究竟有冇神
頭先睇左篇 "精彩辯論-----信耶穌不合科學" 好想討論下有冇神現在可以分到兩派, 信神同不信神而且各走極端K k[{u{lY
首先我係不信神, 但我唔可以排除聖經上寫o既野係真的.8b` dY? ]v:ZZ
假設聖經上寫o既係真的話, 地球就係出現過同我地唔同o既生物, 佢有我地冇o既能力.
但咁等唔等於一齊都係由佢創造呢? 如果係的話佢係由邊個創造呢?
.th&D%?\n
所以我o既結論係地球可能曾經出現過比我地普通人更出眾o既人類或生物, 佢o既能力至今仍未能被科學解釋, 但我地亦唔可以斷言佢就係萬物o既創造者, 因為如果咁講就冇法解解佢係點黎.2h3FJY O9v4g;y7YC&^0oZ
我相信只要信神o既人唔好太堅持佢係萬能k.M r7G&PC
唔信神o既人亦唔好太堅持佢唔存在
咁會易溝通 d 真神亞拉! 神這概念係由人創造出來的.
:FlPLo
"史提分,克建斯"(可能譯錯) 話所有都是發生於偶然的.
這個題目不適合有信仰的人看,有些信仰從無話過佢地“那位”會能乜能物,
有些信仰又沒有“那位”的存在,有些信仰更有多位,
-@ oJ/O0T^
現在還強行把人分兩派,不太好
[[i] Last edited by DXneo on 2005-4-8 at 05:40 PM [/i]] 神,在心中
"b:@'W;P M
你信就有,唔信咪無囉! [quote]Originally posted by [i]RyuII[/i] at 2005-4-8 05:22 PM:
頭先睇左篇 "精彩辯論--- ... [/quote]
"所以我o既結論係地球可能曾經出現過比我地普通人更出眾o既人類或生物.." - - ->"佢係由邊個創造呢?"
你嘅問題同樣挑戰番你嘅結論, 仲可以無限重複向後推添喎:cool: [quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-8 05:37 PM:
神這概念係由人創造出來的.E5z3W @JRB
l}i.u`1|B
&quo ... [/quote]cW'e(rN\m9A
雖然立場唔同, 但係好欣賞你對你自己嘅信仰好有passion, 衷心的:) [quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-4-8 05:40 PM:!G*eNE6D*^/a1o
eW[/JS&z
"所以我o既結論係地球可能曾經出現過比我地普通人更出眾o既人類或生物.." FR$qEH
你嘅問題同樣挑戰番你嘅結論, 仲可以無限重複向後推添喎
[/quote]
2_'u4Zd0r0LR S2h tH
下, 聖經唔係話耶蘇係佢阿爸阿媽生架咩? 同我個結論有乜野關係呀? [quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-4-8 17:44:Jl AY n4Kd F6^2B
@5]#Tg9|Y L
雖然立場唔同, 但係好欣賞你對你自己嘅信仰好有passion, 衷心的:) [/quote]]mMFzX x
謝謝,只是愚見... [quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-8 17:39:H_4Ld%wU!k&b
神,在心中par&GMOXT7e
你信就有,唔信咪無囉! [/quote]
我都覺............;) [quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-8 05:39 PM:E-@:Z.Yi N.h
神,在心中
你信就有,唔信咪無囉! [/quote]HP_$S%J0gC}2k
講得好~~
我都係咁認為~~~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 係咪真係有神咁重要咩 ??)v0q.F]cn
信仰只係人類內心ge一種依靠
何必要強行否定佢呢 ??