娛樂滿紛 26FUN's Archiver

段云 發表於 2005-4-24 01:23 AM

我到而家剩係被差佬逗過一次,不過我經歷比大家好好多。
E$I`J|AL 果兩個差佬都幾nice,無串柒柒,又無話搜呢樣果樣,仲同佢地吹左陣水。
+q(D0y m ?n 而且被差佬逗都係自己衰,)p.n^g0V x
凌晨成三點係中環一個人行係差佬都上黎逗下你啦:P
*`.Wt$lR m
w:C0o;m-WW-R 不過我反而係機舖未被人逗過。好似星期五咁,我係中環兩間機舖打緊機
)NO5_ J Q.Q R 撞到四批差佬黎查機舖,但一次都無被差佬逗。
b9gN p e2S 日日係機舖都見到差佬,但次次都無逗我。

甲狀腺 發表於 2005-5-16 10:24 PM

我試過買左支天拿水,同幾個fd係山邊玩火
5{? p YP 結果比7-9個差佬捉住 但只係記書溥仔

tobias002 發表於 2005-5-17 07:31 PM

no wor....ahah@@lucky me!

kwajc 發表於 2005-5-18 06:21 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-10 08:51 PM:"p4i3|X2i

0d b2s'{8U$Aop8x#TRxy 佢講得唔好意思就算啦!係做o野o者!
;oVkU:Xp*Hzp9sb` ... [/quote]]6lK#jn I!pd/u

d!W$^+j%CoeC1VQ%O 好一個據理力爭既事件......勁!!!! 個差佬要玩野反而俾人串番轉頭.....大快人心!!!!

wc608 發表於 2005-5-18 10:36 AM

is it only Hong Kong get this special inspection from police officer?
%w7O&AJl!` ?#J n I never heard of this kind of inspection in other places
U#s!c7C*T`+i] (maybe i dont know)

honeyharajuku 發表於 2005-5-22 09:39 AM

幾年前 我日日都出黎浦出黎玩果時.(|%R1ABF\
真係差唔多日日都比龜逗.Vq*a9?.Qk"u6`*q8E L
次數真係太多喇  好差佬壞差佬都試過.b9w m/Bwu!q
要我講得好詳細的話 就唔係記得太清楚喇..N"b W0pNsR
v `A"J'CU _0T,tK
印象中..
f n f0wIgD P-m
Pu\+uf1f2[)T2D 吹雞圍差佬
0e'sMA(Nq
%QN_TJ J 有日約左條女係中環某某餐聽食飯.
Yy*nJS;]7J"} 咁本來我份人就冇乜時間觀念.成日遲到既...4bVmf Te&u.{
果時一如以往..又遲到!  仲要好急屎!!xpV iP(\Hz7~
遲到+急屎 = 自然行得快. NQ+Fs&r[5e
好死唔死..呢個時候
r5j8G^"Gs-l 行到去中環某某街口比龜逗!
I|LP-F;y 咁岩果日又衰黑仔啵...竟然唔記得帶銀包!!!!(姐係冇身份證係身...)
k ]-BsW_z_ y 隻龜問長問短...dum我時間愈耐  我就愈急....v"cI3b$S ^:WE|;M2}
當時女友又打黎係咁催!u@;y"W.TZ)o
隻龜當時都問到興  開始爆粗喇..
s7~Q)]r _ "你老母西.呀sir問你野呀!"  總之就又撚又西...rg?v)s?,K2z2x
我一聽到正常人聽到都會興既果4隻字..就爆出黎!!!F"_C8|)~({%Q a"Q,A
我屌番佢轉頭.問番佢"你問我係咪玩野丫嗎! 我依家問番你係咪要玩呀!!!"Ow*N hI m?*X9t
隻死人龜即刻call上台...v J~:}"C J(t#]&n ^
唔洗5分鐘 2.3架龜車  3.4隻鐵馬... cZ:L8NFwf;x6L
x CgJ r9jP
果時年少氣盛...血氣方剛!5JoHp*~9R;t
一時受唔住氣打左電話吹雞...../L?0a6HvX"y*w
同差佬既效率一樣...唔洗5分鐘
(L Sb0W|#I*l$q1O 街口愈黎愈多人. 廿幾人圍住班差佬.P}P8J%J S s J5M
之後屌屌下..差佬隻大粒佬  吹左班反黑落黎喎..._^i@4LP"e'yU
(果時我同反黑好熟.成日上去同佢地吹水飲野.)
2_JD O N)q 呀王sir一落到黎..."你個死仔~又搞單乜撚野出黎呀"L9hj}"C|WP*D
我一五一十慢慢咁同佢解釋 :`,z(]f-K
事源係因為自己冇帶身份證.而果隻龜盆我果時態度又極之唔好..
9g.^ov\R 所以就搞左單咁既野出黎喇...&?MeX&h
呀王sir搞清楚成件事後.走去屌果隻"行必龜"....$o-H9}_l'F4q
之後再同我講"冇野喇依加~  散咁d人先啦"
r+Z3J t%Ag-~ 竹之就係咁完場喇~ @rk0b lU"k\ V~4j
最後嘈完我仲砰砰聲走去大解....|;g-q3u0~!aDP
搞到女友嬲左我成晚(因為佢等左我太耐喇..)xp lJWWYWN_x

0N/V2pC9s!Lwo2mA!r
7k @ PB$]7]7lZ6^!f 話時話...古惑仔真係同差佬有仇咁.0O-[X:aY
好少差佬會好聲好氣..
T`4O6u ziH*| }0@ 反而自己個樣斯文少少. 差佬少逗之餘. 禮貌仲會好好多.
FDa7?r3AM5] 可能而家做髮型呢行.型象上改變左啦.冇乜再比人逗喇.
o*h#tli#R^(H4E 對上果次比龜逗係前幾日番工又遲到.係條街度跑...xpzh.E2Gf4Y

W3hfVv@2S [[i] Last edited by honeyharajuku on 2005-5-22 at 09:42 AM [/i]]

donald15 發表於 2005-5-22 03:10 PM

本身我係中環番工
f*K V+|sg0g;k 都係朝9晚6既時間
7n6d%s"Cz;a+w 通常我都懶懶地戴頂帽就番工"DrsX`z1NM
一去到香港站通常都會比人逗

HansChan 發表於 2005-5-22 09:36 PM

最那仆街嗰啲死差佬......好撚鍾意響人面前落你面, 激那嬲你!
!bS"]sD2|#]6U` 早三年我岩岩買第一部車, 嗰時冇乜錢, 買咗部civic ef冇尾嗰隻.....有一晚同個女性friend經block, 班死差佬叫晒我兩個落車, 查身份証之餘仲搜車, 仆街搜到條女個銀包有個套....之後有個差佬拉埋我一邊搜身!仆街, 真係好撚火滾, 當街當行搜身, 仲要響個女仔面前(雖然唔係我條女!)...之後我聽到條女講粗口屌鳩個便衣, 甘我行埋去睇下乜事啦, 我聽到個仆街便衣話"我只係俾個意見你啫!"...之後條女話我聽話個便衣叫佢唔那好跟我哩啲人喎!
0x-Hd-ypi 人要面, 樹要皮...佢老味!我同條女勁爆粗小狗佢......小完一輪,佢跟住話"我收返晒我之前講既嘢!"....跟住條女話正話條仆街叫佢寫底啲嘢嗰張紙囉返(因條女話條仆街己經call咗上台check完)....之後我一睇....又係手提電話同詳細地址....重有條女既英文名.....張紙係死仆街重打咗粒星做記號......用黎做乜就唔知喇!

kaigi 發表於 2005-6-12 02:32 PM

我一個月比人check一次
a0{:A#W|l F Y2@V 有時係穿得太7 pFA1cd9b5Jx"_
有時係bring左個大袋出街{*g8hl7BTWR-W1dE
有時係等人....最無奈係d friend遲到成幾個字,人已經火火地
)c-I'M$j'uG V:GL 仲要比人查y|-l#]/PL

k2VtU(t bwz ` 佢地查通常查d傻仔,因為安全(佢地)

800 發表於 2005-6-12 02:46 PM

而家好少查,以前十五、六歲就多,試過一日兩次,分上午,下午同一條街唔同差人
_$BfI9B 警察佢地內部可能有指令要查十幾至廿歲個D人,過左就好少查

siuyip 發表於 2005-6-14 12:22 AM

我最高記錄一日三次.....8NBO1S8t I$R|
            仲要係三個街口之內被逗三次$F4@W%l;d;Jv
      到第三次我已經想x佢...0[A9V Z8a
玩野麼

wahaha1234 發表於 2005-6-15 02:54 AM

sometime go to MK
6w&?6R(EY\6Ga~ D ar sir always 逗me D7^v`(xW"P2Pj I
ho charm : (

pkdonald 發表於 2005-6-15 09:51 AM

re

有一次我同d同學去打邊爐,之後去左老尖飲野,有幾個警察走埋泥逗我地,仲好x串,問我地做咩,當中有個同學係幫辦,佢show pass之後果幾個差佬即刻死哂狗,頂...........

10michaelowen 發表於 2005-6-29 03:24 PM

有一個星期6~我因為遲到~所以著完套校服就趕去返學la~}fluze"wY!|?/`
唔豬係唔係我冇替蘇掛~although我自問唔係樣衰~:zcBvU8n.N8?7f
冇la la比兩個警察逗wor~叫我唔好行住~:[ hK0Xh uk7n/s3~
之後有個12碼問我依家去邊~我味話返學lo~~ ]{D@ M QK"fx+R
佢:你返咩學ar?~
{/f{CD)a 我:學校d保習班~
~ kN+?Liy|'? 佢:做咩唔bring輸?
;gb yH%Pw 我:都話返學校d保習班lo~
0u q3E3_|.{} W 佢0係我件冷3找到一個摺好左既膠袋~U,N-T:bAQ
佢:做咩bring膠袋ar?~
7Tn"K.h'E 我:我返學去locker拿輸~dO qLM2Dl;\wE)W1C2p
另一個警察就話:中學0係興放輸0係locker~HFr _&H)Sac#O
我:係ar~
e$VE7lo~1K;N 十二碼:咁你唔洗0係屋企study ga?~lt{#Mhf
我:我依家味順便返學拿輸lo~tx o~[p G*m
條十二碼就不斷拍我個富袋~搜我個銀包~
(Ew:Y.|g!] 但係佢就可能比我草左好耐既足球card嚇親~=.= a-]S F \$b
另一個警察:都冇野找到ga la~算la~ Iuc(s&Y(q+`rD
,s M's6\k
宜家諗番起~都唔豬條友係唔係gay紋ga?~U9]H:v0kj
最得意既就係竟然冇check我id card~我0個日都冇bring~
@&`Dh^|] 之後我就好憎d死差佬la~

HansChan 發表於 2005-6-29 04:08 PM

啲差佬十個有九個都係差態度啦.....
"r G8xX&tz;Yx1Ob 有時唔係話怪佢執勤.....而係佢執勤但又要玩到甘串.......我試過讀緊書嗰時(大學一年班)有一次入間漫畫店....入到去唔知點解見到差佬........甘我睇咗幾分鐘走啦.....兩條死差佬走出黎....其中一個大大聲甘話"喂,你做乜見到差人甘快走呀?"....我話"我見你兩個唔到, 我只係睇完我睇既嘢所以就走喇!"
$c)^8vv1Fr^ 跟住佢哋拉埋我一邊係甘盤......其中一個見我讀緊大學, 就話"算啦!冇嘢喇!你可以走!"
iTkf#t }H 但另外嗰絛四眼仔話"唔好走住,攞學生証出黎睇下先!" 我話"我冇必要俾你喎! 你岩岩先睇完我身份証, 有晒我data啦! 你要check, 自己打電話去電話公司問xx大學幾多號電話, 之後再打去問下係唔係真係有我哩個學生囉!"k"x"Nj {f l }`R'p
條死四眼仔勁冇癮, 想發惡...但另一個就笑笑口甘拉佢走.....*{*_k ] pTM@
甘諗住走啦....條死四眼仔大大聲講多句"你呀!下次見到差人唔好甘快走呀!"
8J;`*A2A[Y t(t 佢老味,我咪串佢囉" 駛唔駛等你苛埋篤尿, 著返條褲先走呀?",}"cjdwV:N(x0O?
佢話"你唔好甘串, 你自己野我懷疑o架咋!"
t} R.S#G2A0_(rYB 我話"你黑人憎添呀你!人做差佬你做差佬, 你係要做個[死]差佬既?學下你伙記有啲品啦!"
Cr1p6th,me 嗰時响商場睇緊我哋既人個個都响度笑甘泎........條死四眼仔好嬲個樣....但都係佢自己攞黎!

10michaelowen 發表於 2005-6-29 07:25 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-6-29 04:08 PM:
f$r3N$`Dp!T 啲差佬十個有九個都係差態度啦.....Y0j5vz*Bx:n
... [/quote]
@x;okH9k%x 0個個差佬抵比人串番轉頭la~哈哈~
dWm2ks.l,VRK 但係你好似成人比人逗咁既?~

HansChan 發表於 2005-6-29 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]10michaelowen[/i] at 2005-6-29 07:25 PM:V,R p(W2PQ

sQ7`e3J { 0個個差佬抵比人串番轉頭la~哈哈~
u3O1{ w b,j1Fh8aH 但係你好似成人比人逗咁既?~ [/quote]&} KT wg1UY
而家出咗黎做嘢幾年....少咗好多lu(而家通常都係駕車經block先會被逗!)~tO&SS(Y
我第一次俾差佬逗係中七嗰年暑假.....之後入咗大學就經常性俾啲死差佬逗...(我以前係長頭髮...但係係斯文嗰隻!我上星期剪咗留咗成十年既長髮lu!!!)$PX'k&x?:vPm
而十次真係差唔多八九次都係屌生晒收場.......因佢哋班死仆街啲態度實在太仆街串!

心冷之戀*行 發表於 2005-6-29 11:35 PM

16歲仔仲未俾人"豆"過XD<<<7_.[1ZHKP
乖咖XD

abcde1918 發表於 2005-6-30 12:28 PM

一年無一次

大波仔 發表於 2005-6-30 06:52 PM

我試過連續3-4個禮拜一,咁上下時間俾人查身份證[放Lunch]1Hs*kj V+lX
我讀IVE...
F:Tc,E1B _ 佢地班PC真係好X煩...
!]#d%_ s m@M
8?.^)Y1A|/j1m*L.An 第一次,返屋企食飯,之後返IVE,響度折住我,話查身份証
rX(K'@8|8kzlIL 我真係吹Q佢唔脹...
.}n7F,T^B&ZSz&` 佢問我而家去邊,咁急趕住去邊...rb9i9Sc n
我話返學囉...
yPh$[;E7y 佢好無腦咁問我,返學唔駛著校服架?!
[!xp5KQG 你返咩?!我話我讀IVE..駛乜著校服...u%pjEB!FY+e)}*f
佢仲要查埋我IVE學生証...真係X佢...U&T8V4Eo\n
淨係講話查身份証咋嘛,無端端又查學生証...
GE2F*t5gh.? 真係吹佢唔脹...
$nZs ~(X:F/FH 慢慢同我Call台...真係佢媽媽
-rH0Pl!L 慢慢Check...慢慢講我ID號碼,全朵...
'i U)q1[E$u$Q 之後又問我屋企住邊....){yub\]*^#Ojj
我同佢講左,佢又唔明,唔知響邊度,唔知響邊座...
Jxlb8|Y;ga 佢查我果陣,仲係響我住果條屋村範圍,咁都唔知...0HD5Lp)YcC2@,SF
唔好出黎行喇,俾D賊砍死都抵你喇....
y)q)m"yw 之後仲響度教我人生道理,駛你教我咩= ="
8wVNjMl.Y:m IVE都有生活技能喇...
@0t LB!E f0T0K MC*b8y6T)t
問我點解唔好好讀書,我想讀無得讀咋...
O\1C.i? _NcrZ 係學校學位唔夠,先踢我出黎咋,踢左總共8個喇...6R(Rx}M|H-J
真係吹佢唔脹,拖足我差唔多就黎15分鐘S|QeWd
要傾計搵第2個喇..好彩我無遲到MaPdx.gP)}/L;[
我想講,我係咪由頭到尾無串佢,因為我知尼D龜惹唔過... Sf&zKT&`
好合作俾佢查...不過真係好過份)D,w7PbI6Oe
)i!~3KPl.H-Q
第2個...無乜野ge..唔記得Ua'nok0oX$C
第3個...都係咁上下...
bXA,v ws 第4個...我好無奈咁問個女警...
:\"|N N z)l"| 點解又查我,我話連續3-4個禮拜俾你地查...c%m2WZ&Z Pp/G]
佢話:係咩?!
X"a(Q ]N GI%O!L~ '@$cRl!^o,c7]$z
完全唔知乜事..+Zc}6s$U.B
9V Cs'IS'T
同埋我想講,查親身份證都要查埋我學生證..y#U7A.]+R
我唔知佢想查我乜...
'MZ-x_H(`] \ y6DO0BS%n
不過查完尼3-4次之後,無再查過我...
N!JQ8Yb9AdB"x4mK,L
*D#EELA_ qrM)z A0{V [[i] Last edited by 大波仔 on 2005-6-30 at 06:59 PM [/i]]

頁: 1 2 3 4 [5] 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.