娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-4-10 01:20 AM

大家幾耐俾警察'逗'一次?[樂+月+]

你地滿唔滿意佢地既態度?3z nL!Q0S
有無問佢點解逗你? /你估佢點解逗你?I`p GY!DA S
最唔滿意係咩?
Zf8k.Ly~C$l 有無同佢玩野?
8N9NP:mm3] uj2? ].i6W'~.re
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-12 at 01:37 PM [/i]]

crap 發表於 2005-4-10 03:04 AM

早排...
,TPhL7C e(a3A 送完女朋友番屋企..(黃昏)-C6o+G"~&U%O
等巴士, 無啦啦兩隻龜走埋黎, 問我攞身分證 yi9pn \ Qep
咁我俾佢, 兩條友mimi momo,又要打電台...
OA!JQM8st 好喇..車黎....:VC'z+R-N[b+w
我話阿sir, 車喎.....快d得唔得? (望一望我, 唔應)
a4ZJ.d)E^ `2b 咁架車當然係走左啦... f npH4j gy$W,t
佢地終於搞掂.. q~2wu2w[`s;k
我忍唔住問, 點解搵我呢? 係咪關個頭事..:f!J:H }ap#{/t
佢答, 係咪對頭先既情序唔滿意...
0Jq_Dd{9jw 我話唔關事, 佢又講.. 你唔滿意可以去投訢
L Cy WP+eT,m9[ 我問佢.. 即係你無原因咁查我?3T#|7rtvn,R,x
佢話.. 而家咁既時間(6點..最多7..), 你咁樣企響呢度(巴士站), 可能你係missing person呢(d英文好到爆..)(Q4d7L g h9R"h
,|qmR)an [5GNU
8Xw da"h.@
我想知...
%B!Z8G*uDq-hGn 有無人好似我咁?
/c!`%^)^(N Z9] 同埋俾唔俾阻住人等車?3S#\9]0w&t:U
香港既PC有無腦?

crap 發表於 2005-4-10 03:07 AM

我女朋友個細佬仲大獲....
0h*PW]/E:E n 一個禮拜俾人逗3次...
%Z XY7s"c~hSU-V 原因係.....'你一個後生仔, 咁早響中環行黎行去' :o i2u;u,k(M%S

0qBvF/}k{ K Y[;_!O yLg1RCm3O
好野!!

abc123aa 發表於 2005-4-10 03:30 AM

失蹤人士= ="

toro 發表於 2005-4-10 03:35 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-10 03:04 AM:
!b]^ i_!n U 早排...[7grP"d8C$nW
送完女朋友番屋企..(黃昏 ... [/quote] v/F.s3t$p|3u
呢次你响邊區?因為我响油尖區都久唔久比佢哋查,但就好好禮貌,下一次如果你覺得佢態度差,可以記低佢號碼,然後投訴佢,記得唔係投訴個程序,係佢個人,唔好由佢玩文字遊戲,程序有問題唔等於佢有問題。當然,佢真用係乞人憎到爆你先咁啦,警察都有分好壞嘅,唔好嘅我覺得向警方反映都好應該,佢嘅責任係服務市民唔係留難市民嘛!做乜要怕佢!

pakho 發表於 2005-4-10 03:42 AM

我有次試過同班friend去打golf........緊住咪過黎查我 身份証,哥爾夫球棍囉.......
(e }9x.XF!S 個時係好夜........去練習場玩.........
FzH#X} Uao'sA7W 點解逗??
9q:i rJOy9X ~W 我諗佢要交差掛~~~~

crap 發表於 2005-4-10 03:53 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-10 05:35 AM:? WJ7x y x"y&i(tJ

{ O[%o DD/K 呢次你响邊區?因為我响油尖區都久唔久 ... [/quote]as!sjf1H

U m-s G+l 你又講得好有道理,8O#oCVC I
其實我唔係想投訢d咩,
GU+cC.\l:_R 我都覺得有殺錯無放過好d,
6g:`S6I3W U 但都唔好搞等車既人...好玩野feel..."V'o G%C-I*U.N:_
佢又唔係話態度唔好, 只係九唔答八.... 蠢蠢地咁....
l}k?m|q
/h!Sk]|2b a 我地都係響中環中招....
#].? S tgq*_A 可能要錫住d有錢佬啦........

crap 發表於 2005-4-10 03:55 AM

係喎...+K"b_oF8mo ^ G
TORO仔做咩唔去上面報到?:P

crap 發表於 2005-4-10 03:59 AM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-10 05:42 AM:*n7ncI~G Na
我有次試過同班friend去打golf........緊住咪過黎查我 身份証,哥爾夫球棍囉.......
V%De II,| 個時係好夜........去練習場玩.........
]1~z(V-i0o-O 點解逗??
_-Y&xW u 我諗佢要交差掛~~~~ [/quote]q l!k9luU"p

&~ SpIl1saT U] 佢可能好遠見到你'咩'住咁大袋野, 以為食大茶飯...#pE/R+H)A]9k R/w

.u|6gTPA:fz4H)h btw, Pakho 你咁夜仲響度?
&Gy2WA? 今晚阿仙奴好早踢完喇喎:D

toro 發表於 2005-4-10 04:04 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-10 03:55 AM:Ru~a(f
係喎...3DU5s)T!K5z/a9q,f!]/E*M
TORO仔做咩唔去上面報到?:P [/quote]
J_%q V"[;d.Y/d-U 今日唔想打字,不過你個題幾特別,咪覆囉:D

crap 發表於 2005-4-10 04:08 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-10 06:04 AM:!yH:gv[$c;l/D
S)p!r;izY
今日唔想打字,不過你個題幾特別,咪覆囉:D [/quote]1i!n&\w \c,] }0BJ
x c e {;R;o
%~g!ox:?pAd%d
多謝你俾面呀!!:D
J4Z7v4adwW 咁有遲d講啦6[D!i.Y {&M_ d
wahahhaaa.S&y8kaV7Z4nO
保重:)

pakho 發表於 2005-4-10 04:18 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-10 03:59 AM:
*|6hXcO
Z|2mTf OI%XK}(N #@7vR!~}-H9p-Q
佢可能好遠見到你'咩'住咁大袋野, 以為食大茶飯...
#Db$?K1qk /~ NRw2w)na0PT_/^
btw, Pakho 你咁夜仲響度?6^e)ss.M_d
今晚阿仙奴好早踢完喇喎:D [/quote]ozZmShq
唉~~~阿記~~~吹多陣水訓.........:o*RPa!HCsE*G
祖記和,A米和,車仔又和,曼聯,利記,馬賽,索察輸~~~今晚都唔知咩事...........
7^{\w"NQ'P%P$r
!F[r E-o [[i] Last edited by pakho on 2005-4-10 at 04:21 AM [/i]]

crap 發表於 2005-4-10 04:22 AM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-10 06:18 AM:
+om-@stC Rj wmA td4~9b
唉~~~阿記~~~吹多陣水訓.........:o3d#iS^"i~*C+eS
祖記和,A米和,車仔又和,曼聯,利記,馬賽,索察輸~~~今晚都唔知咩事...........;Rz[Z6XP+[z}"p7zs
7?lY.n#x+~+\ |9`&v
[[i] Last edited by pakho on 2005-4-10 at 04:21 AM [/i]] [/quote]
+mZR-@/tX7zX9s0d ]{,W#h F"s0`z3p8}
?9WAJ2}o;@1Qo4z
咪係..大把人又唔見幾舊:D

HansChan 發表於 2005-4-10 09:59 AM

早六七年我經常俾差佬查, 大多都係態度唔好!aj:Abk3^#Q
我試過投訴, 之後有個inspector打返電話俾我了解詳情, 佢講到差人做o野係老憑甘!baY+j*cc.|/a
我試個問個inspector o的死差佬用乜理由去查一個人, 佢話你越唔滿意佢查你, 佢越會懷疑你....之後我話甘即係唔駛理由啦, 差佬鍾意點就點, 大那晒啦.佢又死話唔係,係警民合作!
5@)m3\A,{#o f 我話佢查身份証就還查身份証, 做乜要o的態度甘衰先?仲有佢要睇我做袋裏面, 可以!(雖條氣唔順!)但有乜理由睇我本organize裏面既o野?甘即係乜私隱都唔駛有啦?!個inspector見我執到甘盡黎講, 就求那其話係個死差佬有問題, 問我拎o左佢no,之後話會查!我話okay, 但我要返佢聯絡方法!過佐兩個星期, 我打返去問佢處理成點, 佢答佢會處理, 我真係講o左句"頂你個肺!"我話佢根本乜都冇做到,佢最後唔同我嘈, 話我鍾意可以去警處落口供, 佢又唔知我識一o的律師朋友, 我帶埋個律師朋友去, 佢先真真正正同我處理.....最後佢阿頭當面同我ay sorry......但我知其實咪又係乜都冇做過!
2H ` s WM 我覺得佢check還check, o的禮貌唔應該甘差, 好禮貌o個o的同佢合作又有乜所謂? 所以成日有報導又話o的死差佬報勤時被唔好態度對代, 佢o地o的死人態度又點??
2o{*j8zOG O,Yg 我試過執到個銀包拎去差館, o的死人態度好似當我係犯甘!我好q嬲甘問"你盤我呀而家??" 三個死差佬夠膽死話我唔同佢o地合作!! 我嘈得好大聲, 之後有一個好好態度既inspector出黎做先停!
`&`c)ew;[4^y 所以我對差佬印象真係好差!佢o地o的死人態度真係好唔要得!十個差佬真係八個都係衰態度, 真係以為自己大那晒!

ken9ging 發表於 2005-4-10 11:23 AM

低b!!   有一次我等緊電梯落街。。。好耐都未有。。。0甘0係 走廊行來行去啦。。。0甘就0係屋企門口比差佬逗。。。   痴線以為我想打劫。。。。等電梯都有罪。。。

inico 發表於 2005-4-10 11:35 AM

記得上年,o係條街到講電話,咁講完之後好自然會放番落個褲袋到架MA,,,
E&RC{(E/gt8z.Y 點知前面係兩隻龜,,走埋黎同我講"你放d咩野落個褲袋呀?攞出黎丫!!"......3L#VKN!C fBvL
我呆晒...我就拎晒我褲袋d野出黎...(電話,鎖匙,銀包,香口膠等).....點知佢
w.Js T6s,X"W 地唔肯放棄,,,,仲反轉左我個Bag.......,check 埋ID card !!足足阻左我15分鐘..

d228216 發表於 2005-4-10 11:45 AM

冇, 有一次中環置地有人打刧, 成村人排隊 手身......我想要破處了.....突然有個老雜走過來叫我: 打刧呀,,,快D走.....

neptune1122 發表於 2005-4-10 11:59 AM

有啊!!!不過他很有禮貌啊。。。。不會逗我們啊!!那次是我們在海邊幫朋友慶祝生日咯!玩到凌辰三點几就有警車來啦!!問我們今晚在昨什么!!我們就同他講幫朋友慶祝生日咯:D之後他就叫我們快點回家了:O:O:O:O

大家樂1234 發表於 2005-4-10 12:13 PM

無比人逗過

crap 發表於 2005-4-10 12:58 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-10 11:59 AM:
L;p rB&X*?6J/m 早六七年我經常俾差佬查, 大多都係態度 ... [/quote]
2d x ezAad 9SyGgom(O ~3l
@|7{1Y,deZ
你講得好啱!!!M3X"I'Q0T!Fd
你要人警民合作, 首先要自己擺出個想同人合作既態度.....n'ex Is"KsK2o Z w7S
唔通同人傾生意要拍枱拍'鄧'?!
9gW~2T3NL 好差人唔少, 但行'必'呢班真係好多都好垃圾......

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.