娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nightmare 發表於 2005-4-8 12:41 AM

[資訊]有玩msn or 板主 請入入黎....

to all msn user.... kEIa7I9E^

0Q%j2CMWZ6A[sH msn有virus呀.....人地sd野俾你唔好亂收呀....
+e-Q H kwa|"vb)` d files 係 xxxx .scr%I|$W `;F%DjP5S
中左就會自動係禁sd比其他online既人....
tW#ZJwGT 仲有好大機會用唔到msn,只會自動係禁sd比人.....
K:Ze'Z9K&Q
b;nyER[ to 板主....{[ |o g^cM*s

D$f3kVz 1 : 如果有人post左....請del or lock post....
:ivha7^JVo*m 2 : 如果有其他板係比較配合...請幫幫手轉過去板....
pQZfP9Hu5~ 3 : 如果覺得重要性幾大,請作出這post位置的調整,有可能的請加分....Z.P.e&i3s2xE`

qoaS!j 希望大家仲未有事.....
4CQ l zEZ!g(LK 希望幫到大家啦....!!!!!
Ra0lQl,P;X/? l&ug }+xg
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-8 at 11:53 PM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-8 12:44 AM

置頂24小時

nightmare 發表於 2005-4-8 01:05 AM

等我仲好緊張禁話哂俾我d fd知....
}/L7G#H?P-qvC 又好快禁上黎post....V hF:X4s/f+AG
不過d人係睇唔到,定係真係唔多重要呢....=.=""

trista_cheong 發表於 2005-4-8 01:11 AM

WELL ﹐我個msn on緊wor …好似冇乜事咁?

nightmare 發表於 2005-4-8 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-4-8 01:11 AM:&I*o(j*u*T"r*}
WELL ﹐我個msn on緊wor …好似冇乜事咁? [/quote]
Vg#?YD8UC 你個list d人如果中左就有可能sd俾你架喇....
:^ Z$Nc,[9I v({ 小心d...唔好手快快~~

JCer 發表於 2005-4-8 01:51 AM

ICQ 已前都有...

nightmare 發表於 2005-4-8 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-4-8 01:51 AM: H-K?$M(M?/^!y$l&F
ICQ 已前都有... [/quote]
O Ym y K7@Z
\qJ*A$Ix 唔同...佢個d好似係sd個網架咋.... g\P3W(~.V9F![&eS
(可能因為icq唔同setting有可能sd唔到flies,哈哈)%l-mu-q9O$w
S g(k'u:lS^
希望大家小心吧

robertchai 發表於 2005-4-8 03:53 AM

咁麻煩放毒果個人改左個file做vonnie.xxx先send比我啦
#L{[n)QQ 我剩係收vonnie d file

nightmare 發表於 2005-4-8 04:19 AM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-4-8 03:53 AM:K}xH@F'Sw+p*J
咁麻煩放毒果個人改左個file做vonnie.xxx先send比我啦
+\_%Eq6]V 我剩係收vonnie d file [/quote]
2Wp#CE@ ;L%dJ'kz~G#E)V
你想中招咋話??a6j[o+l5^
我sd俾你喇.......

minghkhk 發表於 2005-4-8 08:57 AM

幾個月前以見過.&y,G$?]6A q:E
anyway, thx for telling~

nightmare 發表於 2005-4-8 09:09 PM

唔知係咪msn已經做左野???
:V x^"e9WNk 我list內已經中左招既朋友今日sd野個個files俾我...:g8CN2P0wR*i
msn自動封鎖左....
3W e](B)Mf 如果係既...大家就可以放心喇...
8v1j o ecjf
1HvV"q4`i 另外如果各位搵到中左招後既解決方法...9j{0A2e8E:H-M:i
請post出黎...
0[ ~zHEl8k 有好多朋友需要><"" KHx$ql g
我試過掃瞄,del整個msn,同埋手尋個files都唔得

樂壇渣Fit人 發表於 2005-4-8 11:53 PM

解除置頂

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.