娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2005-6-30 11:10 PM

一生人一次,(S8]4KT(@|C'd
玩蠟燭時比個差佬逗,
/} nR1e6ZJ 問我係咪煲蠟,
S{#rQ+s|1zOcI 語氣好似教仔...

HansChan 發表於 2005-6-30 11:17 PM

[quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2005-6-30 06:52 PM:
4z&n!h3ki0[y(Z 我試過連續3-4個禮拜一,咁上下時間俾... [/quote]
;[PAL+x0GKj 佢哋冇權查你學生證, 你係可以唔俾的!
:Je(r:o` 只係佢哋多q餘!

bengrace50 發表於 2005-9-3 12:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Killer6234 發表於 2005-9-9 12:11 AM

呢排都冇咩俾人逗,以前讀書最勁試過一日俾人逗五次
]Ur/e}k MJWjX 仲要係自己地方,差佬三次古惑仔兩次,講出黎都俾人笑:mad:

bengrace50 發表於 2005-9-9 01:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

long winer 發表於 2005-9-25 07:09 PM

到今日為止,比人逗過5次,Lx*I/v\
2次係機舖 3次係條街
%z_,s H.Y\ 上個禮拜仲6日之內逗咗2次4]"dgs+v,L}j

%b.Djq)k.[7_F(B^&V 不過上次係機舖差佬查牌,佢比我打埋鋪機先查,佢仲話"慢慢渣,唔使急":D,
0S,z6P`"Xu 另外果次就全場熄晒機,搞到d人媽媽聲....佢地成日都會問d勁無9聊嘅問題,$j"j*Q B-e
好似我過咗隔離邨咁,佢都可以話:"去咁遠做咩呀??":mad:

jolo1105 發表於 2005-10-3 01:00 AM

3個月前........
&H5x-Q W9L"A"g!Iuo*U 因為成班人玩兩三點....
1}5M*d] GB QEV%M2D1P 嘈住人地訓....4QvVp5z!{ch$p
有架龜車黎左.....我吹水比左個傻地址佢-3-4e3J8n8\C
而定諗返 k#k7~(k,X-o} R9U
死得啦~~~~~

shaqkobe 發表於 2005-10-5 03:47 PM

咁耐都未試過呀。出親夜街都好少見到差佬。

tonyw 發表於 2005-10-5 07:03 PM

試過幾次, 不過次次都唔係好關我事...
B,x)r0K"`4u)ph} j2C'O#HI8u n
一次就係機鋪突然間熄晒機黎查牌, 不過果次咁岩唔記得帶身份証返香港, 勁拗底囉果次...p ^5GUi6fV@s
C0mE$Q HkM3U2n
跟住就試過同 frd 出街, 差佬逗佢又要順面 check 埋我,
-_ l_(y,S5ev 頂佢, 從此之後我無再同過果條友仔單獨出夜街 -_-"m zq&j0Sj N

uY4v:b9R#ea\)pQ 最近果次逗就係有警察 "薄洛"

calvin81 發表於 2005-10-5 09:47 PM

我比人逗個一次耶~~~~~~~~

Dolly!Sit! 發表於 2005-10-5 09:57 PM

佢哋冇權查你學生證, 你係可以唔俾的!v4[R0`%[#g EQ)B
只係佢哋多q餘!
L^"pCD{D2dd #d3d'zH P V*dG5kk
9c a0q!g+N3l2n*g"@"B
玩咩?佢地冇權查學生證,唔同路過既人有權查學生證咩,你有冇常識架= = ? 你咪試下佢查你,你唔俾佢,睇下會點囉!

shaqkobe 發表於 2005-10-5 10:47 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-10-5 21:57:J"W-i~lqo4^ K
佢哋冇權查你學生證, 你係可以唔俾的!... [/quote]5Z;@SGu"\sb'L$g
咪係。佢7懷疑搜你身都得,查學生證唔得。:D

清揚 發表於 2005-10-5 10:51 PM

未紋身時未試過,紋身後耐唔耐就一次........

shaqkobe 發表於 2005-10-5 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-5 22:51:
-R7@S%y:E y1_'Rn$H 未紋身時未試過,紋身後耐唔耐就一次........ [/quote]
a7H+}3~ e1MX 哈哈。紋係邊度呀??

HansChan 發表於 2005-10-6 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-10-5 09:57 PM:
q3Ws8u|d2AQ 玩咩?佢地冇權查學生證,唔同路過既人有權查學生證咩,你有冇常識架= = ? 你咪試下佢查你,你唔俾佢,睇下會點囉![/quote]
cJ ra3fY 老兄!
ah!O(]/hFaW J 我讀書時試得多了!
G`'cOHQ 就連佢問我地址我都只會講我住邊個屋苑就算!4r5} g{hV%g2Q U,E,B
佢問電話我未試過俾!
5UBj)Mt!|~d:i 你唔信就算!7D%Cqq~8j_:i_
唔需要用常識二字黎講!S`7Y w'Ai
你要"於負"隨便你!

HansChan 發表於 2005-10-6 12:37 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-5 10:47 PM:c7g7o6`l

blS4l"e+g7q[V3|K| 咪係。佢7懷疑搜你身都得,查學生證唔得。:D [/quote]7v'T&V2F&vf
搜身?
8mZ mM;} d$ePO"drje~ 更得啦!
"]'H'U Y+]-W@x4Q7E 你都識講佢懷疑你略!8uGYCuO
基本上佢懷唔懷疑你佢都可以話懷疑你o架啦!*L-o9m5\P!] Fp!X
任何情況下身份證一定要俾啦!
/i wbkm*}J 但我冇必要證明佢睇我响邊度讀書!
rFR2kb1o
:{;muaus@*x"f 都係嗰句啦!
G"g'QAI a 唔信就算吧!}'@@Yg'dKK
唔爭論了!kRD/}0FG
你都唔駛甘既語氣既!/k6S8n5s3uN9S

| \ {6]L [[i] Last edited by HansChan on 2005-10-6 at 12:38 AM [/i]]

shaqkobe 發表於 2005-10-6 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-10-6 00:37:
lU;v4@/HOcI4L n3`!d-q*fF P
搜身?;[7A/n+FAm$D'xc G
更得啦!
j T2cR.m%A 你都識講佢懷疑你... [/quote]
:S$r d#MM 睇你有無逃學囉。。)cGrd9UUU:J-H+h

_ oF_S,y"K [[i] Last edited by shaqkobe on 2005-10-6 at 02:11 AM [/i]]

HansChan 發表於 2005-10-6 10:18 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-6 02:10 AM:
I/nD/t^ .ai fmiq Q+\
睇你有無逃學囉。。
6\8[W$^,x+x{a#R2r
!lN9}(`Y*l"iK [[i] Last edited by shaqkobe on 2005-10-6 at 02:11 AM [/i]] [/quote]
*{Q'a @9b,f9P*]s*V@ O tY8Y~+q!`#n
好好笑!!vOM[]ro|3p)N
好得意!!5F0J-kqK w"T6c.Q
笑死我喇真係!!!!!!!!!!!!!

清揚 發表於 2005-10-10 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-5 22:51:S)f*w;@.@5f
Bl;x A#bq
哈哈。紋係邊度呀?? [/quote]
)U9~` f1l 左邊膞頭、背部近尾龍骨、右小腿外側^t ^?!Z
(我們三姊弟皆是"公仔人",爸爸眼中的壞孩子,媽媽眼中的寶貝~)

CharAznable 發表於 2005-10-10 11:48 PM

我試過一日比差人逗幾次=_= 真shit!!!

頁: 1 2 3 4 5 [6] 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.