娛樂滿紛 26FUN's Archiver

堅少 發表於 2005-4-10 03:36 PM

M 記服務態度大大下降:

日期:2005年4月5日_&n0\2H%`1r])]

xX5C i$H8t 地點:筲箕灣東大街M 記
KX t:N?n \.eW O MB)\
時間:下午3:30
.dF(h#Y k)@
X_;Gw'Kv:K 主要人物:ROGER (M 記售賣服務員);大堂經理
@6o Wk$TH'Jzmo Q n\ ?%^immW4[
事件:本人帶同兩小孩往M記進食M記雞翼套餐,要了一杯加大汔水,但兩小孩嚷著要分杯飲用,故即時向ROGER增取一紙杯。9zDYx'K8_9j K
回覆:有關交易己完結,如要取杯子的話,要從新排隊。F%Cx vou
我看到衹有兩人排在我之後,故亦不作堅持,祇有捧著食物,從新排隊。l6U,Ajk
進食間,因兩小孩一時碰撞,打翻汔水,故即時走向Counter取紙巾清潔。|w{ @My3?
(ROGER之Counter祇有兩客人排隊,故祇有奔向ROGER之Counter)#{u,` xYi)H
回覆:要取紙巾請排隊,而每次祇能取三張。+S4XMF @W&g.L-j#U
如是者,排隊兩次才取得6張紙巾,以應即時所需。
*t IX)[6m-Q 該M記大堂經理看到客人在ROGER之Counter前走來走去,即向ROGER查詢有關事情,及後並將ROGER調入厨房,繼續工作,並三緘其口,若無事發生。|c0d|6`n)XL

,?:H0i dk 結語:
-fZ]9If@$J (1)        大堂經理查詢事件後,應協調客人與Counter同事之磨擦及對客人有所解釋。dye#~u_
(2)        如M記改變一貫服務準則,應通知客人。 (如索取任何不在購買行列之物品,應要每次後從新排隊,如免費索取紙杯;每次索取紙巾數量亦有限定數量,如三張。)

abc123aa 發表於 2005-4-10 03:58 PM

M記依家有得比你自己拎果d鹽等等既野,不過呢d冇得拎,我都覺得唔方便~~"

crap 發表於 2005-4-10 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]堅少[/i] at 2005-4-10 05:36 PM:;H%P/N5P(`7H
日期:2005年4月5日
@ @c,`6c-v d x4tN3v4~k
地點:筲箕 ... [/quote])L3~O ]/]:RSJ7B3M:h
%s'Za$A(a(X `
McDonald's a franchise, one doing badly doesn't mean another does, Z!D?2PI{){/Q%c
but those staffs u mentioned seems really stupid.....
)@:g.k(S0E;E.m{4b'x"I they're just gonna kill themselves....

torso 發表於 2005-4-10 08:41 PM

crap,
And)g ^+j \*_s)MN`VT
You are incorrect. All McDonalds' in HKG are under corporation. It means no Franchise in HKG now. aDt w)c2j7l

"L ?#Mm6to 堅少,!r.b9T"]9c

d OtO F/zt-{ There should be no rule for the corporation about the limitation of nipkins. h't$Y6F$U'd;uy
Be fair, both the staff and the manager did not handle properly. Make your complaint for them to improve if you still think you would go there.Z xj-OY*y\8u^0w B

)G D Kl(K4S#iw:C5zE Contact Info:
\-iC+Z*kC A @ 香港魚涌 W e_lw;v^}$dJ
英皇道1060號
5]2{ hi+HmIu~ a6O b 柏蕙苑地下上層4m{q?Xo_
香港麥當勞有限公司;MO xRZ(m
公關部
8}zp#K6D
O$cW Z:{,W yem 電話:(852)288073007f T*Kw;kNaD;l,E-s+um
傳真:(852)25631284

HansChan 發表於 2005-4-10 09:03 PM

[quote]Originally posted by [i]堅少[/i] at 2005-4-10 03:36 PM:6?i!i:J9t3|7|
日期:2005年4月5日HInG[:P/F9[/iW
Dr%}^T6@L1|
地點:筲箕 ... [/quote]2iOo#~LN
點解你唔小佢呀? 你講一句"我係客定你係客?你有乜理由要求個客甘做?叫你manager出黎!"8eG^&_%U7C5w+QE)e
唔係有風駛盡利, 係俾錢做乜要甘受氣?佢應該有service俾返你!i'x w`-zaY*j
我倒瀉汽水, 個manager會自動拎過杯俾我o架!有時仲會見我座底o左冇買o野, 問我想食乜幫我拎黎!甘哩o的係extra服務, 但起碼個客聽到都appreciate!6kdF0SKt/S
我估係你講o個間個別友仔係甘! 其他好多都好好既!

neptune1122 發表於 2005-4-10 09:35 PM

好彩我家附近沒有咁~~~

crap 發表於 2005-4-10 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]torso[/i] at 2005-4-10 10:41 PM:
!L] Gl:bF)l,U)|CJP crap,
.MK Rl{CoG*E
My9] N1~-](Iv2| You are inco ... [/quote]4iB'o-B8@5Po

?#^ o+x Fz o really?!T-ax qL)}j
thx for correcting me:D, i don't know about that:P
}U8Z\]xF4DN v.i TM,Za
by the way, come and chat more with us ma:)

justtocc 發表於 2005-4-10 09:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

michael86 發表於 2005-4-10 10:26 PM

咪盞拖慢左工作進度 r%?y,w m km5f$k
o個條友咁白痴ga...

大家樂1234 發表於 2005-4-10 11:07 PM

m記而家係咁我之前做都係9L)m*k8q/RuL y1c Kb
不過我果間好你dZ+k+o@F K W)U[
唔係好似你果個經理咁扮無野
%kjz!O}w8d/B s 其實如果係拎佢一般比3張你-hHAKKFVNtV
你有要求佢就會應你要求

nkt1000 發表於 2005-4-10 11:43 PM

拎紙巾都要排隊好似過分左d!!!!:mad::mad:

MaxFigo 發表於 2005-4-11 01:01 AM

我又未試過咁ar....`kD]8h:\
"Qb.{;y-u5T+x*f wn
不過佢地件新制服個領開得幾低下...^^

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.