娛樂滿紛 26FUN's Archiver

黑黑仔 發表於 2005-4-5 08:52 PM

大家有冇養寵物?

我家中有5隻雀+一隻巴西龜~ B Fh4d0k `K$M
果5隻雀都係飛到我家中的花槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石燕~
E\\#PUs 大家又有養咩呢?:)

月月鳥 發表於 2005-4-5 08:53 PM

其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜

toro 發表於 2005-4-5 08:54 PM

之前有養狗,一養十幾年,佢死嗰日我喊到反哂艇,之後乜都唔敢養

toro 發表於 2005-4-5 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 08:53 PM:
Kd*[ vH Za 其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 [/quote]
o8wN*BW bU`m 褲浪嗰d都計??

黑黑仔 發表於 2005-4-5 08:56 PM

.........................=="無言

月月鳥 發表於 2005-4-5 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-5 20:55:FS NO8n-Cw

Odc'sk R^ w$p 褲浪嗰d都計?? [/quote]^"WwQ%|,?
已計埋佢同佢father果隻

toro 發表於 2005-4-5 09:00 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-5 08:56 PM:Vi*_'XS ?Q"}
.........................=="無言 [/quote]TW~5`g
你個post變左IQ題:lol::lol::lol::lol:

goldenfish 發表於 2005-4-5 09:03 PM

養左條女

月月鳥 發表於 2005-4-5 09:05 PM

原裝)@(y)^;|2_8G@
我家中有5隻雀+一隻巴西龜~ |\/@Kz)h|m{
果5隻雀都係飛到我家中的花槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石燕~ |J1et:@mJ"{
大家又有養咩呢?8q\(t3c*u T {(f

@^3Y3i$G2KM.f 改裝V BCQqT#B"f&t Z
我家中有[color=Red]7[/color]隻雀+[color=red]3[/color]隻巴西龜~L Cxe6P L
果5隻雀都係飛到我家中的[color=Red]尿[/color]槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石[color=Red]賓[/color]~@}&{Aqs
大家又有養咩呢?

toro 發表於 2005-4-5 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]goldenfish[/i] at 2005-4-5 09:03 PM:
%c5FR/Wo1[ yb!M 養左條女 [/quote]5oZg/S3_7e
好難打理嗰噃!:lol:

DXneo 發表於 2005-4-5 09:10 PM

我家曾出現過的生物 q?ryjs{u
貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走"RS0U6\2BB,D6U'Y
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死a `"e6R qV)WN
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命2Y3yM`+DRl
蛇,竹絲雞,鵪春--食用
HA0My L 下塲不太好

黑黑仔 發表於 2005-4-5 09:11 PM

我個題目咁正經都比你歪曲成咁~!?X\Fh4w
在下甘拜下風~!!!

黑黑仔 發表於 2005-4-5 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM:b @JGO:GsE
我家曾出現過的生物
+g7}iS P0H.UM:u/R 貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走pvT-I]^k8{S
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死AA%\P%U
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命
N&X*P5a/^ 蛇,竹絲雞,鵪春--食用
2T1M^Yg/pL 下塲不太好 [/quote]*m+f#{`'` Od p
US6L"I*f Fb"\_
自來龜?:lol:

小腿 發表於 2005-4-5 10:15 PM

 ^^

哈哈     救命1U!vZVV0W3g
 超攪笑!!!

火柴仔 發表於 2005-4-5 11:13 PM

haha.............有D似笑話wor

黑黑仔 發表於 2005-4-5 11:33 PM

.........>.<~~~
&R7i)nJem&Z?;W 我唔係講緊笑話架.........唉=="

Rika 發表於 2005-4-5 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM:6u7Hr p9mB(LML
我家曾出現過的生物gmXTYe
貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走)QY{J.zB T
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死X^\a]#]/M)B k N
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命'`%C7p%qG
蛇,竹絲雞,鵪春--食用}K9i*E_z g
下塲不太好 [/quote]!~E"D o:j
V a p'|Qu$f a
very funny
,C0^ C l6z'H for 食用 could be more

Asurada129 發表於 2005-4-5 11:40 PM

一隻巴西龜+三隻盾龜...

chicken 發表於 2005-4-5 11:44 PM

Now - 3 cats

Lincoln 發表於 2005-4-5 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 08:53 PM:
h X%{k R^%O H 其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 [/quote]m8x9v#yJ(yH)O
你冇句好嘢架!:mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.