知道自己快要彌留
*g`4B{iy P0rm 便會躲得老遠往生
+Pr7v*I9F!X 不希望主人傷心難過

黑黑仔 發表於 2005-4-6 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-6 02:18 PM:-^5@i}_.h|:qC
very small wor =.= [/quote]-j6{yH}4F&N"{0Y6U
!BqH yUSlo'w
你係指隻龜定個缸?=="$k)F&I$u!c~M
個缸既浮木已經移走左啦,個空間大左好多架啦~~
pY;} U"w 9gZ~\Nrl P
龜易養嘛....

月月鳥 發表於 2005-4-6 08:18 PM

the 龜is very small

黑黑仔 發表於 2005-4-6 08:58 PM

now大隻左架啦~~好食好住

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.