娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neptune1122 發表於 2005-4-10 12:22 AM

[討論] 大家認為朋友究竟係唔係拿來互相利用[樂+]

大家認為朋友究竟係唔係拿來互相丫?這是一位老師同我講啊~那時我聽了之後就非常的反對!!所以想要向大家拿一點資料和意見!謝謝!!:D:D:D!V#\]e8G%@ U
;E.|+j3_+k? |u!L
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-11 at 10:39 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-4-10 12:31 AM

難為正邪分定界

crap 發表於 2005-4-10 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-10 02:22 AM:
-w ^-lmg v 大家認為朋友究竟係唔係拿來互相丫?這是一位老師同我講啊~那時我聽了之後就非常的反對!!所以想要向大家拿一點資料和意見!謝謝!!:D:D:D [/quote]^}*i r,hx u
OXM2]-B^7pm,P!K
[color=Brown]第一個黎答[/color]:D   <------俾月月搶左頭啖湯:( 第二個囉... |-h[%KGF#` _$~a
logic上: 實係
u4ZE fL7m'DGF"D7z 情理上: 唔應該係;w2Vf)TX-jG L Dv
/_ Q)D*S$C/F
我覺得要睇幾樣野... q'n2`#TT
1. 朋友有分類: 知己, 好朋友, 朋友, 酒肉, 識得...X)bA.|$a2~J{ B5_?g
2. 用黎做咩: 無害(只係幫忙), 搵著數, 擋箭牌l:Af"P r[
3. 雙方既環境: 一樣好, 平等, 一方好, 一樣衰
-s] g*V|7JNs+s 7\ HV'P&tz Ms
邊d, 幾時, 咩環境下黎搵對方既人係/唔係互相利用, 我諗大家識分:)
4]h"UU!`7n&wp2c
9E-s'u Rn [[i] Last edited by crap on 2005-4-10 at 02:45 AM [/i]]

neptune1122 發表於 2005-4-10 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 04:40 PM 04:40 PM:
*pt&O4JLd 7cGsHmS!R6WIl
,u2w/@&H ml!Xd8g
[color=Brown]第一個黎 ... [/quote] Q9@F3Z!M5{N!`
都几有道理丫。。。thanks,crap兄和月月鳥兄!!!!:D:D:D

eastzero 發表於 2005-4-10 01:44 AM

真實係...V*K(\Rj @
人係群居動物
'df8} Zg0OA9Z v X8R 好聽既叫亙相幫助,唔好聽既叫亙相利用
V6ac6KctA 如果可以做到利用人地既同時唔構成傷害or減至最低就最好

左輪仔 發表於 2005-4-10 06:59 AM

可以話係又可以話唔係wY2x8U"R2f5J3lZ+B }
咁就要睇下你點諗喇
-~6oB]&YB 搵一個例子丫
$Z&^6RM8Mp/~%M(Z.r 如果你有一日好唔開心^K6up,SUp"p
你想搵一個人去開解自己
AMY]O4z 咁你可能諗只係想搵個朋友吹下水[?u J&t
但係你又可以諗叫佢出黎F MUJ5qL#vk7hp+{
只係想利用佢黎開解自己 L9t%z.k+HP
利唔利用就好難講喇H-o]xPl
好聽d既,咪叫人幫下手囉
9~3y'w9HZ#k0j%hg Vo 又好似我咁S$Mpr9my*nWI2NU _
我出去同人頂酒一樣
:\9?G'BU 好聽d既,咪我幫佢頂酒囉
|wi-[8Qbop Y5p 唔好聽既,咪佢利用我去頂酒囉 ym$Us#y$Y8f!S
專比人搵笨-.-"pOa&i;?R*r

;l}-~vAd 不過都有d人冇條件咁付出,唔問收穫同回報
#Ld3l {\2~l A-y e d人就同得過喇一定唔會利用人1v;W1J.?y0{ y
e種人有一種特別既氣味-----骨氣
A)Zj6d#Jo`%Sr.v 不過有骨氣既人巳經好少喇e0B P"NP
不過0係一班朋友裡面,都會有一兩個既
(?OC)U2h"Q)j 如果想同佢地熟,咁就要睇下你有冇利用過佢地喇rw2na.jTk q*s

x)c'bRbn [[i] Last edited by 左輪仔 on 2005-4-10 at 07:07 AM [/i]]

crap 發表於 2005-4-10 07:11 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-10 08:59 AM:
1FqQ&t`F Kc&H 可以話係又可以話唔係9sE_!H+\:E
咁就要睇下你點諗 ... [/quote]#z-O0K4t!OvQ
nl%Ef U!g&Q"w8y
wahahhahaaa8Z pe/i_Zc6zl;\`u
當我出post果陣, 我都有諗起: "咪佢利用我去頂酒囉"........................:D

左輪仔 發表於 2005-4-10 07:29 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-10 07:11:
.^yb E j jk
t;[M@ z W o"O~E]*K8c
wahahhahaaa0@_:Qm}
當我出post果陣, 我都有諗起: "咪佢利用我去頂酒囉"........................:D [/quote]
-o@+Gy.\#jB/H 你笑我!!!唔幫你頂酒嫁!!!:D

neptune1122 發表於 2005-4-10 12:17 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 11:29 PM 11:29 PM:
3b*fI]3b:_ ?|k1gwx8^a
你笑我!!!唔幫你頂酒嫁!!!:D [/quote]IMHQ4h/Y
:D:D:D:D又是酒啊。。。。。左輪仔幫他頂;啦!!

crap 發表於 2005-4-10 12:51 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-10 09:29 AM:
DAuB ?`|*G
_ D v9As6zC\'D 你笑我!!!唔幫你頂酒嫁!!!:D [/quote]j3K3NL5G*G"WE#^c

a mT2OKV$v wahahhahahaaa
Jibr&l@G 咁我覺得你有義氣得黎好慘Y ma......D:l5d NVF)M8^%E

3lf"xz C2MDD 我係你老友黎嫁, 我戒左酒嫁喇:D

neptune1122 發表於 2005-4-10 12:54 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 04:51 AM 04:51 AM:wC(EP4~3_'G\-s

.d sd Qf s;e Vr
BP@ Q+T? zMf\ wahahhahahaaa
VBh-N`#B'E~ b 咁我覺得你有義氣得黎好慘Y ma......
O0Z5q]1@yZ(I.l0I9I
\}5v#E(M6TH \ R 我係你老友黎嫁, 我戒左酒嫁喇:D [/quote]
)u!}/ak,rK 好易戒ga丫???

左輪仔 發表於 2005-4-10 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-10 12:54:
!k O1h@ `&Kd6A+O
PWO)]^ 好易戒ga丫??? [/quote]
W:u:n MRlCx 我都想戒M"L8gG,I:}q}T
有試過,不過戒唔到

neptune1122 發表於 2005-4-10 04:26 PM

咁我祝你早日戒成啦。左輪仔!!:D:D:D:D

左輪仔 發表於 2005-4-10 04:29 PM

希望啦:D

neptune1122 發表於 2005-4-10 04:32 PM

:D:D:D:D'}\ P5\$r
支持~~

michael86 發表於 2005-4-11 11:17 PM

如果有利用人既心態去交朋友就唔好妄想你有一d真心同你做朋友既朋友M)lbK'vy-X$l
或者可以用互相幫忙會好d..:)
@Vjas;S$x!X(^ *?5Z O9iC
朋友..係人生其一重要既野..:k'{H_IOq i~
正所謂出外靠朋友:P

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-12 06:39 PM

君子之交淡如水!!!

neptune1122 發表於 2005-4-12 06:59 PM

[quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 06:39 PM 06:39 PM:
_?fK%Q D 君子之交淡如水!!! [/quote]
*M0_3E GRaV 唔一定丫!!!看你點交丫~~

sfxc0000 發表於 2005-4-13 10:14 PM

我就覺得心態上唔應該有囉~~~
#z`:f T,w~ 因為如果你有咁o既就好難交到一個真心o既朋友~~~
N7{a1u1tx 人一生點都要有真正o既朋友~~~
q$qB {9H/Eq!r 所以朋友係唔可以利用~~~s&~ea!U
試想想如果你俾朋友利用~~~,J${b B2Bgx
你o既心情又會點呢???
s5Jdq+BuaY-o"f 所以己所不欲, 勿施於人:D

neptune1122 發表於 2005-4-13 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 10:14 PM 10:14 PM:X }&Bb7T @7yrM4j8I
我就覺得心態上唔應該有囉~~~
3m^^Mn@#^ 因為如 ... [/quote]
kE fc_^ x5J 係咯!!!我有試過交到真係給他利用:(:(:(:(1p4}3OXK
然后在老師前面出賣我那時真的係太hurt啦~~~:(:(:(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.