娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 究竟有冇神
ilovefuckingyou
發表於 2005-4-9 04:01 PM
[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-4-9 03:33 PM:
9z RbSV
iW"Xr2n,w
BqYBK{#l0x-VN
如果神在心中
TGN;];p
1CUh'c(M6iS
咁吳信都系係心中啦
8C O `4cn5x {Q7j!c
l\Y[ o h-b+T
咁又何來 "唔信咪無囉!"
e"gDml
,y+tED``9Vh
前後矛盾=.=" [/quote]