娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-4-10 08:32 PM

日本美化2戰一事(可多於一項)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sfxc0000 發表於 2005-4-10 08:56 PM

反佢o地就o岩啦~~~)} dot&Gc1Mx1i"r
佢o地咁賤:mad::mad:

neptune1122 發表於 2005-4-10 08:58 PM

憤怒!!!!

甘國武 發表於 2005-4-10 10:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大家樂1234 發表於 2005-4-10 11:08 PM

中國香港果陣死咁多人佢地美化真係要尸月空格3佢地

史艷文2 發表於 2005-4-11 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-4-10 10:59 PM:0O/K*C&q n
這些選項有用咩?
xT*G6uIh(leC 直情出兵最實際!/Z-VR%|9z1k&Pa A:Sl ~UM
打倒小日本,殺光羅白頭!~~fJP tvOe{r4t
(姦曬架妹,首先係血統上令小日本絕後~~) [/quote]'dA9aZC\)^

?*Cno;{7ZeF5~ 冇錯:mad:

nightmare 發表於 2005-4-11 01:43 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-4-10 10:59 PM:&K;b1W v0K |N
這些選項有用咩?"|:_U4B+e
直情出兵最實際!
Z9j8a/wL.q1ve 打倒小日本,殺光羅白頭!~~
d0p*Bw/])zlse (姦曬架妹,首先係血統上令小日本絕後~~) [/quote]
$V.kXb6d~i'M ,]5K)p1ie{
哈哈哈.....血統上,又岩wo...哈哈"""

日比野達郎 發表於 2005-4-11 04:55 AM

以其人之道還治其人之身.捉晒d日本女人做我哋嘅慰安婦:cool::cool::cool:

crap 發表於 2005-4-11 05:15 AM

而家唔好同佢地玩住先....
#W R_;mC#T!^1Tl 過多幾十/百年, 中國強大到可以自力更生, 其他國家寧願同中國貿易都唔同日本仔時, 同佢斷絕貿易, 一野玩死佢!
)z.Q!r6l2}#y9Z;T2_'J 君子報仇十年未晚, 而家反面無著數...

VivaLive 發表於 2005-4-11 07:23 AM

Although I am studying aboard, but I've never forgot I am a Chinese7ds,Jdw~Z6MB
but I found many people here, even many of my friends, are ashamed of being Chinese lor

黑黑仔 發表於 2005-4-11 02:42 PM

好~~抵制日本貨~抵制日本av~~=="(亂來的.....)
9Q+nRQ6t?o8SCl 日本咁做真係唔岩~~不過.......中國人好似激左少少.....YES#A G TWt(G5S
不過由呢件事可看出中國人既團體精神~~.....

crap 發表於 2005-4-11 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-11 04:42 PM:qj `{K
好~~抵制日本貨~抵制日本av~~=="(亂來的.....)`p;h1k9t
日本咁做真係唔岩~~不過.......中國人好似激左少少.....6n q"i[-W NU?$h
不過由呢件事可看出中國人既團體精神~~..... [/quote]E$jG*U?{/n4i

%_!B%O jP F7UV-X r 黑黑, 日本av係香港貨黎的, 可以繼續:D:D:D:D

sfxc0000 發表於 2005-4-11 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-11 02:42 PM:I-Ps9B-T
好~~抵制日本貨~抵制日本av~~=="(亂來的.....)"VtKU)\oG
日本咁做真係唔岩~~不過.......中國人好似激左少少.....
9YW_h-Z!}-Le'E/T4Bc 不過由呢件事可看出中國人既團體精神~~..... [/quote]XH{2UtIj9h,}
但係抵制日貨都好難下喎~~~
"]2kK{nm 買少d日貨就得 =.=

黑黑仔 發表於 2005-4-11 04:03 PM

係喎~~haha~~好少見到正版既日本av==""1zwe$S-BB9R5?
咁抵制日本妹圖片啦~~haha~~抵制夕樹舞子~抵制松島楓~~hehe~~SDc&U _n+a
:D_,Jm M3_*C
回正題....如果真係抵制日貨...一定有好多不便~因為日本o的科技真係唔好講下....有好多野都係日本制造......例如我最愛既漫畫同模型.....:(

sfxc0000 發表於 2005-4-11 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]黑黑仔[/i] at 2005-4-11 04:03 PM:
G.h I nm~ 係喎~~haha~~好少見到正版既日本 ... [/quote]i*P.A$Oib2S
冇錯冇錯~~~3V-[V g$Q5C
近排買緊聖鬥士模型~~~
3{ Mi(]%}7Z?TON 所以暫時唔方便抵制日貨~~~'s!v&{0s*bb-QV.C(X
不過我對於日本o既行為感到非常可恥:mad::mad:

Preston_tron 發表於 2005-4-25 11:30 AM

let 日本為常任理事國 種得掂ga ma

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.