娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-4-8 08:44 PM

心中有一個問題,............但我一直唔敢問

[size=6]請問本論壇與香港星X有乜關係呀?
\#c%?5\"sco Fih#sX6a%Q
不知者不罪丫![/size]:P

月月鳥 發表於 2005-4-8 08:46 PM

i dun know(G-p,BPUT~
but many photo come from 香港星X

左輪仔 發表於 2005-4-8 08:47 PM

其實我都想g呀

新經濟學巨人 發表於 2005-4-8 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-8 08:46 PM:
Z H&e S{+uf+[6K i dun know f'`2SGT!g],ZN9T
but many photo come from 香港星X [/quote]
2[A h)h7e~!r0A ,~x,Kd/gI9_O,I
兄台,你做得SENIOR MEMBER,咁高年資,都唔知丫?

月月鳥 發表於 2005-4-8 08:51 PM

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v218/hang/Chap-oDOoW.jpg[/IMG]

月月鳥 發表於 2005-4-8 08:52 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-4-8 20:47:
?Q9pI%p~1@4?*Zhp5V
&eK%H@ E!T:t1r 2e ? d0iq"d4ot
兄台,你做得SENIOR MEMBER,咁高年資,都唔知丫? [/quote]
)X{5f!} }2lBo)J;_ look my 注冊日期

新經濟學巨人 發表於 2005-4-8 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-8 08:52 PM:
N-M k%H6~ ~ b,T
m&vx$^6kB5tiY look my 注冊日期 [/quote]
o;c4`V%?0fW 1t'C?![8XEmU
[size=5]你註冊左一年,發布偉論4000份,惟只得700多分,
r hy)G"D7[@6Z?f [k4\6LV XT
700/4000,命中率得17%,
;x9K%G y D&e#? YL%Y a/m0U1G
或文章水平有待提昇[/size]....................:D

月月鳥 發表於 2005-4-8 08:57 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-4-8 20:55:
0{q{{9\`U
~(vF/a,iLe O6b M$JA"w9|nT ]2^ O
[size=5]你註冊左一年,發布 ... [/quote]7L'b2LM;Q)IJ#P
5個月only~~~!!!!!

新經濟學巨人 發表於 2005-4-8 09:02 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-8 08:57 PM:
YZg%_+S%JR rX5Q*h x
5個月only~~~!!!!! [/quote];A0[o xs[$r:i-\
!Z3Ey-?le)J
吓............我睇錯左,睇左[size=6]自己[/size]

黑黑仔 發表於 2005-4-8 09:03 PM

仲有仲有~~咩叫香講女吳小報呢?_!}Op;xz0cfu
26FUN七不思議事件?:D

月月鳥 發表於 2005-4-8 09:05 PM

仲有仲有&}@Z:N({!y B
咩叫26FUN

nightmare 發表於 2005-4-8 09:11 PM

哈哈....26fun問題發表議會

d228216 發表於 2005-4-8 09:50 PM

我係由 StarsOrients 頭頂 果個廣告入咗E個 會.......佢地應該好有関係....最初入E個 會係睇 '火熱頭條 ' D 正相 同 vdo... 果個大佬成日post D 正相, save 返好多 dl 錢 :>

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.