有無聽今晚 森美,雲海??
驚唔驚?講左好多預言~.~
vZi)?;H6r1c
[[i] Last edited by 科 on 2005-4-8 at 12:02 AM [/i]] 唔驚=.="" 我有聽...真係幾恐怖 我開始明白點解教宗咁重要
同點解全世界都好關心梵蒂岡~.~" [quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-8 12:06 AM:pt.qq3on-V4q
我開始明白點解教宗咁重要&Ph5Q]2ZD\*q
同點解全世界都好關心梵蒂岡~.~" [/quote]9Z4uT!P`h%v
可能無一開始聽=="無心機聽 me too ,聽得好分心...?,?+nv#R.@
只知佢話睇 聖經 小弟錯過左,,,想問有o的乜咁多人驚既預言? 主要係講:bp5i0}'m~u#L!L0R
法地瑪預言,原來梵蒂岡做過外星人研查9a2sX:\ x:KH
地球人可能要同來自天外的人戰爭,新任教宗係將最後一個教宗+nX-mh+~,g
引發第3次大戰/核戰的是''red dragon"(佢話啟示錄有講~.~) 阿科,;U+\$c\#s4ygO pD
有無多D料? 點解禁信佢D預言? 係邁以前 Predict 過d好準既野?
我有本中國發寶叫 "推背圖",d past prediction 好狠準 ! 我睇來睇去都睇唔到中國係 near future 有問題堝,使乜驚:) 一定好多秘密啦.........教宗 [quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-8 12:53 AM:
主要係講:Qcyq(d!ZY;fin
法地瑪預言,原來梵蒂岡做過 ... [/quote]*q:|bx eK9L2R
你估 red dragon係咩... 會唔會就係...會唔會講得咁白呀... 有無 mp3 download 呀@gq6}5@4m|yo
想聽返:o 我都想睇多次
你睇返聖經 啟事錄 12章呀,就係講 red dragon...但睇唔明 想聽唔想睇:P 好悶... [quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-8 12:53 AM:9u^v1_n
主要係講:
法地瑪預言,原來梵蒂岡做過 ... [/quote]
咁地球人係咪死硬呀? [quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-8 12:53 AM:v9Q3?AA
主要係講:
法地瑪預言,原來梵蒂岡做過 ... [/quote]
THE INDEPENDence DAY......都唔知外星人係咪真既 我琴日聽完都唔係好信~~~TFFB:k5U4a8u
不過我都唔希望佢所講o既野係真~~~ [quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-8 03:18 AM:
9MtTQ yCF!VE
你估 red dragon係咩... 會唔會就係...會唔會講得咁白呀... [/quote]
fC(dYwQ6PH(V B
你估係咩 ar ?? china ?? 啱啱review完。lj1lQ#rV,a EJh
想問..其實敵基督係乜??evil??
頁:
[1]
2