娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neptune1122 發表於 2005-4-10 12:22 AM

[討論] 大家認為朋友究竟係唔係拿來互相利用[樂+]

大家認為朋友究竟係唔係拿來互相丫?這是一位老師同我講啊~那時我聽了之後就非常的反對!!所以想要向大家拿一點資料和意見!謝謝!!:D:D:D
&uH V.GD5~ ,S"v nV%~$|(Hw%Z1o
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-4-11 at 10:39 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-4-10 12:31 AM

難為正邪分定界

crap 發表於 2005-4-10 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-10 02:22 AM:
]7aZ V G3JH#M 大家認為朋友究竟係唔係拿來互相丫?這是一位老師同我講啊~那時我聽了之後就非常的反對!!所以想要向大家拿一點資料和意見!謝謝!!:D:D:D [/quote]
7b"M4\ h7O~ vm9tRt:P:t@
/|uP8Z _p1y/} [color=Brown]第一個黎答[/color]:D   <------俾月月搶左頭啖湯:( 第二個囉...
lj^G&p)] logic上: 實係:V? H ? zN4a-U
情理上: 唔應該係wj IDC9j
@2SJ4K\'LXj
我覺得要睇幾樣野...;Dz2oq,P
1. 朋友有分類: 知己, 好朋友, 朋友, 酒肉, 識得...V"CNY7?w lno$`(xQ
2. 用黎做咩: 無害(只係幫忙), 搵著數, 擋箭牌 Yh4C!d:S B6t;ZBg+y
3. 雙方既環境: 一樣好, 平等, 一方好, 一樣衰
R^Si:{
Z:sx&f }7E 邊d, 幾時, 咩環境下黎搵對方既人係/唔係互相利用, 我諗大家識分:)5d/c2b~x#v]x
&Kbr rD@5bScU
[[i] Last edited by crap on 2005-4-10 at 02:45 AM [/i]]

neptune1122 發表於 2005-4-10 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 04:40 PM 04:40 PM:
p7TfA'L
@ Yk:pU.l/o*N'Yj
9dg J1y!gmQ$D [color=Brown]第一個黎 ... [/quote]
$oil}o 都几有道理丫。。。thanks,crap兄和月月鳥兄!!!!:D:D:D

eastzero 發表於 2005-4-10 01:44 AM

真實係...
5g#j2[0} ^%ds9{ 人係群居動物;B7fJ#|&~
好聽既叫亙相幫助,唔好聽既叫亙相利用?.a }0@-s-x%J^
如果可以做到利用人地既同時唔構成傷害or減至最低就最好

左輪仔 發表於 2005-4-10 06:59 AM

可以話係又可以話唔係
~@"G?0o,f 咁就要睇下你點諗喇vV7Z:ZC$I
搵一個例子丫
&]V9t2U2K\d Y 如果你有一日好唔開心
f!L6v6W1M,G 你想搵一個人去開解自己
:Fq-p;G.F 咁你可能諗只係想搵個朋友吹下水
&k.I2n$X@}0Ze@(L,|#T 但係你又可以諗叫佢出黎
N(c"^vm9cv8}%_ 只係想利用佢黎開解自己2Q0Cl `Q4x!D ~&b"\!g
利唔利用就好難講喇lp;d/S:GPWy"k
好聽d既,咪叫人幫下手囉`_ h4Nv.w S
又好似我咁BtGkGy1@
我出去同人頂酒一樣
dnQ C+@'c|'o't}5z 好聽d既,咪我幫佢頂酒囉
%A6mV6ko 唔好聽既,咪佢利用我去頂酒囉.qN'KV9{"g
專比人搵笨-.-"
8aA)g&YI YF
*O1Y;KF$e,? 不過都有d人冇條件咁付出,唔問收穫同回報U @#?(Mm5h;RqL;YP
e d人就同得過喇一定唔會利用人i@6]f dY l+pA-d(X@
e種人有一種特別既氣味-----骨氣h7K(_]%r ?V,Q\~
不過有骨氣既人巳經好少喇
[$QZj'{ 不過0係一班朋友裡面,都會有一兩個既
6j1}/j p ?c#mc 如果想同佢地熟,咁就要睇下你有冇利用過佢地喇
8T8J9z{6P(U&@ q0i1p a;S0?N
[[i] Last edited by 左輪仔 on 2005-4-10 at 07:07 AM [/i]]

crap 發表於 2005-4-10 07:11 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-10 08:59 AM:B%kWaPr)OO
可以話係又可以話唔係m7~`v+ne
咁就要睇下你點諗 ... [/quote]
*Q T$PT5i F'\ e
Z.Pt8CF0ox wahahhahaaa0_x,O2L|6\B.s7Mls,{
當我出post果陣, 我都有諗起: "咪佢利用我去頂酒囉"........................:D

左輪仔 發表於 2005-4-10 07:29 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-10 07:11:
S!U7dU7kk-q 7c.C-@\zEuf6GB

;l YeX'N_ wahahhahaaa
h?)c,AMFU^3m$FP| 當我出post果陣, 我都有諗起: "咪佢利用我去頂酒囉"........................:D [/quote] m5~6]a$B
你笑我!!!唔幫你頂酒嫁!!!:D

neptune1122 發表於 2005-4-10 12:17 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 11:29 PM 11:29 PM:
X$g1qf8lr K8@ @(y A)p6AG$H G6Er5L
你笑我!!!唔幫你頂酒嫁!!!:D [/quote]
Md-cJ{u :D:D:D:D又是酒啊。。。。。左輪仔幫他頂;啦!!

crap 發表於 2005-4-10 12:51 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-4-10 09:29 AM:k)yZ:^:BH z|
8^(\*aV^pu;W7?R}
你笑我!!!唔幫你頂酒嫁!!!:D [/quote]*CXc+Q;r\
7t2u6w ?5}1a&T:N o
wahahhahahaaa
e&hC6]+tj/vl 咁我覺得你有義氣得黎好慘Y ma......f3LB[|H+F2\ C

9h0g8vG uwk*h5F 我係你老友黎嫁, 我戒左酒嫁喇:D

neptune1122 發表於 2005-4-10 12:54 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 04:51 AM 04:51 AM:
b!aDD~
2w'c!S~6gU -K7T E g"Ci9\ mx#F \
wahahhahahaaa4D`c0GsR.av
咁我覺得你有義氣得黎好慘Y ma......
$|2c%Z5UR9B:sYJ
2Sb` S?/U;~oO6p 我係你老友黎嫁, 我戒左酒嫁喇:D [/quote]
0x1o}/uB2K&A 好易戒ga丫???

左輪仔 發表於 2005-4-10 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-4-10 12:54:
*N+g(D:zP~8p0Gx u!L hE6Ew
好易戒ga丫??? [/quote]
#}p/Zay Qnn.A 我都想戒%c}Os R:K3rB.WR
有試過,不過戒唔到

neptune1122 發表於 2005-4-10 04:26 PM

咁我祝你早日戒成啦。左輪仔!!:D:D:D:D

左輪仔 發表於 2005-4-10 04:29 PM

希望啦:D

neptune1122 發表於 2005-4-10 04:32 PM

:D:D:D:D C_5M Ooh3i
支持~~

michael86 發表於 2005-4-11 11:17 PM

如果有利用人既心態去交朋友就唔好妄想你有一d真心同你做朋友既朋友P8t\$x*L!T?-^#hTR0H{
或者可以用互相幫忙會好d..:)
D6s^YM/F s u'L
~asOe6t(F'Q,J/l;X,m 朋友..係人生其一重要既野..RL+HD y
正所謂出外靠朋友:P

ilovefuckingyou 發表於 2005-4-12 06:39 PM

君子之交淡如水!!!

neptune1122 發表於 2005-4-12 06:59 PM

[quote]Originally posted by [i]ilove---you[/i] at 06:39 PM 06:39 PM:
4oX4jw%A3\Nr 君子之交淡如水!!! [/quote]
^'e'jkn#D 唔一定丫!!!看你點交丫~~

sfxc0000 發表於 2005-4-13 10:14 PM

我就覺得心態上唔應該有囉~~~G lhZp2FJ
因為如果你有咁o既就好難交到一個真心o既朋友~~~
C"y4@.~;CJm)K2| 人一生點都要有真正o既朋友~~~
4R2ob1A V~3Ot-AX3F 所以朋友係唔可以利用~~~8m3sc,ku,V
試想想如果你俾朋友利用~~~
X)T)B Qj~ @h5a'H 你o既心情又會點呢???sVg/E-s.J {;J
所以己所不欲, 勿施於人:D

neptune1122 發表於 2005-4-13 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 10:14 PM 10:14 PM:
Iuj(WK`&ZF0\ 我就覺得心態上唔應該有囉~~~%j~;VZ3m.Nq
因為如 ... [/quote]5yXE!T{xC6Bt`!|H7W
係咯!!!我有試過交到真係給他利用:(:(:(:(
x!{L,K?8f] 然后在老師前面出賣我那時真的係太hurt啦~~~:(:(:(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.