娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-4-10 03:50 PM

最想邊個明星幫你吹爆(男會員)/奶爆(女會員)

男會員 可選 男/女 明星 幫你"吹爆"]m(D:r'ZL}Y
女會員 亦 可選 男/女 明星 幫你"奶爆" gN Z'vM8pzx%In*k k
3u9k.c-]pX!A u1d
及列出你會比既 價錢/條件.....

d228216 發表於 2005-4-10 03:53 PM

Kelly, $50000
X[ u@7kH^&xm Jade, $30000
d1Yj[fC I8`Y }P 千華, $5000(il%H'z] m%Qg)B
秀文, $100W&x4C E%P+K:C#[t
cookie x 4 , $500 x 4H*Ewyh1}'Li
因兒, -$500,000

Asurada129 發表於 2005-4-10 03:56 PM

KELLY...無價....我會用真感情...等佢無條件同我做任何野

abc123aa 發表於 2005-4-10 03:56 PM

yumiko,$50000
6v;~;lgyK(D tt Jade,$100000
Q g'Ix1Us`r U kelly,$200000
m,y'RBLqkY 千嬅,$20000
H8Sq6C Q#F}_ 2R",2X100000
;x5m*FA d^ {;^s5Q 志玲,100000O(`/LDo oV
上戶彩,$50000
K1|D7|WF Gp&u 鍾嘉欣,$100000
@0v_.T6aB 哈哈哈,差唔多喇^^"

hk853 發表於 2005-4-10 04:08 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-10 03:53 PM:,GO!w4A pt `
因兒, -$500,000 [/quote]
;tC9x8Vf;X&O+X0W5z ? 忍痛叫欣宜吹幾次先,賺夠錢再搵其他女星享受:P

d228216 發表於 2005-4-10 04:08 PM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-4-10 03:56 PM:
5QG]?D0]G2BN;GI KELLY...無價....我會用真感情...等佢無條件同我做任何野 [/quote]
G4p(M7c'KM *QI9P'g$}%p*m-N)r}2|
都好既......凡事有希望,

d228216 發表於 2005-4-10 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]hk853[/i] at 2005-4-10 04:08 PM:N(ekA!?gB

V0i ji3U}.r 忍痛叫欣宜吹幾次先,賺夠錢再搵其他女星享受:P [/quote]
4KE*bP^
T-t3^6^|/Wb Z 我驚幾次後......你已经有心無力....不舉了

kenlabs 發表於 2005-4-10 04:33 PM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-4-10 03:56 PM: Tiu x3yN/p0J
KELLY...無價....我會用真感情...等佢無條件同我做任何野 [/quote] }-b;K+I:bQ\YC.S
好﹗有志氣﹗:P

大家樂1234 發表於 2005-4-10 04:46 PM

不如忍痛幾次叫余慕蓮吹幾次每次佢比100萬你仲好

pkpkpkpkp 發表於 2005-4-10 05:03 PM

俾錢佢地幫我吹
o!ja3JM)V zF/Ba 倒不如打飛機算lu,,,

寧靜 發表於 2005-4-10 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-4-10 04:10 PM:
$~!Q@tJ;D4e#WaR0H 5eC-`'s)VZ

oIRD R8N!Npp s Q 我驚幾次後......你已经有心無力....不舉了 [/quote] o(M(Pk8r%JQD&Et;o

p)Va&P.O&G0q
KO)eoh5uN4l { 閉起眼..個個咪一樣~

大大 發表於 2005-4-10 07:15 PM

呢d話題真classic~~ e mUl6{ T,Z
我冇肯定既答案~~

sfxc0000 發表於 2005-4-10 07:17 PM

[quote]Originally posted by [i]寧靜[/i] at 2005-4-10 07:12 PM:}7Zh`"dp,G
q9jMB1KU!^j L
%{~EF3OTs1p
V'sh*d:s(h&ja
閉起眼..個個咪一樣~ [/quote]
C b \'P![)Y 你有你道理~~~
$}!l6s i/j%I@-u 但佢都有佢道理~~~
K8P3o2cP'W+Jc z 話晒o個個係因兒~~~$ehs8Mg"~Qsm-p
點頂呀 =.=

nkt1000 發表於 2005-4-10 11:35 PM

千嬅$10000

kit@kit仔 發表於 2005-4-11 01:30 AM

阿嬌 $15000
Y` G9p1DM][dd7}
4kFB$]!Tb stephy $10000

吳建仁 發表於 2005-4-11 04:44 PM

jade~100000.v$Jkh+}g
除咗因為樣同身材之外, 更重要嘅一點, 係.............
DU7ypG6U4e CHV{t\QI
7V{+Q%g+E;Fk_o
\5Ee p V^S
8G7D:D&jWalA

TiQ)d7e%l8K(e
4] D Uh6Q?
4x0em K"\5ks
vh7u n rB w U/hG/v
5H;fslGR K

GE(?jWR5v:G
j1`9F)b8d2C K5Y.E w3h s L
W,p0H sQJ;\_2W
佢夠氣吹

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.