娛樂滿紛 26FUN's Archiver

黑黑仔 發表於 2005-4-5 08:52 PM

大家有冇養寵物?

我家中有5隻雀+一隻巴西龜~
/\NuH1S*F 果5隻雀都係飛到我家中的花槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石燕~
1nvb9y1_\7m 大家又有養咩呢?:)

月月鳥 發表於 2005-4-5 08:53 PM

其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜

toro 發表於 2005-4-5 08:54 PM

之前有養狗,一養十幾年,佢死嗰日我喊到反哂艇,之後乜都唔敢養

toro 發表於 2005-4-5 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 08:53 PM:
&[?6Ul G,lM 其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 [/quote]
b q Z,TG%u 褲浪嗰d都計??

黑黑仔 發表於 2005-4-5 08:56 PM

.........................=="無言

月月鳥 發表於 2005-4-5 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-5 20:55:
"_sl v&W*Mv{7a dq !TN_2Nb*d n
褲浪嗰d都計?? [/quote]2aY-Xe KF
已計埋佢同佢father果隻

toro 發表於 2005-4-5 09:00 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-5 08:56 PM:
CPgq)N .........................=="無言 [/quote]0R&d eYyVr
你個post變左IQ題:lol::lol::lol::lol:

goldenfish 發表於 2005-4-5 09:03 PM

養左條女

月月鳥 發表於 2005-4-5 09:05 PM

原裝M1S q?T`!T
我家中有5隻雀+一隻巴西龜~
] Wo}S4C1gF 果5隻雀都係飛到我家中的花槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石燕~/[ ]-C+V9H"K
大家又有養咩呢?j2fqY \R!V

(k%i:o1w^0c%X;G 改裝-\ vw|%w^0A
我家中有[color=Red]7[/color]隻雀+[color=red]3[/color]隻巴西龜~
c9V[email protected]p2N+z 果5隻雀都係飛到我家中的[color=Red]尿[/color]槽而被捉到的=-=我爸話這些雀叫石[color=Red]賓[/color]~
wH j lx$br 大家又有養咩呢?

toro 發表於 2005-4-5 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]goldenfish[/i] at 2005-4-5 09:03 PM:jn5Ei6e zv*Ma
養左條女 [/quote]5W#X[i-mVo
好難打理嗰噃!:lol:

DXneo 發表於 2005-4-5 09:10 PM

我家曾出現過的生物
?/rbW\sQ 貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走
dF(ZMW_(qLk 白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死
_4\7~4?*b 兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命p+z}6Al eX.GT
蛇,竹絲雞,鵪春--食用
G#h ?7C | 下塲不太好

黑黑仔 發表於 2005-4-5 09:11 PM

我個題目咁正經都比你歪曲成咁~!
#~f)~&_C Fh 在下甘拜下風~!!!

黑黑仔 發表於 2005-4-5 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM: Ru.Ub!Zy Zg;n
我家曾出現過的生物
!u%v/DD,L G}%a+x 貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走 i0kg A4Gx8va5hAf0C
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死6j\S[7J8q y b&z'R4YC
兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命4?[KOW iF
蛇,竹絲雞,鵪春--食用
;y;_.MY*?Yq/Q 下塲不太好 [/quote]%C9egJW;V#M

+m.]ffqG v 自來龜?:lol:

小腿 發表於 2005-4-5 10:15 PM

 ^^

哈哈     救命)DSr(h^/N?!Q_f
 超攪笑!!!

火柴仔 發表於 2005-4-5 11:13 PM

haha.............有D似笑話wor

黑黑仔 發表於 2005-4-5 11:33 PM

.........>.<~~~
~W)G(v.g(vy a!c)Iz 我唔係講緊笑話架.........唉=="

Rika 發表於 2005-4-5 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-5 09:10 PM:
:A Xqsu2W%t!S 我家曾出現過的生物g0M;e4d5O
貓,狗,金錢龜,鸚鵡--自來自走;P$V2rnw yw
白鴿,巴西龜,麻雀--傷病致死
;L5e Eo/Q\u 兔,金魚,青足蛇,草蛇--死於非命
"jl'Px3s3nT,|S~g+R 蛇,竹絲雞,鵪春--食用
@0TtG"[X,_$^*f 下塲不太好 [/quote]
,P9XNpO1U%K'`y
9H$UvE5zyr very funny
z8di9AJ for 食用 could be more

Asurada129 發表於 2005-4-5 11:40 PM

一隻巴西龜+三隻盾龜...

chicken 發表於 2005-4-5 11:44 PM

Now - 3 cats

Lincoln 發表於 2005-4-5 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-5 08:53 PM:IC1r3v @
其實你屋子最少有7隻雀and 3隻龜 [/quote]
$w ~.kH} 你冇句好嘢架!:mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.