大家有冇養寵物?
我家中有5隻雀+一隻巴西龜~ B Fh4d0k `K$M果5隻雀都係飛到我家中的花槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石燕~
大家又有養咩呢?:) 其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 之前有養狗,一養十幾年,佢死嗰日我喊到反哂艇,之後乜都唔敢養 [quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 08:53 PM:
其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 [/quote]
褲浪嗰d都計?? .........................=="無言 [quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-5 20:55:FS NO8n-Cw
褲浪嗰d都計?? [/quote]^"WwQ%|,?
已計埋佢同佢father果隻 [quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-5 08:56 PM:Vi*_'XS ?Q"}
.........................=="無言 [/quote]TW~5`g
你個post變左IQ題:lol::lol::lol::lol: 養左條女 原裝)@(y)^;|2_8G@
我家中有5隻雀+一隻巴西龜~|\/@Kz)h|m{
果5隻雀都係飛到我家中的花槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石燕~ |J1et:@mJ"{
大家又有養咩呢?8q\(t3c*u T{(f
改裝VBCQqT#B"f&t Z
我家中有[color=Red]7[/color]隻雀+[color=red]3[/color]隻巴西龜~L Cxe6P L
果5隻雀都係飛到我家中的[color=Red]尿[/color]槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石[color=Red]賓[/color]~@}&{Aqs
大家又有養咩呢? [quote]Originally posted by [i]goldenfish[/i] at 2005-4-5 09:03 PM:
養左條女 [/quote]5oZg/S3_7e
好難打理嗰噃!:lol: 我家曾出現過的生物q?ryjs{u
貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走"RS0U6\2BB,D6U'Y
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死a `"e6R qV)WN
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命2Y3yM`+DRl
蛇,竹絲雞,鵪春--食用
下塲不太好 我個題目咁正經都比你歪曲成咁~!? X \Fh4w
在下甘拜下風~!!! [quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM:b @JGO:GsE
我家曾出現過的生物
貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走pv T-I]^k8{S
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死AA%\P%U
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命
蛇,竹絲雞,鵪春--食用
下塲不太好 [/quote]*m+f#{`'` Od p
US6L"I*fFb"\_
自來龜?:lol:
^^
哈哈 救命1U!vZVV0W3g超攪笑!!! haha.............有D似笑話wor .........>.<~~~
我唔係講緊笑話架.........唉==" [quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM:6u7Hrp9mB(LML
我家曾出現過的生物gmXTYe
貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走)QY{J.zBT
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死X^\a]#]/M)BkN
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命'`%C7p%qG
蛇,竹絲雞,鵪春--食用}K9i*E_zg
下塲不太好 [/quote]!~E"D o:j
V a p'|Q u$fa
very funny
for 食用 could be more 一隻巴西龜+三隻盾龜... Now - 3 cats [quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 08:53 PM:
其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 [/quote]