娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dr.anger 發表於 2005-4-8 03:38 PM

之前架勢堂講既自殺歌 Gloomy suday

[url]http://ghbw.com/flag/down/soft/music/classic/gloomysunday.mp3[/url]
}4y n/M-T%M ~
/d#o UAy ^ *注意*膽小者勿收聽.此音樂可能會令大家不安
(F#@ug%m:Z 2XG)CnN6m#C D Z1wc
柏林:一個年輕人要求樂團演奏『憂鬱的星期天』,那天晚上他回到家後,抱怨過旋律不斷縈繞在他腦中,隨即以一把左輪手槍結束自己的生命。~ k?.k!\l W
cN&^gd7F
柏林:距離樂團事件後一星期,一個女店員在她的公寓內上吊自殺,警方在那死去女孩的臥房內找到『憂鬱的星期天』的散頁樂譜。
p/k.Ylam
M.Z0Xp:V[#~3m 羅馬:一個乞丐哼唱著『憂鬱的星期天』,被某報童聽見了後,他停下腳踏車,走過去把身上所有的錢給了乞丐,然後從附近的橋上跳下去自殺。&q$fr#`3Q:UID
AYhF8L
倫敦:一名婦女被鄰居發現陳屍家中,死因是服用過量巴必妥酸鹽﹝某種鎮靜劑﹞,而鄰居發現的原因是音量被放到最大、不斷重複播放的『憂鬱的星期天』。
xA r](Q m Kj3{
c3TX1I2A 紐約:某名已逾八十歲的老翁,一邊唱著那宛如慟哭般的旋律,一邊從自家公寓的七樓窗口縱身跳下。
g"?iGf%E,v|4u #|L!W.^A~,b:O
紐約:一位年輕貌美的女打字員開煤氣自殺之後,她的遺書中指定『憂鬱的星期天』作為她葬禮上的告別音樂。
dQ|?8|*xy;q4RU/K e1Q (轉貼)

sfxc0000 發表於 2005-4-8 03:41 PM

之前聽過~~~UA7q%DP!G r;K W
係男版恐怖d, 女版冇咁恐怖~~~
5RU \ d)Wtm 不過都thx for shareing~~~
E^8OI N-T`4WM 唔希望有人聽完自殺啦~~~

JCer 發表於 2005-4-8 03:44 PM

唔識英文,唔知歌詞講咩...唔會自殺

mokbobby 發表於 2005-4-8 03:48 PM

"羅馬:一個乞丐哼唱著『憂鬱的星期天』,被某報童聽見了後,他停下腳踏車,走過去把身上所有的錢給了乞丐,然後從附近的橋上跳下去自殺。"
+i%A)x7S_*nRZ
5X$D$e5q\:T5iu 那個乞丐怎麼沒事呢?

rest365days 發表於 2005-4-8 03:50 PM

前幾期東touch介紹過.  裏面有提及佢嘅恐怖, 亦有解釋佢嘅"魔力"被人誇大.  我傾向接受後者的解釋.

kenlabs 發表於 2005-4-8 04:53 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-8 03:41 PM:
;s+l e7~Dw5W!H 之前聽過~~~
oCB-p,x}'J?;h 係男版恐怖d, 女版冇咁恐怖~~~
K8Svrn/Sy-x$l;F,\;z 不過都thx for shareing~~~5c`4n:?K^
唔希望有人聽完自殺啦~~~ [/quote]
HhV2^/it3E 'D*e#y^{ O%{ b
香港:一位青少年因在娛樂XX的吹水版下載然後試聽『憂鬱的星期天』,明日被發現已自殺而死。 死因.......生吞滑鼠﹗:P:D:D:D  ( 唔會呱﹗﹖ )

樑少 發表於 2005-4-8 05:01 PM

既然講到好似每人聽完之後會死...EKQa%\_
點解演奏既人唔會死?

rest365days 發表於 2005-4-8 05:26 PM

[quote]Originally posted by [i]樑少[/i] at 2005-4-8 05:01 PM:jnGk)v
既然講到好似每人聽完之後會死...]eF6h[w(}
點解演奏既人唔會死? [/quote]
,g3X$n0vrLT.XxV
'Ny,Ds0t~#Y 哈哈, 如果咁勁, 我喺旺角開個喇叭嚟播, 仲可以"殺"唔少人添:P

6243062430 發表於 2005-4-8 05:46 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-8 03:41 PM:vp:{`[
之前聽過~~~
-V5n_ P,s8~xN} 係男版恐怖d, 女版冇咁恐怖~~~X:mC"Md0xN
不過都thx for shareing~~~%E5TqLup2\
唔希望有人聽完自殺啦~~~ [/quote]
'` z*ML8Jt0t
Q] rrIFv\o \`(f'u&z j:IaC
我都好聽過,我覺好恐怖

funnygay 發表於 2005-4-8 06:52 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-4-8 05:26 PM:b/c5@9L:p2Y!f

#cB&_"`7o n:S3v.@6A
哈哈, 如果咁勁, 我喺旺角開個喇叭嚟播, 仲可以"殺"唔少人添:P [/quote]
@_OMM+o?k .h$Ky"k4dq
拎去播俾你地d老細/老師聽
e$I0Y,_mu :D

sfxc0000 發表於 2005-4-8 06:56 PM

[quote]Originally posted by [i]mokbobby[/i] at 2005-4-8 03:48 PM:+QIN:[c'g-I-Q{/he
"羅馬:一個乞丐哼唱著『憂鬱 ... [/quote]"z.xG_OOT
唔係個個都會有事o麻~~~)``l{%u8v0T*Wa
只係部份人有~~~
Q,po_ ms r/s 如果個個聽完都自殺仲得了:):)

TroY1111 發表於 2005-4-10 01:11 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-4-8 03:41 PM:
&N#F1u7@f9D 之前聽過~~~
zBv ~0w_ }A*{ s 係男版恐怖d, 女版冇咁恐怖~~~
/Q(OW$? J 不過都thx for shareing~~~P w$uTI
唔希望有人聽完自殺啦~~~ [/quote]&s1c!gwSFk0{~$m
J9c2Jw6qG.]
男版即係邊個唱???x-Oz gsZ+w2Mi;P
我想聽男版喎

sfxc0000 發表於 2005-4-10 01:25 PM

[quote]Originally posted by [i]TroY1111[/i] at 2005-4-10 01:11 PM:Dc(O wue5[iZ;x
(p%C9MxwuQ)w7TA
` K tNTf#Co
男版即係邊個唱???M?] v [G?"D
我想聽男版喎 [/quote]
.s$s+tLFk Z 唔知邊個唱呀=.=9R#B[[V
我都係o係節目度聽~~~(Z4G3R$a&A
唔好意思~~~
(L2U V8_*sF8O t 幫唔到你 =.="

點算 發表於 2005-4-10 06:37 PM

我都聽過4~J f'@\%D
聽完會有d不安...會覺得好煩../v{ IGLD5O.P
唔知係心理作用定係咩啦&NJ]$gn3j,|:N/e!O&l:C v
我諗係d旋律令到人咁..
l)ZX _8p O;i(w8oF 我覺得如果聽緊果陣時心情唔好,會令到你更加悲觀..r'IC[Wl)]
不過聽人講話而家聽果d都唔係原曲,冇咁恐怖
^f!O`O!`A 我諗真正果首可能真係有咁既威力

sfxc0000 發表於 2005-4-10 06:39 PM

[quote]Originally posted by [i]點算[/i] at 2005-4-10 06:37 PM:
6Y%M&hP8n5P/V 我都聽過
)?V.p3X`` 聽完會有d不安...會覺得好 ... [/quote]
FtFF2[b E+H 我諗首先要明白歌詞先囉 =.=

minghkhk 發表於 2005-4-11 04:02 AM

download jo, ng work???

neo2003 發表於 2005-4-11 06:57 PM

真正果首is classic version,no female voice.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.