有無聽今晚 森美,雲海??
驚唔驚?+t?*^wYd9{e^/L講左好多預言~.~{c4t$I6VL#Cj3R
[[i] Last edited by 科 on 2005-4-8 at 12:02 AM [/i]] 唔驚=.="" 我有聽...真係幾恐怖 我開始明白點解教宗咁重要
同點解全世界都好關心梵蒂岡~.~" [quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-8 12:06 AM:
我開始明白點解教宗咁重要
同點解全世界都好關心梵蒂岡~.~" [/quote]HX2z,b1Bs? n
可能無一開始聽=="無心機聽 me too ,聽得好分心...$Vm)_#u[
只知佢話睇 聖經 小弟錯過左,,,想問有o的乜咁多人驚既預言? 主要係講:
法地瑪預言,原來梵蒂岡做過外星人研查Po:x[zs1}
地球人可能要同來自天外的人戰爭,新任教宗係將最後一個教宗
引發第3次大戰/核戰的是''red dragon"(佢話啟示錄有講~.~) 阿科,
有無多D料? 點解禁信佢D預言? 係邁以前 Predict 過d好準既野?3fI~}a)uL:?
~&X3V'ci7r ~;?
我有本中國發寶叫 "推背圖",d past prediction 好狠準 ! 我睇來睇去都睇唔到中國係 near future 有問題堝,使乜驚:) 一定好多秘密啦.........教宗 [quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-8 12:53 AM:
主要係講:
法地瑪預言,原來梵蒂岡做過 ... [/quote]
DsuKN1Qd^
你估 red dragon係咩... 會唔會就係...會唔會講得咁白呀... 有無 mp3 download 呀
想聽返:o 我都想睇多次T}xipvH0k
你睇返聖經 啟事錄 12章呀,就係講 red dragon...但睇唔明 想聽唔想睇:P 好悶... [quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-8 12:53 AM:
主要係講:
法地瑪預言,原來梵蒂岡做過 ... [/quote](p+ky bT!u[]
咁地球人係咪死硬呀? [quote]Originally posted by [i]科[/i] at 2005-4-8 12:53 AM:#HU%qu;J@ u
主要係講:L'A'x|xC @
法地瑪預言,原來梵蒂岡做過 ... [/quote](rH5N.aE
THE INDEPENDence DAY......都唔知外星人係咪真既 我琴日聽完都唔係好信~~~?:X/?;E+q$k
不過我都唔希望佢所講o既野係真~~~ [quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-8 03:18 AM:|/~^3w `{OA!Z\
你估 red dragon係咩... 會唔會就係...會唔會講得咁白呀... [/quote]