[討論] 大家認為朋友究竟係唔係拿來互相利用[樂+]
大家認為朋友究竟係唔係拿來互相丫?這是一位老師同我講啊~那時我聽了之後就非常的反對!!所以想要向大家拿一點資料和意見!謝謝!!:D:D:D!V#\]e8G%@U;E.|+j3_+k?|u!L
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-11 at 10:39 PM [/i]] 難為正邪分定界 [quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-10 02:22 AM:
大家認為朋友究竟係唔係拿來互相丫?這是一位老師同我講啊~那時我聽了之後就非常的反對!!所以想要向大家拿一點資料和意見!謝謝!!:D:D:D [/quote]^}*i r,hx u
OXM2]-B^7pm,P!K
[color=Brown]第一個黎答[/color]:D <------俾月月搶左頭啖湯:( 第二個囉... |-h[%KGF#`_$~a
logic上: 實係
情理上: 唔應該係;w2Vf)TX-jGLDv
/_ Q)D*S$C/F
我覺得要睇幾樣野...q'n2`#TT
1. 朋友有分類: 知己, 好朋友, 朋友, 酒肉, 識得...X)bA.|$a2~J{ B5_?g
2. 用黎做咩: 無害(只係幫忙), 搵著數, 擋箭牌l:Af"P r[
3. 雙方既環境: 一樣好, 平等, 一方好, 一樣衰
7\ HV'P&tzMs
邊d, 幾時, 咩環境下黎搵對方既人係/唔係互相利用, 我諗大家識分:)
[[i] Last edited by crap on 2005-4-10 at 02:45 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 04:40 PM 04:40 PM:
7cGsHmS!R6WIl
,u2w/@&Hml!Xd8g
[color=Brown]第一個黎 ... [/quote] Q9@F3Z!M5{N!`
都几有道理丫。。。thanks,crap兄和月月鳥兄!!!!:D:D:D 真實係...V*K(\Rj@
人係群居動物
好聽既叫亙相幫助,唔好聽既叫亙相利用
如果可以做到利用人地既同時唔構成傷害or減至最低就最好 可以話係又可以話唔係wY2x8U"R2f5J3lZ+B }
咁就要睇下你點諗喇
搵一個例子丫
如果你有一日好唔開心^K6up,SUp"p
你想搵一個人去開解自己
咁你可能諗只係想搵個朋友吹下水[?u J&t
但係你又可以諗叫佢出黎F MU J5qL#vk7hp+{
只係想利用佢黎開解自己 L9t%z.k+HP
利唔利用就好難講喇H-o]xPl
好聽d既,咪叫人幫下手囉
又好似我咁S$Mpr9my*nWI2NU_
我出去同人頂酒一樣
好聽d既,咪我幫佢頂酒囉
唔好聽既,咪佢利用我去頂酒囉 ym$Us#y$Y8f!S
專比人搵笨-.-"