娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-4-10 01:20 AM

大家幾耐俾警察'逗'一次?[樂+月+]

你地滿唔滿意佢地既態度?
z eP/J&|h {N 有無問佢點解逗你? /你估佢點解逗你?JvH}V5}o#C*Y;?1Y
最唔滿意係咩?A6Rv${ wwM
有無同佢玩野?K)J+ga]{h
?v[ {DEED
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-12 at 01:37 PM [/i]]

crap 發表於 2005-4-10 03:04 AM

早排... `2`PZ5Bxq"?_
送完女朋友番屋企..(黃昏)
em\s:B9c0[ 等巴士, 無啦啦兩隻龜走埋黎, 問我攞身分證
6IA+f'MVB.{ 咁我俾佢, 兩條友mimi momo,又要打電台...r"v-Y;?K)F
好喇..車黎....
;w\ O$B7Q9@Z%p 我話阿sir, 車喎.....快d得唔得? (望一望我, 唔應)
Q MGu&Fur!v*B;_G9@4we 咁架車當然係走左啦...
,h]@Z(}2M1RU 佢地終於搞掂..ts x:iGeS
我忍唔住問, 點解搵我呢? 係咪關個頭事..
^$Uo"V~*Y[ 佢答, 係咪對頭先既情序唔滿意...
*e ge9y$sxd)Y}.`| 我話唔關事, 佢又講.. 你唔滿意可以去投訢Q)}Qc;Q2yv'a
我問佢.. 即係你無原因咁查我?
[]G:RB*?S{ | C e 佢話.. 而家咁既時間(6點..最多7..), 你咁樣企響呢度(巴士站), 可能你係missing person呢(d英文好到爆..)
#tm G\ {w
3Z @/z$j+SC&\I
e?4l;?F,oW{ P 我想知...A v%Mve
有無人好似我咁?cA$E~V-Fs2Fc
同埋俾唔俾阻住人等車?Sf$?Iif*Ha{D0n
香港既PC有無腦?

crap 發表於 2005-4-10 03:07 AM

我女朋友個細佬仲大獲....Q0?WYA9k+E vK
一個禮拜俾人逗3次...
|Xv\6D'm 原因係.....'你一個後生仔, 咁早響中環行黎行去' :o
6P|JJ/nfN
*Dois'k'H{1P ^g X Q.y ni#oMjX
好野!!

abc123aa 發表於 2005-4-10 03:30 AM

失蹤人士= ="

toro 發表於 2005-4-10 03:35 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-10 03:04 AM:@2H!K@R3y?_3H
早排...
)I0[6i+X:c 送完女朋友番屋企..(黃昏 ... [/quote]
+z [email protected] 呢次你响邊區?因為我响油尖區都久唔久比佢哋查,但就好好禮貌,下一次如果你覺得佢態度差,可以記低佢號碼,然後投訴佢,記得唔係投訴個程序,係佢個人,唔好由佢玩文字遊戲,程序有問題唔等於佢有問題。當然,佢真用係乞人憎到爆你先咁啦,警察都有分好壞嘅,唔好嘅我覺得向警方反映都好應該,佢嘅責任係服務市民唔係留難市民嘛!做乜要怕佢!

pakho 發表於 2005-4-10 03:42 AM

我有次試過同班friend去打golf........緊住咪過黎查我 身份証,哥爾夫球棍囉.......
A`~v ep @M.g Sfd 個時係好夜........去練習場玩.........
v@$Q&PLk$x 點解逗??
J @3h ciT 我諗佢要交差掛~~~~

crap 發表於 2005-4-10 03:53 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-10 05:35 AM:
1y} PT#J|%DY p c2|uN7T
呢次你响邊區?因為我响油尖區都久唔久 ... [/quote]%] BP]Y1w/M u.k+m
tAo;J2| @:L
你又講得好有道理,
CQo$Hs&N/V 其實我唔係想投訢d咩,
M2v3F'Fo 我都覺得有殺錯無放過好d, P} ii7y!^ xNI
但都唔好搞等車既人...好玩野feel...
Dba bV4O}ge 佢又唔係話態度唔好, 只係九唔答八.... 蠢蠢地咁....
[~O"},o5h4D b ;V[9V^~s~erq/^
我地都係響中環中招....
r)o#Kyyqu2P |/n 可能要錫住d有錢佬啦........

crap 發表於 2005-4-10 03:55 AM

係喎...
+bhKxX TORO仔做咩唔去上面報到?:P

crap 發表於 2005-4-10 03:59 AM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-10 05:42 AM:e"O Vzes+`2e
我有次試過同班friend去打golf........緊住咪過黎查我 身份証,哥爾夫球棍囉.......
`h$sW+m2[E,d 個時係好夜........去練習場玩.........
,xC\o2K+D 點解逗?? J@'O Y"Z+L7N9?
我諗佢要交差掛~~~~ [/quote]
-o&^#?/sR9@
9E*f[N+LA(nS 佢可能好遠見到你'咩'住咁大袋野, 以為食大茶飯...D$_})Qj _b$rU@2h)T
HaU\1_F@ q
btw, Pakho 你咁夜仲響度?
w ^7PDD.W 今晚阿仙奴好早踢完喇喎:D

toro 發表於 2005-4-10 04:04 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-10 03:55 AM:
GK7]B|E-VsN b7}4m 係喎...:PM~ n{pG
TORO仔做咩唔去上面報到?:P [/quote]b.[ Zn`]iW
今日唔想打字,不過你個題幾特別,咪覆囉:D

crap 發表於 2005-4-10 04:08 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-4-10 06:04 AM:
t[A4M,}/J7O]~+S'O a@1n#H[GI*YU
今日唔想打字,不過你個題幾特別,咪覆囉:D [/quote]
|^t;? ~+g(X$OH,J.j$r e'B6OS*p5C![-pQY
y@$~*~*D ]:\.z
多謝你俾面呀!!:D
"M4L8u|4o-Z 咁有遲d講啦
dL2`,U @,o wahahhaaa We4gi#djA#s
保重:)

pakho 發表於 2005-4-10 04:18 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-4-10 03:59 AM:Tk7w1W ap CQ

g x~wF,B"fSX[
c)n,\Z/_ HZ 佢可能好遠見到你'咩'住咁大袋野, 以為食大茶飯...n!XV']uJ&[

Z ^~$eg8xr4R\ ri btw, Pakho 你咁夜仲響度?{ pj#b!A6` k+JUh/m
今晚阿仙奴好早踢完喇喎:D [/quote]5?w `5M-]
唉~~~阿記~~~吹多陣水訓.........:o
:uN u!i)Dq 祖記和,A米和,車仔又和,曼聯,利記,馬賽,索察輸~~~今晚都唔知咩事...........4d9i$]1@#Z A
{iK3g].w
[[i] Last edited by pakho on 2005-4-10 at 04:21 AM [/i]]

crap 發表於 2005-4-10 04:22 AM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2005-4-10 06:18 AM:
rcK$zQw{3O
/ElI6NoCC 唉~~~阿記~~~吹多陣水訓.........:oh;@hdO%uQ;vr$]
祖記和,A米和,車仔又和,曼聯,利記,馬賽,索察輸~~~今晚都唔知咩事........... Ae9z a peM\;W2p
|wCA7`:{
[[i] Last edited by pakho on 2005-4-10 at 04:21 AM [/i]] [/quote]"O*p.Pn,b/a
6H:I-^f eX1i

!oq(F v!x 咪係..大把人又唔見幾舊:D

HansChan 發表於 2005-4-10 09:59 AM

早六七年我經常俾差佬查, 大多都係態度唔好!
N g3e)@0s\n6Z 我試過投訴, 之後有個inspector打返電話俾我了解詳情, 佢講到差人做o野係老憑甘!3ME zq ud#K
我試個問個inspector o的死差佬用乜理由去查一個人, 佢話你越唔滿意佢查你, 佢越會懷疑你....之後我話甘即係唔駛理由啦, 差佬鍾意點就點, 大那晒啦.佢又死話唔係,係警民合作!}8K#x.ZQ;G6N3BX:o
我話佢查身份証就還查身份証, 做乜要o的態度甘衰先?仲有佢要睇我做袋裏面, 可以!(雖條氣唔順!)但有乜理由睇我本organize裏面既o野?甘即係乜私隱都唔駛有啦?!個inspector見我執到甘盡黎講, 就求那其話係個死差佬有問題, 問我拎o左佢no,之後話會查!我話okay, 但我要返佢聯絡方法!過佐兩個星期, 我打返去問佢處理成點, 佢答佢會處理, 我真係講o左句"頂你個肺!"我話佢根本乜都冇做到,佢最後唔同我嘈, 話我鍾意可以去警處落口供, 佢又唔知我識一o的律師朋友, 我帶埋個律師朋友去, 佢先真真正正同我處理.....最後佢阿頭當面同我ay sorry......但我知其實咪又係乜都冇做過!
?9eS&E V-\ 我覺得佢check還check, o的禮貌唔應該甘差, 好禮貌o個o的同佢合作又有乜所謂? 所以成日有報導又話o的死差佬報勤時被唔好態度對代, 佢o地o的死人態度又點??+obl#MMiz#i
我試過執到個銀包拎去差館, o的死人態度好似當我係犯甘!我好q嬲甘問"你盤我呀而家??" 三個死差佬夠膽死話我唔同佢o地合作!! 我嘈得好大聲, 之後有一個好好態度既inspector出黎做先停!jD~*AL hj c#eq
所以我對差佬印象真係好差!佢o地o的死人態度真係好唔要得!十個差佬真係八個都係衰態度, 真係以為自己大那晒!

ken9ging 發表於 2005-4-10 11:23 AM

低b!!   有一次我等緊電梯落街。。。好耐都未有。。。0甘0係 走廊行來行去啦。。。0甘就0係屋企門口比差佬逗。。。   痴線以為我想打劫。。。。等電梯都有罪。。。

inico 發表於 2005-4-10 11:35 AM

記得上年,o係條街到講電話,咁講完之後好自然會放番落個褲袋到架MA,,,']#Tk2`-F
點知前面係兩隻龜,,走埋黎同我講"你放d咩野落個褲袋呀?攞出黎丫!!"......
+D;_n {;S4k/`:T 我呆晒...我就拎晒我褲袋d野出黎...(電話,鎖匙,銀包,香口膠等).....點知佢
-M)b x2qD4Ta 地唔肯放棄,,,,仲反轉左我個Bag.......,check 埋ID card !!足足阻左我15分鐘..

d228216 發表於 2005-4-10 11:45 AM

冇, 有一次中環置地有人打刧, 成村人排隊 手身......我想要破處了.....突然有個老雜走過來叫我: 打刧呀,,,快D走.....

neptune1122 發表於 2005-4-10 11:59 AM

有啊!!!不過他很有禮貌啊。。。。不會逗我們啊!!那次是我們在海邊幫朋友慶祝生日咯!玩到凌辰三點几就有警車來啦!!問我們今晚在昨什么!!我們就同他講幫朋友慶祝生日咯:D之後他就叫我們快點回家了:O:O:O:O

大家樂1234 發表於 2005-4-10 12:13 PM

無比人逗過

crap 發表於 2005-4-10 12:58 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-4-10 11:59 AM:
` Xf!L%R[9L P 早六七年我經常俾差佬查, 大多都係態度 ... [/quote]sK"\ Kwq$oL

gq(}I p2b7A8O }7C?#?UBg|Y&R
你講得好啱!!!#DhC~"h2?a
你要人警民合作, 首先要自己擺出個想同人合作既態度.... OCaH"r)D0nMX
唔通同人傾生意要拍枱拍'鄧'?! -i#Y:|(Q1Z*v-U~8F w;H
好差人唔少, 但行'必'呢班真係好多都好垃圾......

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.