娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cyhk 發表於 2005-4-9 09:33 PM

天氣轉熱換季啦,頂唔住啦!

近日天氣開始轉熱, 女士都開始換季, 好慘呀
Ru#E4W+a*u ^Nl
+K5{HB4\#Mrw6w7_ 早幾天去拜山,見到位小姐著超低腰褲,當她蹲下時,*w3?-m8K+Q t
成個pat pat 幾乎走哂出來, 原來完全無邊, 連中間都沒, 勁, 連t back都慳翻
t3YWU'mGiCF 2cnR.@h Sso
今天在MTR, 幾個靚女都係低V Tshirt, 3個骨超低腰褲, 豆零踭high heel,
_^&k pGh_3? 頂唔住啦,幾乎要飛身埋去, 點算呀:lol:
v,Rx+W:T(TH /nk7A SJJ,S
今個夏天女士們唔知會有d物野新的fashion著出來呀? 大家有無idea呀? :lol:,
br aTR%Bu(lr)lQ 靚女們你地會點換季呀?:PKS'V o3A
brother們, 有無d好似我形容係MTR見到的相可以放上來, 項一項呀,:lH,XFR#R)O
這個夏天, 肯定好難捱:lol:

michael86 發表於 2005-4-9 10:10 PM

D短裙背心仔返黎la:P

neptune1122 發表於 2005-4-9 11:05 PM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 02:10 PM 02:10 PM:#k-tlU3@7{s
D短裙背心仔返黎la:P [/quote]9ZV5c-N_T3^
:D:D:D:D同意:D:D:D:D:D

yungting0623 發表於 2005-4-10 12:36 AM

今晚我出去茶餐廳食飯.......個有小小北姑feel既女侍應雖然wear件鬆身3.....但係對波大到差d頂爆件3.........仲要係咁上下"鄧".........真係差d想食完野......拉佢入後巷....強左佢

shaqkobe 發表於 2005-4-10 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]yungting0623[/i] at 2005-4-10 12:36 AM:
O;VcRTs*t?1R 今晚我出去茶餐廳食飯.......個有 ... [/quote]
\w I b"G2X#D 嘩咁正!條女係邊度做?

月月鳥 發表於 2005-4-10 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-4-10 00:58:/L5SI:SY

S}U?}};[g 嘩咁正!條女係邊度做? [/quote]
5e BwB&~ns [quote]Originally posted by [i]yungting0623[/i] at 2005-4-10 00:36:
g S0L*TM1l&m!q 今晚我出去茶餐廳食飯.......個有小小北姑feel既[color=Red]女侍應[/color]雖然wear件鬆身3.....但係對波大到差d頂爆件3.........仲要係咁上下"鄧".........真係差d想食完野......拉佢入後巷....強左佢 [/quote]5n \ g!l a;}*k t~
;);)

shaqkobe 發表於 2005-4-10 01:01 AM

近日出街見D女都係好密實下。所以個人最頂唔順既就真係好熱呀,最怕天氣熱。連波都打少左。

shaqkobe 發表於 2005-4-10 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-4-10 12:59 AM:1ug$HX:bO*N?u\
s7S:w&|V }c
"B)lY`1l,d `|
;);) [/quote]k/eyk3Xa3dxU
我既意思係,係邊間茶餐廳做,近既話,可以去及及。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.