娛樂滿紛 26FUN's Archiver

RyuII 發表於 2005-4-8 05:22 PM

究竟有冇神

頭先睇左篇 "精彩辯論-----信耶穌不合科學" 好想討論下有冇神3c}[tx
現在可以分到兩派, 信神同不信神而且各走極端-{8j*iQ-q,zO p

@ Y)dE}'~n+Dq 首先我係不信神, 但我唔可以排除聖經上寫o既野係真的. IU v-a'H[!~'{
假設聖經上寫o既係真的話, 地球就係出現過同我地唔同o既生物, 佢有我地冇o既能力.6DE!V"Sh!lN
\6Dg/yYm7y
但咁等唔等於一齊都係由佢創造呢? 如果係的話佢係由邊個創造呢?QRf`w s)X
R/]-myj|`+Wq
所以我o既結論係地球可能曾經出現過比我地普通人更出眾o既人類或生物, 佢o既能力至今仍未能被科學解釋, 但我地亦唔可以斷言佢就係萬物o既創造者, 因為如果咁講就冇法解解佢係點黎.FH?[nn
3zdA%g"Oqj
我相信只要信神o既人唔好太堅持佢係萬能
:w'^y~i*Tc{Y 唔信神o既人亦唔好太堅持佢唔存在1dsE}w6@2lSoD4K'{
咁會易溝通 d

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-8 05:30 PM

真神亞拉!

DXneo 發表於 2005-4-8 05:37 PM

神這概念係由人創造出來的.MZ2C eY;v"C@

v$?5Zi?-b|W,| "史提分,克建斯"(可能譯錯) 話所有都是發生於偶然的..Jc1LJF

#@2z6\B,@6}lT&} x 這個題目不適合有信仰的人看,有些信仰從無話過佢地“那位”會能乜能物,
agX+E Y0d%s4~a$G"NL*Z 有些信仰又沒有“那位”的存在,有些信仰更有多位,[ WV r4`1S w/i#e0k4s
p]:?3jzJm
現在還強行把人分兩派,不太好
Q)Ts~)f1CG-yaV
#N;qP*xiY;]b [[i] Last edited by DXneo on 2005-4-8 at 05:40 PM [/i]]

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-8 05:39 PM

神,在心中
3dJ4{3zN? U.Oa.wt+vQHl j
你信就有,唔信咪無囉!

rest365days 發表於 2005-4-8 05:40 PM

[quote]Originally posted by [i]RyuII[/i] at 2005-4-8 05:22 PM:
p]JR1s B_H 頭先睇左篇 "精彩辯論--- ... [/quote]
yq,kJ3\'N2is n7Z ]VmT3^
"所以我o既結論係地球可能曾經出現過比我地普通人更出眾o既人類或生物.." - - ->"佢係由邊個創造呢?"
'Ib'l a3L )oql!R6d;T6pP5P
你嘅問題同樣挑戰番你嘅結論, 仲可以無限重複向後推添喎:cool:

rest365days 發表於 2005-4-8 05:44 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-4-8 05:37 PM:z4Re cnJ
神這概念係由人創造出來的.
b&s,D_ kPn xBL F}(B
&quo ... [/quote]%`%u!Ql7U:W.F8i.W
Be.] nR:] ['Y
雖然立場唔同, 但係好欣賞你對你自己嘅信仰好有passion, 衷心的:)

RyuII 發表於 2005-4-8 05:47 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-4-8 05:40 PM:fMhBZ|F&NsF K&}
SBTE`6h

kT Ru+|w F q "所以我o既結論係地球可能曾經出現過比我地普通人更出眾o既人類或生物.."  
s2?H%j'J rH 你嘅問題同樣挑戰番你嘅結論, 仲可以無限重複向後推添喎z:~;FN|.G}a
[/quote]p ~,IR8On@.@

{g.WP'`t3a`0W'PL 下, 聖經唔係話耶蘇係佢阿爸阿媽生架咩? 同我個結論有乜野關係呀?

DXneo 發表於 2005-4-8 05:51 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-4-8 17:44:
+YWn-Xz Z"K &G'KM(vPC+^ xZ1r

5^r8T9w tq~ 雖然立場唔同, 但係好欣賞你對你自己嘅信仰好有passion, 衷心的:) [/quote]]1C~o}_E
謝謝,只是愚見...

火柴仔 發表於 2005-4-8 07:22 PM

[quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-8 17:39:
FXiL'j qg ^r"i 神,在心中 [Rw Iakb

G@:z `s ?{ 你信就有,唔信咪無囉! [/quote]
)Eg(\y[ C{Bh}M 我都覺............;)

sfxc0000 發表於 2005-4-8 07:23 PM

[quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 2005-4-8 05:39 PM:nN"o-}M7R&Je
神,在心中Nae$\6NNd6B w6bI;Gc

A |;y f'e!S#CO 你信就有,唔信咪無囉! [/quote]6n3c7{ ?V6Lh
講得好~~
(Hh%rp(Lo 我都係咁認為~~~

Gretzky 發表於 2005-4-9 12:44 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

MaxFigo 發表於 2005-4-9 12:51 AM

係咪真係有神咁重要咩 ??8^(As5@)rklO;_^
信仰只係人類內心ge一種依靠;{kdR0l-s-~
何必要強行否定佢呢 ??
c'io9}`'E3O#L
4Gb _k8l}%I 我無需信仰 B,E D;S*c,f
因為有冇神根本與我無關qwt8d3\_
亦唔係我能力範圍可以控制到
:Ns~1yE#J(s u5cH 知道左亦對人類前途毫無幫助k;H Uu d,^)t
咁又何必深究呢 ?? @@

fishball 發表於 2005-4-9 01:34 AM

感性: QDR2m9SWxg0^&I
這世上有一位神
{7^]:r4f2s 是主宰
Cf*AFJY#y,p 如一切出於偶然9{6Hz c_.[E
那是說人類只是一堆垃圾?!]3s.SZ$Q5O`
不只是人類,是所有生物都是一堆碳垃圾?!!q,l+_&Y2NB7H
那人的靈魂何在??
!t0AV.Qb8n.R&_ ;UU1aO(K i'I+?Y? L
理性:,|5`9Ff+p
我以世上第一個細胞為例
my7Tou4o5dm 要在現今進化論堅持第一個細胞的出現方法}{c%@ n)D%xi
要造到這個條件的機率是10x10^-450egy+b2N4d*[ }3v
以地球的體積,發生這個事件是不可能!!D&~6c1n?:e5f
那第進化出一個人的機率更是極極極低Z5dI"VC*]b6C0}-}5S
而一個不信神的科學家"賀耶爵士"在一九八一年八月十四日的倫敦"每日快信報" l O _-d Fdz3U
有一篇"必有一位神"的文章,在當中作了一個比喻:0vD:kJE\z
相信生命是偶然誕生就好像相信龍捲風橫掃垃圾場後自動裝出一架747客機+vA\1D/Q!B+]
..............................................
8Rx QS m1^\T 那生命就更不可能是機率的產物!!
~D%e`,E&wnr!q l4x |y)[ Mm+\:T5T
以上仍個人意見

brightlee 發表於 2005-4-9 01:39 AM

I believe GOD is in here, and looking around us now

hiroraymond 發表於 2005-4-9 03:27 AM

其實 DXneo 引用左好多作者既意見,q7L6]sq0TH e(l
相信你睇過好多書,(_qgr)ff([6q/v
但我諗你唔會淨係睇否定神存在既書呀嘛?

RyuII 發表於 2005-4-9 11:31 AM

咁請問有冇人相信神可能係高智慧生物, 直接 d 講可能係外星人?
A5E-Nb0gj[T d:O "K7P.E,J`
有個大膽假設, 當人類科技發展到某個領域, 我地可以去到幾憶光年o既星球, 當我地發覺呢個星球可以適合某種生命體o既時候我地就可以設計一個簡單o既生命體, 我地唔需要去決定佢o既形狀大小等, 我地只需要設定佢可以o係唔同o既環境下去適應同改變.r"M^0fXau
咁當呢個星球再過幾百萬年後就會可能有等同我地現時智慧o既生物出現而且討論有冇神......

MaxFigo 發表於 2005-4-9 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]RyuII[/i] at 2005-4-9 11:31 AM:B4Z u!L|
咁請問有冇人相信神可能係高智慧生物,  ... [/quote]
L6{MZ7UG*j 9EH7h%|AP2cH:[

o~ wfA~,v"vD 我最buy e種說法
p%T9D7Yz P Wo fI/E^/j/j
就好似你去到土人部落用心外壓救返醒一個就死ge人7@:?2\(Y9m
d土人都會當你行緊神蹟 @@

austin666 發表於 2005-4-9 03:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

DXneo 發表於 2005-4-9 03:32 PM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-4-9 03:27:P1aN5y'\-D1w
其實 DXneo 引用左好多作者既意見, H g W{4t {"B
相信你睇過好多書,
n(px S;t_ W;S 但我諗你唔會淨係睇否定神存在既書呀嘛? [/quote]
`;mH-^R TnG A0U*qF'd#n$Pn`
都算是睇過幾多唔同類既書

austin666 發表於 2005-4-9 03:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.