一生人一次,(S8]4KT(@|C'd
玩蠟燭時比個差佬逗,
問我係咪煲蠟,
語氣好似教仔...
[quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2005-6-30 06:52 PM:
我試過連續3-4個禮拜一,咁上下時間俾... [/quote]
佢哋冇權查你學生證, 你係可以唔俾的!
只係佢哋多q餘!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
呢排都冇咩俾人逗,以前讀書最勁試過一日俾人逗五次
仲要係自己地方,差佬三次古惑仔兩次,講出黎都俾人笑:mad:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
到今日為止,比人逗過5次,Lx*I/v\
2次係機舖 3次係條街
上個禮拜仲6日之內逗咗2次4]"dgs+v,L}j
不過上次係機舖差佬查牌,佢比我打埋鋪機先查,佢仲話"慢慢渣,唔使急":D,
另外果次就全場熄晒機,搞到d人媽媽聲....佢地成日都會問d勁無9聊嘅問題,$j"j*Q B-e
好似我過咗隔離邨咁,佢都可以話:"去咁遠做咩呀??":mad:
3個月前........
因為成班人玩兩三點....
嘈住人地訓....4QvVp5z!{ch$p
有架龜車黎左.....我吹水比左個傻地址佢-3-4e3J8n8\C
而定諗返
k#k7~(k,X-o}R9U
死得啦~~~~~
咁耐都未試過呀。出親夜街都好少見到差佬。
試過幾次, 不過次次都唔係好關我事...
j2C'O#HI8u
n
一次就係機鋪突然間熄晒機黎查牌, 不過果次咁岩唔記得帶身份証返香港, 勁拗底囉果次...p^5GUi6fV@ s
C0mE$Q
HkM3U2n
跟住就試過同 frd 出街, 差佬逗佢又要順面 check 埋我,
頂佢, 從此之後我無再同過果條友仔單獨出夜街 -_-"m
zq&j0Sj N
最近果次逗就係有警察 "薄洛"
我比人逗個一次耶~~~~~~~~
佢哋冇權查你學生證, 你係可以唔俾的!v4[ R0`%[#gEQ)B
只係佢哋多q餘!
#d3d'zH
P V*dG5kk
9c a0q!g+N3l2n*g"@"B
玩咩?佢地冇權查學生證,唔同路過既人有權查學生證咩,你有冇常識架= = ? 你咪試下佢查你,你唔俾佢,睇下會點囉!
[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-10-5 21:57:J"W-i~lqo4^ K
佢哋冇權查你學生證, 你係可以唔俾的!... [/quote]5Z;@SGu"\sb'L$g
咪係。佢7懷疑搜你身都得,查學生證唔得。:D
未紋身時未試過,紋身後耐唔耐就一次........
[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-5 22:51:
未紋身時未試過,紋身後耐唔耐就一次........ [/quote]
哈哈。紋係邊度呀??
[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-10-5 09:57 PM:
玩咩?佢地冇權查學生證,唔同路過既人有權查學生證咩,你有冇常識架= = ? 你咪試下佢查你,你唔俾佢,睇下會點囉![/quote]
老兄!
我讀書時試得多了!
就連佢問我地址我都只會講我住邊個屋苑就算!4r5}g{hV%g2QU,E,B
佢問電話我未試過俾!
你唔信就算!7D%Cqq~8j_:i_
唔需要用常識二字黎講!S`7Y w'Ai
你要"於負"隨便你!
[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-5 10:47 PM:c7g7o6`l
咪係。佢7懷疑搜你身都得,查學生證唔得。:D [/quote]7v'T&V2F&v